Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi löytää kumppanin jos on tylsä, estynyt mies?

Vierailija
11.04.2025 |

Olen liian tylsä ja estynyt mies joka EI kerta kaikkiaan osaa mitään kunnolla. Osaan vain valittaa ja haaveilla sosiaalisesta vuorovaikutuksesta tuntemieni tyyppien kanssa. Pelaan videopelejä, kuuntelen musiikkia ja välillä intoudun piirtämään. Ihan perus Tavis Timo ominaisuuksilta, lukuunottamatta tuota estyneisyyttä.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä?

Vierailija
2/29 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikä?

31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kyllä sitten löydäkään... olet varmaan myös tylsä sängyssä?  

Vierailija
4/29 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia naisiakin on Suomi pullollaan. Mutta olette kaikki kotona omissa oloissa niin ettei koskaan törmää toisiinne.

Vierailija
5/29 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisia naisiakin on Suomi pullollaan. Mutta olette kaikki kotona omissa oloissa niin ettei koskaan törmää toisiinne.

Mä käyn järjestötoiminnassa mukana.

Vierailija
6/29 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äkkiseltään ei tule mieleen, miksi joku haluaisi kumppaniksi sellaisen.

Vierailija
7/29 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äkkiseltään ei tule mieleen, miksi joku haluaisi kumppaniksi sellaisen.

Niin

Vierailija
8/29 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tylsiä estyneitä naisia myös, jos oikein etsii niitä. Mutta jos ei sitä halua, niin sitten pitää kai keksiä miten ei ole kovin tylsä mies.

Vierailija
9/29 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisillakin voi olla estyneisyyttä. Vaikkei ole tylsä. Eikä uskalla enää lähestyä kun pelkää tojuntaa kaikilta ja lopulta onkin liian vanha.

Vierailija
10/29 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että edes olet erityisen tylsä, olet ihan tavallinen. Tavallisia naisia löytyy myös yllin kyllin. Ongelma on, ettei kukaan tule kotoa hakemaan. Estyneisyydestä pääsee pikku hiljaa eroon (tai saa ainakin vähemmäksi) harjoittelulla, harjoittelulla ja harjoittelulla. Tee erilaisista sosiaalisista tilanteista vaikka 10-portainen hierarkia ahdistavuuden mukaan. 1 vähiten ahdistava ja 10 tosi ahdistava ja 2-9 siitä väliltä. Sitten lähdet harjoittelemaan 1 tason tilanteita ja kun ne menee, siirryt 2 tasolle jne. Eli ei kertarysäyksellä vaan hiljaa hyvä tulee. 

Tsemppiä! Uskon, että olet ihan hyvä juuri tuollaisena, nyt vaan harjoittelemaan estyneisyys-hommelia. 

Vierailija
11/29 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tylsiä estyneitä naisia myös, jos oikein etsii niitä. Mutta jos ei sitä halua, niin sitten pitää kai keksiä miten ei ole kovin tylsä mies.

No jos sanon että ajattelen asiat mielikuvina (siis kirjoitukset ja sanat) herättävät mielikuvan, kirjaimellisesti kuvan siis. Niin olenko enää niin tylsä? Olen miettinyt että jollain tavalla olen luotu kuvataiteilua varten. Sen verran melankolinen temperamentti.

Vierailija
12/29 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene tinderiin, ole oma itsesi. Toivotaan, että löydät kumppanin itsellesi.

-M50

Vierailija
13/29 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoton tapaus. Osta uusi peli.

Vierailija
14/29 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkentaisitko, että millä tavalla olet estynyt? Itse olen äärimmäisen tylsä nainen, jonka elämänpiiri on tarkalleen koti-työ-vauvapalsta, ja valitettavasti en ole onnistunut kohtaamaan yhtä tylsää kotihiirimiestä. Mutta missäpä niitä kohtaa, kun ovat varmaan kotonaan kuten minäkin. Ekstrovertteja joilla on muurahaisia vaatteissa ja tinakengät laavaa en enää halua. 

Vierailija
15/29 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun olet löytänyt sellaisen, niin alat miettimään kuinka päästä nopeasti eroon miehestä, kun on niin järkyttävän tylsää seuraa.

Vierailija
16/29 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pelaa videopelejä online, eikös sieltä löydy naisia ja niiden kanssa juttu luista pelin lomassa kun kerta kiinnostuksen kohde on sama?

Vierailija
17/29 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkentaisitko, että millä tavalla olet estynyt? Itse olen äärimmäisen tylsä nainen, jonka elämänpiiri on tarkalleen koti-työ-vauvapalsta, ja valitettavasti en ole onnistunut kohtaamaan yhtä tylsää kotihiirimiestä. Mutta missäpä niitä kohtaa, kun ovat varmaan kotonaan kuten minäkin. Ekstrovertteja joilla on muurahaisia vaatteissa ja tinakengät laavaa en enää halua. 

Heikko aloite-ja riskinottokyky. Minuun tutustaan, minä en ole käytännössä yhtään ihmissuhdetta aloittanut elämäni aikana. Itseviha on kytevä tunne pinnan alla.

Vierailija
18/29 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi minä tylsänä, estyneenä naisena ottaisin tylsän, estyneen miehen? Viihdyn omien puuhieni parissa, ei siihen tarvitse miestä tyhjän pantiksi viereen möllöttämään.

Vierailija
19/29 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pelaa videopelejä online, eikös sieltä löydy naisia ja niiden kanssa juttu luista pelin lomassa kun kerta kiinnostuksen kohde on sama?

Olen damari-tyyppisesti estynyt. Eli olen hiljainen vieraiden kanssa, uskallan jutella tuttujen kanssa.

Vierailija
20/29 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jodel. Sieltä löydät kaltaistasi naisseuraa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi