Asteikolla 0-10, minkä verran baarit kiinnostavat teitä?
0 on ei yhtään ja 10 on ihan kybällä.
Minulla 0, ei vain kiinnosta. Olen käynyt baarissa ehkä 20 kertaa elämässäni ja olen keski-ikäinen. Aina on ollut hauskaa, mutta en silti näe mitään syytä mennä baariin. Siellä on känniläisiä ja mahdollisesti musiikkia, joka on poikkeuksetta huonoa. Järkyttävä ympäristö.
Kommentit (66)
Ihan kympillä. On niin cool istua kuppilassa.
M44
Etanoli on aivan paska solumyrkky ja en ole siitä saanut hyviä fiiliksiä moniin moniin vuosiin.
Antaa olla.
Nykyään käyn kesällä baarikierroksella kaverin kanssa, viime kesänä 5 baaria, oli mukavaa , en muuten käy.. N65v
Parikymppisenä tuli baarit kahlattua. Nykyään pari kertaa vuodessa ja vain niissä missä on hyvä ja laaja juomavalikoima esimerkiksi erikoisoluita tai viinejä, että voi ottaa pikkulasit ja maistaa jotain uutta. Eli sanon 2.
9. Juomisen sijaan olen ottanut tehtäväkseni opetella eri alkoholeja ja makuja, sekä niiden yhdistelmiä joita drinkeiksikin kutsutaan. Kun tälle 'harrastukselle' löytyi oikea baari ja oikeat baarimikot, on suorastaan ilo lähteä baariin.
Vierailija kirjoitti:
Etanoli on aivan paska solumyrkky ja en ole siitä saanut hyviä fiiliksiä moniin moniin vuosiin.
Antaa olla.
Saa siitä krapulan ja sitä en halua saada. Alkoholi on helkkarin huono päihde.
Yökerhot 0, joku kiva pubi mistä saa myös ruokaa ja muutenkin rauhallinen meno 9-10
0. Voin kaverin seuraksi lähteä, mutta en mä siellä muuten käy. Viimeksi kävin tammikuun alussa. Mua ei yhtään kiinnosta ylihintaisen alkoholin (tai edes ilmaisen alkoholin) vetäminen ja humalaisten katseleminen.
1, eli baareissa on ikävää mutta plussana siellä on alkoholia (joka on liian kallista)
1. Joskus on kiva käydä baarissa tanssimassa mutta mieluummin tanssin päihteettömissä tilaisuuksissa
0
Ei nappaa sitte vähääkään, ei jaksa kattella pintaliitäjiä.
Mieluusti lämmitän saunan.
M55
En ole käynyt baareissa 19 vuoteen. Viimeks kävin vuonna 2006.
0. Viimeksi 90-luvun puolivälissä.
0. Käyny koko elämän ajan 2 kertaa
10, jos on hyvä baari jossa käy kiinnostavia ihmisiä ja meininki mulle mieluinen.
0, jos on joku tavisbaari jossa käy epäkiinnostavia ihmisiä ja meininki tylsä/uncool.
N32
Aika lähellä nollaa on kiinnostus baareihin. Jos olisi kannabiskahviloita niin ne kiinnostaisivat ihan kympillä.