Mitkä piirteet suomalaisen miehen kasvoissa aiheuttavat sen "ettei suomesta löydy komeita miehiä"?
Kommentit (635)
Vierailija kirjoitti:
Savolainen ulkonäkö kuten esim Antti Holma.
Oletko vain katkera, kun Antti tykkää pojista eikä tytöistä? Minä voin myöntää, että olen hiukan... Antilla on todella komeat kasvot, täydelliset poskipäät ja ihanat hiukset. Saisipa hänestä "kloonattua" heteron, niin kyllä olisi vientiä <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nenäkarvat, korvakarvat, kulmakarvat (ne voi vttu trimmata samalla kun parrankin) isot huokoset, huono iho, tihrusilmät, kaksoisleuka, puuttuvat tai keltaiset hampaat, parturissa viimeksi v. 2007, sänkinen tai ruokaa sisältävä hoitamaton risuparta. Ja norsunvittunaama, jossa suu yleensä auki. Lääh lääh lääh
Kun nuo on hoidettu, lopputulos on:
Siisti mies, josta joku voi jopa kiinnostuakin.
Korjasin, sikamies! Pidä karvasi. Ei ole minulta pois sun saamattomuutesi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan Helsingissä näkee komeita miehiä, muualla on liian sisäsiittoista.
Helsingissä sitä siittämistä vaan taitaa tapahtua paljonkin ja ilman toisen suostumusta
Raiskausrunkkarin mielikuvituksessa. Peräkylissä varmaan aika vähän raiskauksia kun siellä ei ole naisiakaan. Tosin viime vuonna raiskattiin ainakin kaksi miestä. Kummassakin tapauksessa tekijä oli mies.
Kyllähän noita lehdestä saa lukea jatkuvasti. Pitäiskö sun käydä optikolla heti maanantaina?
Pullavuus, punoitus, roikkuvat posket. Hyhhyh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvot on yleensä ok, mutta vatsan alue ei.
THL: Naisista 30 prosentilla ja miehistä 27 prosentilla on lihavuutta
Pelkkä ylipainokin näyttää miehellä pahalta näin hoikan näkökulmasta, vaikka koitatkin siirtää maalitolppia. Ja naiset sentään pysyy naisen näköisinä, vaikka olisikin ylimääräistä.
Niinkö?
Naisista tulee vihikoiran näköisiä.
Itse otan kaikki eläimiin vertaukset kohteliaisuutena, koska rakastan eläimiä. Olen mielelläni lehmä, sika, kurppa, kotka, kalkkuna tai vaikka vihikoira. Bring it on!! Jos olen vähänkään yhtä söpö tai hellyttävä, niin hyvin menee <3
Ilmeisesti persupojilla ei ole varaa partakoneeseen, hammastahnaan ja -harjaan sekä deodoranttiin ja kosteusvoiteeseen. Eihän siitä peruspäivärahasta välttämättä riitä viinan ja röökin lisäksi mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Ulkomailla puolet elämästäni asuneena aina Suomessa käydessäni huomaan, miten Suomi-pojat ovat jotenkin naismaisen ja lapsellisen näköisiä pitkälle aikuisikään. Toisaalta sitten naiset ovat miesmäisiä ja aina näyttävät paljon vanhemmilta kuin samanikäiset miehensä. Miehet sellaisia pullamaisia ja kalpeita, naiset ylilaitettuja kirkkaanpunaisine hiuksineen. Ei auta, kun kukaan ei hymyile. Ja kyllä, olen itse 100% suomalainen vaikka muualla asunkin.
Olisi mukava nähdä millanen justiina ruudun sillä puolen kirjoittelee
Vierailija kirjoitti:
Ulkomailla puolet elämästäni asuneena aina Suomessa käydessäni huomaan, miten Suomi-pojat ovat jotenkin naismaisen ja lapsellisen näköisiä pitkälle aikuisikään. Toisaalta sitten naiset ovat miesmäisiä ja aina näyttävät paljon vanhemmilta kuin samanikäiset miehensä. Miehet sellaisia pullamaisia ja kalpeita, naiset ylilaitettuja kirkkaanpunaisine hiuksineen. Ei auta, kun kukaan ei hymyile. Ja kyllä, olen itse 100% suomalainen vaikka muualla asunkin.
Missäköhän mahdat oikein kulkea jos naiset ovat aina ylitälläytyneitä ja kirkkaanpunahiuksisia? En nimittäin itse muista milloin olisin tuollaista naista nähnyt vaikka täällä isossa kaupungissa asunkin. Ylitälläytyneitä näkee harvakseltaan ja punahiuksiset ovat jo harvinaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Kasvojen raamittomuus tulee ensimmäisenä mieleen. Jonkinlainen palleronaama kaikilla.
Nuorena aloitettu kaljan kittaaminen ja makkaran mässytys vaan jättää jälkensä myös kasvoihin. Kannattaa miettiä jo nuorena miltä haluaa tai ei halua näyttää viisikymppisenä.
Haaleat piirteet, punakkuus, ylipaino ja ohuet hiukset.
Kimi Räikkönen komistui yli 30 v. Pate Mustajärvi ei ole hullumman näköinen yli 50 v. Vieläkin on karismaa, vaikka 70 v lähestyy.
Löytyy kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Pottunenä, alkoholilla uutetut kasvot, pienet tihrusilmät, huulina alaspäin kääntyneet viivat, harmaankalpea ihonväri josta paistaa läpi katkenneet verisuonet, buldoggiposket roikkuu alaspäin, huonot hampaat (liian kallis esteettinen hammashoito Suomessa), läpinäkyvät kulmakarvat, maantienharmaat ohuet hiukset joista ei pidetä huolta. Tuossa vain muutamia esimerkkejä, jotka löytyy miltei kaikilta suomalaisilta ukkeleilta.
Pitäisiköhän suomalaiset miehet eutanoida, vai maltetaanko odottaa vielä muutama sukupolvi luontaisen väestön vaihdon saavutuksia?
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti persupojilla ei ole varaa partakoneeseen, hammastahnaan ja -harjaan sekä deodoranttiin ja kosteusvoiteeseen. Eihän siitä peruspäivärahasta välttämättä riitä viinan ja röökin lisäksi mihinkään.
Miksi te palstanaiset olette aina noin raukkamaisia? Puoluepolitiikka ei tähän mitenkään liittynyt.
No onneksi itse olen kelvannut suomalaisille naisille ja ulkomaan naisetkin olleet kiinnostuneita, niin kyllä täällä ainakin yks suhteellisen hyvännäköinen on. Sepä riittääkin minulle. Kyllästynyt tähän kun jatkuvasti pitää olla haukkumassa vastakkaista sukupuolta.
Tällainen miesvihaketju sitten perjantai-iltaan.
Lävistykset korvissa tai kasvoissa tai näkyvät tatuoinnit. Ei kiitos.
Nuuskan syövyttämät ikenet ja/tai tupakan kellastuttamat hampaat ja samea keltainen kieli. Hyi ja yök.
Lyhyys ja hintelyys ja keski-iässä kaljuus ja vatsakkuus ei haittaa, koska kyseessä on ulkomaalainen.