Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä piirteet suomalaisen miehen kasvoissa aiheuttavat sen "ettei suomesta löydy komeita miehiä"?

Vierailija
11.04.2025 |

Selittäkää nyt kun tuollaista täällä hoette.

Kommentit (635)

Vierailija
621/635 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän iso osa kadulla vastaantulevista suomimiehistä on juuri näitä Herlevin ja Katajan kaltaisia pallomahaisia juntteja epäsiisteine partoineen. Lihavuus on molempien sukupuolten ongelma.

Vastaavasti jos joskus harvoin näkee laihan miehen, on lähes aina kyseessä nuori.

Vierailija
622/635 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta lähtivät hiukset päälaelta jo 18-19-vuotiaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/635 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisilla miehillä on naiselliset kasvot, pottunenä ja heikko leuka, maantienväriset piirteet. Olen tummapiirteinen vaaleaihoinen nainen ja minulla on vahva leuka. Oli vaikea löytää miestä jolla on voimakkaammat piirteet kuin minulla. Mieheni onkin Keski-Euroopasta ja hänellä on ihanan veistokselliset piirteet: kapeat kasvot, vahvat poskipäät, terävä leukalinja, hoikka harteikas vartalo. Viimeinkin tunnen itseni naiselliseksi. 

Kasvojen lihasten kehittämisestä puhutaan Suomessa aivan liian vähän. Aina keskitytään vatsanalueen- tai hauislihaksiin mutta unohdetaan että kasvojen lihaksiakin voi kehittää.

Vierailija
624/635 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dolph Lundgren onkin ollut ihan super mies geeneiltään, opiskellut vielä yliopistoissakin. Eli sais rahalle kyllä vastinetta!

Suht nuorella iällä sairastui syöpään ja takaisin olla hengenlähtö lähellä

Vierailija
625/635 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis taisi olla

Vierailija
626/635 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjä, väritön, ajatukseton ja tunteeton katse silmissä, sekä miehillä että naisilla. Tuo tyhjä katse peittää juuri sen, mitä sen tulisi ilmaista. Puhe tyhjää lätinää puuta heinää, mikä on myös tarkoitettu peittämään todelliset tunteet ja ajatukset. 

Meissä näkyy Jante.

Vierailija
627/635 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on täynnä sikarumia akkoja, jotka eivät kelpaa kenellekään miehelle. Näitä on joka puolella.

Vierailija
628/635 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla asuvana katson joskus suomalaisten miesten (ja naisten) kuvia netistä ja aina tulee mieleen, että rumia kaikki tyynni. Vesa-Matti Loiri, Petteri Orpo, Hjallis Harkimo ja vaikkapa Urho Kekkonenkin. Moni mies on lapsellisen näköinen ja pehmeäpiirteinen, naiset kolhoja, vihaisia, tatuoituja ja liian laitettuja. Vaikka olisivat samanikäisiä, nainen aina 10 vuotta vanhemman näköinen, kunnes mies kokee jonkunmoisen alkoholista johtuvan yhtäkkisen rupsahduksen siinä kolme-nelikymppisenä. Ja joo, olen minäkin melkoinen ilmestys kun kerran suomalainen olen, vaikkakin asun muualla.

Vierailija
629/635 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumia ihmisiä ei ole. Jokaisella on omia persoonallisia piirteitä. Suomalaisilla on usein iso maha. Se ei ole kaunista. 

Ne tykkää seurustella oluen ja grillimakkaran kanssa. Yak! 

Vierailija
630/635 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhan sanonnan mukaan vika ei suinkaan ole miehen kasvoissa, vaan katsojan silmässä.

Vierailija
631/635 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten seuraavaan keskustelun esittämään että naiset eivät etsi jykeväleukaisia lentäjäkirurgeja.

Vierailija
632/635 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumia ihmisiä ei ole. Jokaisella on omia persoonallisia piirteitä. Suomalaisilla on usein iso maha. Se ei ole kaunista. 

Ne tykkää seurustella oluen ja grillimakkaran kanssa. Yak! 

Mistähän tuo oluen ja grillimakkaran kanssa seurustelukuvitelma tulee? Mulla on "kaljamaha" vaikka olutta en juo kuin ehkä pari kertaa vuodessa pullollisen ja muita viinaksia en koskaan. Grillimakkaraa kyllä tulee syötyä vähän useammin, mutta keskimäärin ehkä kerran tai korkeintaan kaksi kuukaudessa.

Vierailija
633/635 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisen miehen  ulkonäkö on kuin Jukolan Jussilla ja tiivistyy herroihin Martti Syrjä, Seppo Räty ja kitaristi Esa Pulliainen. Siinä on vaaleahko tukkapehko, siniset silmät, hiukan pyöreä naama, ei erottuvaa leukaa. Eikä siinä mitään pahaa ole, on vain ominaisuus

Vierailija
634/635 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhjä, väritön, ajatukseton ja tunteeton katse silmissä, sekä miehillä että naisilla. Tuo tyhjä katse peittää juuri sen, mitä sen tulisi ilmaista. Puhe tyhjää lätinää puuta heinää, mikä on myös tarkoitettu peittämään todelliset tunteet ja ajatukset. 

Meissä näkyy Jante.

Sama katse on suomalaisilla lapsilla. Tuijotetaan mykkinä

Vierailija
635/635 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olen löytänyt komeita miehiä, niin että sukat pyörineet jaloissa. Mutta väritykseltään hekään eivät ole olleet blondeja yhtä lukuun ottamatta. Komein on edelleen se nuoruuden poromies mustine hiuksineen ja sinisine silmineen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän