Miten voi löytää kumppanin jos on tylsä, estynyt mies?
Olen liian tylsä ja estynyt mies joka EI kerta kaikkiaan osaa mitään kunnolla. Osaan vain valittaa ja haaveilla sosiaalisesta vuorovaikutuksesta tuntemieni tyyppien kanssa. Pelaan videopelejä, kuuntelen musiikkia ja välillä intoudun piirtämään. Ihan perus Tavis Timo ominaisuuksilta, lukuunottamatta tuota estyneisyyttä.
Kommentit (29)
Piirtäminen on hieno juttu! Se on sun vahvuutes.
Vierailija kirjoitti:
Toivoton tapaus. Osta uusi peli.
Joku kehui sellaista kuin Tinder.
Estyneet miehet ovat yleensä myös huonoja parisuhteessa ja varsinkin isinä... Älkää ikinä naiset ainakaan lisääntykö tällaisten miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
No joo. En ole hyvä siinäkään ja tyhjän paperin kammo hirveä. Mulle on kyllä ehdotettu järjestössä piirustuskurssia tai kirjallisen ilmaisun kurssia. Olen kyllä aina ollut hieman kateellinen taitaville piirtäjille. Itse en ole kehittynyt hirveästi lapsuuden ajan piirroksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo. En ole hyvä siinäkään ja tyhjän paperin kammo hirveä. Mulle on kyllä ehdotettu järjestössä piirustuskurssia tai kirjallisen ilmaisun kurssia. Olen kyllä aina ollut hieman kateellinen taitaville piirtäjille. Itse en ole kehittynyt hirveästi lapsuuden ajan piirroksista.
Ainakin olet selvästi todella arvosteleva itseäsi kohtaan, ja ilmeisesti uskot että muut arvostelevat sinua samoin. Eivät ihmiset oikeassa elämässä arvostele toisiaan tuolla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin olet selvästi todella arvosteleva itseäsi kohtaan, ja ilmeisesti uskot että muut arvostelevat sinua samoin. Eivät ihmiset oikeassa elämässä arvostele toisiaan tuolla tavalla.
Tein juuri Instagramiini postauksen ujoudesta ja narsismista --- kahdesta polaarista erilaisesta "persoonien kulttuurista". Liisa Keltikangas-Järvisen mukaan valtaosa nykyihmisistä saisi 70-luvun kriteereillä täytettyä narsistin kriteerit.
Siinä missä ujo itse-eristää itsensä kotiin niin narsisti levittää lonkeroitaan joka puolelle valheillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipausketjussa se arvostelu ainakin näkyy. Käypä kurkkaamassa kun mua kurmotetaan.
Kylläpä vain. Rohkeasti vain juttelemaan pelinaisten kanssa, itsellä on kokemusta ja juttu luisti sitten muuallakin kuin online.
-M50