Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miten palautetaan kirjakerhon kirja?
17.09.2008 |
Luulin peruuttaneeni kuukaudenkirjan, mutta en sitten vissiin ollutkaan. Ei huvittaisi maksaa moisesta. En ole ennen palautellut kirjoja, mutta voinko siis vain vetää ruksin osoitteeni päälle, kirjoittaa pakettiin asiakaspalautus ja tunkea paketin avaamattomana postiin? Vai pitääkö mun soittaa jonnekin asiakaspalveluun?
Kommentit (5)
avaamattomana postiin ja kirjoittanut päälle palautus
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Jätät siihen ja lähdet. Ei siinä muuta tarvita..