Mitä eroa on söpöllä ja kauniilla?
Kertokaa mitä eroa on söpöllä ja kauniilla ihmisellä?
Kommentit (72)
Söpöön voi tuikata kauniista tehdä vaimon
Söpöt ovat yleensä kilttejä persoonia ja kauniit ilkeitä
Vierailija kirjoitti:
Voiko tämän tulkita niin, että joku söpö ihminen on vähän yksinkertainen?
Kaunis on sana jota käytetään kaikista ihmisistä, jottei heille tule paha mieli.
Söpö on se sana, jota käytetään siitä kainalossa olevasta rapsuihmisestä, joka näyttää oikeasti ihanalta.
Koira voi olla söpö ja pörröinen. Samoin ihminen nätti söpö. Kaunis on mallimainen tai jollekin tietylle kaunis.
Söpöys on minusta sellaista "tyttömäisyyttä" ja herkkyyttä ulkonäössä. Söpö voi olla myös kaunis ja kaunis luonnollisesti myös söpö, mutta sama asia ne eivät mielestäni ole.
Olin kuulemma oudolla tavalla söpö joskus nuorena. Varmaan joltain gremliniltä näytin. M33
Kauneus on symmetristä, söpöys on jotain muuta.
Söpö on puoleensavetävä, kaunis on kiva katsella.
Vierailija kirjoitti:
Kauneus on symmetristä, söpöys on jotain muuta.
Tämä ei pidä paikkaansa. Voit nähdä ihmisestä vain puolet ja todeta näkemäsi kauniiksi.
Olin nuorena sellainen söpö (ulkomuodoltanikin), minulle sattui kaikenlaista tahattomia kommelluksia ja sain ne anteeksi. Nyt vanhempana olen kaunis, mutta jos ajan autoni betonisikaan niin ei ole montakaan komeaa miestä auttamassa vaan saan sakot.
- n68v -
Söpö on sellainen ihan kiva, ei yhtään haittaa katsella. Kauneus sitten jotain enemmän/hienostuneempaa, upeaa.
Vierailija kirjoitti:
Söpö on sellainen ihan kiva, ei yhtään haittaa katsella. Kauneus sitten jotain enemmän/hienostuneempaa, upeaa.
Kiva on luonteenpiirre.
Vierailija kirjoitti:
Meinasin sanoa vastaan, mutta tässä saattaa olla totuuden siemen.
Mehän pidetään kauniina sellaista tietynlaisen ylpeän, ylvään ilmeen omaavaa naista, joka kulkee pää pystyssä ja olemus on hillitty. Kauniiseen liittyy aina tämä hillitty, ja narsistit oppii sellaisen ilmaisun parhaiten. Ei naura, vaikka muut nauraa, ainakaan liikaa. On oman arvonsa tuntevan oloinen joka tilanteessa. Nämä ei ole kovin luonnollisia piirteitä naiselle. Näiden takia luonnehäiriöiset pärjää kauneuskisassa ja luonnolliset jää taka-alalle. En viittaa missikisoihin, siellä on aina ns.laadukkaita kaunottaria.
Söpöstä tulee mieleen naapurintytöt ja glamour-mallit. Olemuksessa on jotain vikaa, kuten lyhyys, lyhyet jalat tms. Voi olla kaunis, mutta ei vastaa kauneusihannetta.
Söpö on niinkuin Erika Wikman, kaunis on niinkuin Sara Sieppi.
Söpöön saa ensireaktiona henkistä tuntumaa mutta kaunis jää etäiseksi objektiksi, joka unohtuu samantien hävittyään näkökentästä. Kauniiden esiintyminen hillittynä ja mallinukkemaisena on mieleenjäämätöntä. Söpö on pysyvää mutta kaunis on kertakäyttötuote esittelyyn ja esiintymiseen.
Eläin voi olla söpö. Söpö ihminen on vähän kuin kissa, jota tekee mieli paijata ja halata. Kaunis on sellainen joka voi olla ehkä vähän pelottavakin, koska kaikki lumoutuu kauniista ihmisestä.
Olin lapsimalli 60-luvulla. Minulla oli jo silloin hiukset tyyliin long bob. En siis ollut Anttilan kuvastossa.
- n68v -
Söpö ihminen saa sinut sanomaan "awww" ja kaunis ihminen saa sinut sanomaan "vau".