Asteikolla 0-10, minkä verran baarit kiinnostavat teitä?
0 on ei yhtään ja 10 on ihan kybällä.
Minulla 0, ei vain kiinnosta. Olen käynyt baarissa ehkä 20 kertaa elämässäni ja olen keski-ikäinen. Aina on ollut hauskaa, mutta en silti näe mitään syytä mennä baariin. Siellä on känniläisiä ja mahdollisesti musiikkia, joka on poikkeuksetta huonoa. Järkyttävä ympäristö.
Kommentit (66)
Lähellä nollaa, ehkä 0,5. Kiinnostaa vain silloin, jos menen sinne kaverin kanssa.
Ehkä 1, oon käynyt 20-vuoden aikana yhden kerran, nuorempana kyllä...järjettömän kallista kaljaa, yhden putelin hinnalla ostaa kaupasta perus lageria 10 tolkkiä!M.61-v.
20, harmi vaan että enää ei ole keskiolutbaareja, kuten SMP aikaan.
Perseile baarissa! Sehän olisi melkein kuin vaalislogan! Keskiolutta lipittävä, ajan hampaan purema, valkoinen, paidaton, ylipainoinen mutta hikinen suomiuros yhteiskuvassa blondiriikan kanssa nostaisi erää puolueen kannatuslukemat tappiin.
8/10. Minua taas ei kiehdo yhtään jotkut kotiviihdeillat, että porukalla otetaan kuppia jonkun kotona ja syödään jne. Aloitteluna ihan jees, mutta muutaman tunnin päästä se homma on jo nähty ja sitä haluaa päästä baariin.
5. Tosin huomautan, etten pääse kovin usein, niin sen takia vähän hohtoa siinä. Jos porukkaa on ihan liian vähän niin sitten on kyllä pettymys.
Vierailija kirjoitti:
Kun tupakointi baareissa kiellettiin niin nykyään niissä haisee ihan oksennukselta.
Ja pierukin haisee
Vierailija kirjoitti:
Baarit ovat eliitin paikkoja.
Siellä on aina homoväijy paikalla kyttäämässä lompakkoa.
Baari itsessään ei ole kovin mielenkiintoinen. Vai kuka muu menisi yksin tyhjään baariin kuin alkoholisti? Hyvässä seurassa voin mennä silloin tällöin.
6. Joskus on mukava käydä tanssimassa
Vaikuttaa että mukavampaa täällä kirjoitella, no ajankuluahan se on sekin, tai juoda yksin kotona, ne ketkä alkoholia käyttää. Mielestäni ei mitään hohtoa kummassakaan.
Ĵa se on nolla. En kävisi vaikka itse Jumala tappaisi koko maailman