Onko lääkettä, joka poistaisi sek.suaalisen halun kokonaan?
Ja ihan tosissani tätä kyselen. Olen 38v nainen, enkä halua tuntea näitä tunteita enää.
Kommentit (34)
SSRI lääkkeet on tuossa aika tehokkaita.
Eiköhän ne lopu ku alkaa vaihdevuodet
En tiedä mitään hirveämpää tunnetta, kun haluttaisi aivan järkyttävästi, mutta ei saa mistään.Mitään muuta ei pysty ajattelemaan, työnteko ei onnistu. Siksi olen tosissani tämän kysymykseni kanssa. Voitte pilkata ja nauraa, mutta en välitä. Ap
Vierailija kirjoitti:
On. Bromi.
Mikä se on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Bromi.
Mikä se on?
Typerä myytti. Ei auta. SSRI auttaa oikeasti ja perussuomalaisten vaalimainoksen kuvien katselu.
Peratsin, minulla ollut käytössä. Halut pikkuhiljaa tulossa takaisin sen lopetuksen jälkeen. Ennen lääkettä oli tavallista isommat halut.
On. Lääkkeellisiä kastraatioota tehdään. Mutta ne on loppuelämän lääkkeet, koska halut tulee takaisin jos ne lopettaa.
Mulla hävisivät halut täysin kun joutui alkamaan syömään parkinsonin tautiin siihen tarkoitettua lääkettä.
Kyllä on mahtavaa kun ei enää ole ollut
HIMOJEN ORJA.
M.
Suosittelen Essitalopramia. Toimii loistavasti.
Ota syanidia. Lähtee kaikki ongelmat.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitään hirveämpää tunnetta, kun haluttaisi aivan järkyttävästi, mutta ei saa mistään.Mitään muuta ei pysty ajattelemaan, työnteko ei onnistu. Siksi olen tosissani tämän kysymykseni kanssa. Voitte pilkata ja nauraa, mutta en välitä. Ap
Oletko hyvännäköinen?
Mielialalääkkeet vie monelta halut kokonaan. Toisilla taas ehkäisypillerit.
Yhdistelmäehkäisypillereillä lähti minulta kaikki sellaiset ajatukset. Todella tehokas ehkäisy.
Sukupuolenvaihdos