Juon tässä juuri juhlamokkaa ja syön fatzerin sisinstä. Ekaa kertaa yökylässä DI-miehen luona. Rikas elämä olen valmis.
Enkä jaksa tehdä ruokaa - illalla mennåån syömään, se tarjoaa!
Kommentit (43)
Onnea matkaan :D
dippainsinöörin vaimo
DI:t on yksi harvoja ammattiryhmiä, joissa miehellä on vara valita puolisonsa, turha lytätä heitä
n23
Mullakin on varaa tuohon vaikka olen matala palkka-alalla. Mitä niin rikasta tuossa on?
Vierailija kirjoitti:
Juhlamokka oli tarjouksessa.
Missä? Täällä oli vielä samassa kilohinnassa kuin kirjolohifile.
Vierailija kirjoitti:
Et ainakaan osaa kirjoittaa.
Dippainssi opettaa sen verran, minkä itse oppi koulussa.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin juon kahvia. Suklaata ei ole, mutta ikkunasta näkyy Chrysler Building.
Miksi juot kahvia aamuyöstä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin juon kahvia. Suklaata ei ole, mutta ikkunasta näkyy Chrysler Building.
Miksi juot kahvia aamuyöstä?
Koska odotan puhelua.
DI tyypit on vähän tylsiä, liian analyyttisiä, ei oikein mielikuvitusta, kaikki perustuu laskelmiin. Mut muuten mikäs siinä jos on töissä.
Täällä DI:n tytär. Isä kyllä piti tehokkaasti rahansa itsellään. Hänen isojen tulojensa vuoksi en saanut opintorahaa, mutta en isältä markkaakaan.
Juhla mokka oli tarjouksessa alle vitosella paketti.
Sininen ei vieläkään maksa lidlissä yli 4 euron.
Jos se sun niska kääntyy kyykkyviiniasennosta vähän ylemmäs. Niin siellä tarjouskahvon yläpuolella on ne kalliimmat kahvit. Suklaakin haetaan suklaapuodista.
Vierailija kirjoitti:
Juhla mokka oli tarjouksessa alle vitosella paketti.
Sininen ei vieläkään maksa lidlissä yli 4 euron.
Jos se sun niska kääntyy kyykkyviiniasennosta vähän ylemmäs. Niin siellä tarjouskahvon yläpuolella on ne kalliimmat kahvit. Suklaakin haetaan suklaapuodista.
Just näin. Täällä kahden DI:n taloudessa ei todellakaan juoda Juhlamokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö aamupala olekaan 69sän neliön ökyterassilla jonne on katettu 4ää leipää, 2ta levitettä, 3mea juustoa ja 5ttä leikkelettä?
AP on siis jättänyt toimittajajohtajamiehensä ja siirtynyt diplomi.insinööriin joka tarjoaa fatserin sinettä.
DI:t on kyllä melko pihejä. T. DI:n ex-vaimo
Minä juuri join sekä presidentti-kahvia, ja Sveitsiläistä Lindtin suklaata. Citymarketissa ilmais maistiaisia.
Oma mieheni sattuu olemaan DI, mutta hän ei ollut sitä silloin, kun tapasimme. Hän oli 16 vuotias. Toivoin hänestä tulevan toimitusjohtajan. Yleensä hän aiheuttaa ongelmia enemmän, kuin ratkaisee niitä. Valmistuessaan aikanaan hänellä oli asunnon hinta opintolainaa, jota olemme yhdessä maksaneet. Jokin hänessä kuitenkin viehättää, koska olemme olleet yhdessä jo yli 50 vuotta. Pitkäjänteisyyttä siis. Korostan, että kunnon mies on ammatista, eikä ulkonäöstä kiinni.