Onko lääkettä, joka poistaisi sek.suaalisen halun kokonaan?
Ja ihan tosissani tätä kyselen. Olen 38v nainen, enkä halua tuntea näitä tunteita enää.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen Essitalopramia. Toimii loistavasti.
Näin leikillisesti, saako reseptin ap: motiivilla? Sivuvaikutukset varmaan hirveät.
Hanki vakava aliravitsemustila. Lupaan ettei tee mieli.
SSRI-lääkkeet kuulemma. Mutta itsehillintäkin auttaa, se mitä teet vahvistuu. Jos obsessiot ajatuksissa tai teoissa seksuaalisuuden ympärillä positiivisessa tai negatiivisessa mielessä, se ottaa isomman ja isomman roolin elämässäsi. Jos sen sijaan täytät elämäsi muulla tekemisellä ja ajattelulla, nämä kasvavat ja lopulta seksuaalisuudelle ei ole enää hirveästi tilaa tai aikaa
Nämä muutokset ottavat aikaa. Ota se siis ennemminkin pitkän ajan suunnaksi ja tavoitteeksi, kuin asiaksi, jonka pitää järjestyä huomenna tai viikon päästä.
Vierailija kirjoitti:
SSRI lääkkeet on tuossa aika tehokkaita.
Tästä löytyy dokkareita vaikka jo miten.
Vekkuli yhteensattuma erään toisen ilmiön kanssa.
Itse tarvisin päinvastaista lääkettä, olen 47v ja seksuaalista halua ei ole lainkaan, ei voisi vähempää kiinnostaa.
Hääkakkua kun napostelet. Kerta-annos riittää.
Vierailija kirjoitti:
SSRI lääkkeet on tuossa aika tehokkaita.
Esim Efexor
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitään hirveämpää tunnetta, kun haluttaisi aivan järkyttävästi, mutta ei saa mistään.Mitään muuta ei pysty ajattelemaan, työnteko ei onnistu. Siksi olen tosissani tämän kysymykseni kanssa. Voitte pilkata ja nauraa, mutta en välitä. Ap
Käytä vibraa.
Vierailija kirjoitti:
Mielialalääkkeet vie monelta halut kokonaan. Toisilla taas ehkäisypillerit.
Allekirjoitan jälkimmäisen. Olen kokeillut useampaakin minipilleriä, mutta halut katoaa.
Noin suuri ongelma vaatisi gynekologikäyntiä. Selvitä myös etukäteen lääkärin erityisosaamisalue.
Neuroleptit, pamit, ssri:t pitkän kaavan mukaan.