Käykää sunnuntaina äänestämässä!!
Eduskuntavaalit v a s t a kahden vuoden päästä. Nämäkin vaalit ovat tosi tärkeät. Käykää vaikka olisittekin uupuneita, nurkkaan ahdistettuja ja uskonne päättäjiin menettäneitä. Vain äänestämällä asioihin voidaan vaikuttaa ja saada muutoksia. Jos koette, että tämä hallitus nylkee teidät niin käykää uurnilla!!! Oikeasti nyt meidän on yhdessä näytettävä mitä mieltä olemme kaikesta tavallisten ihmisten elämän kurjistavista säästötoimista. Jokainen äänestämättä jättö on tavallaan kannatus näille leikkauksille, sitäkö todella haluatte?
Kommentit (204)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Pohjalaiset ovat Suomen yritteliäimpiä ja työteliämpiä ihmisiä, joita arvostan suuresti. Terveisiä Helsingistä (monessa sukupolvessa)"
Halpa työvoimaa käyttäviä ja mastaloutukia anovia reppanoita. Ihmisiä jota kukaan muu ei arvosta. Terveisiä Helsingistä(monessa sukupolvessa)
Kerrostaloreppana siellä. Saatko sä kattoa telkkaria klo 22 jälkeen
Voi oletko kerrostalo reppana🥹. Kannattaa käydä kouluja niin voit joku päivä rakentaa oman talon niinkuin minä😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekoilut seis.Pervoilut riittää.Pysykää kaukana PedoPersujen vaaliteltoista.
Mitä mieltö sä pedofiilinhokija oot muuten 1918 sodasta? Kenen joukoissa seisot?
Sinähän sen tiedät kun olet sen Suomen Sisun kirjekurssin käynyt.Kovasti tekisi mieli Hennalaan naisvankeja teloittamaan vai mitä.
Ahaa eli punikki oot. Selvä
Kyllä Ville tietää nämä punikkiasiat.Ville vasta suorittanut Suomen Sisun kirjekurssin ja oppinut paljon uusia sanoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä pohjanmaalla oo ikinä työväenaate jyllänny. En tiiä saiko sdp viime eduskuntavaaleissa kymmentäkään prosenttia äänistä ja vasemmistoliitto viittäkään
"No nyt on aika suunnan muuttua siellä persulandiassakin. Ihan varmasti persuihin pettyneitä on siellä lakeuksillakin. Jos yhtään luonnetta löytyy, niin haluaa pistää stopin valehtelija-Purralle."
Ei niillä mitään luonnetta ole. Suomenruotsalaisia ja emännän tossun alla olevia hihhuleita siellä nykyään asuu.
Kyllähän Suomi ois parempi maa asua jos kaikki ois niinku lapualaiset eikä ku helsinkiläiset.
Niin kansanmurha omaa kansaa kohtaan on merkki hyvästä?
Jos ne
"Harmi, että oltiin niin pehmeitä, eikä pantu kaikkia kapinallisia terroristejä sileäksi. Suomi olisi parempi paikka, jos oltaisiin tehty iso puhdistus. "
Kuunnelkaa näitä. Näiden fantasioita. Tällaistako haluatte?
Äänestäkää SDP/vasemmistoliitto/vihreät - sanokaa EI Scripta-fantasioille.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa äänestää Kokoomusta ja Perussuomalaisia!
Tämä
Sekoilut seis.Pervoilut riittää.Pysykää kaukana PedoPersujen vaaliteltoista.
On selvää että persut romahtavat sekä kunta-, alue- että eduskuntavaaleissa. Ainahan noi saa haalittua joitain politiikasta vierautuneita hyypiöitä hirveään jytkyhypeen mutta aina kun on näytön paikka niin suosio hiipuu. Kokoomuksen suosio on yllättävän vakaa. Ehkä osin siksi että persuihin pettyneet saattaa äänestää kokoomusta, toisaalta liekee kokoomuksella pysyvää kannatusta, näin siitä huolimatta että orvon aikana käsite "sivistysporvari" on lakkannut olemasta, ja kokoomuslaiset ovat muuttuneet persuiksi. Kepun noste on kokonaan lähteneiltä perussuomalaisilta.
On hyvä että maakuntiin äänestetään ihmisiä jotka vastustavat hallituksen politiikkaa, seuraavalla kerralla äänestetään fiksumpaa väkeä myös eduskuntaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käykää äänestämässä Kokoomusta tai Perussuomalaisia!
Eli haisevia kalavaleita.
Rahaa on - terveysjäteille ja muille rikkaille.
Terveysbisnestä täytyy valtionvaroin tukea, jotta sijoittajat saavat osinkonsa. Ei niitä suinkaan vanhusten vuoksi tueta. Vanhukset ja heidän hoitajansa on vain kiusallinen menoerä voitontavoittelun tiellä. Hoitajamitoitus mahdollisimman kireälle, niin palkkakuluissa säästetään - se lisää bisnestä! Vanhukset riutuvat vaipoissaan - virutkoon, vaipat maksavat! Jos kuolevat, niin aina on uusia palveluasukkeja tulossa - ei meiltä bisnes lopu!
Petteri taputtaa käsiään ja virnuilee. Kavereille ja mulle kans.
Riikka viirusilmä ilkkuu ja nauraa saksiaan heiluttaen. Mulle kans, mutta ei teille, köyhät! Mun Scripta-fantasiat elävät...
200 miljoonaa just alueille Sote rahoitusta. Viime vuosituhannella vanhukset oikeasti oli heitteillä, ota selvää. Kaupungin hoivissa vanhukselle oli kolme vaippaa vuorokaudessa ja älä luule että sängystä pääsi mihinkään jos ei itse liikkunut
Vierailija kirjoitti:
Ja viereisessä kunnassa 99% suomenruotsalaisia? Ja tuo tossun alla oleva hihhuli kuvaa jokaista suomenkielistä pohjalaismiestä jonka olen tavannut ni
"Tossukat kuvaa varmaan etelä-suomen kaupunkilaismiehiä jotka äänestää sdp:tä ja vihreitä. Niillä ei oo autoa ja ne asuu kerrostaloissa"
Tossukat kuvaa Pohjanmaan miehiä jotka äänestä persuja ja keskustaa. Niitä jotka roikkuu viime vuosituhannen arvoissa ja tekniikassa eikä pysy kehityksen mukana. Asuvat yleensä vanhempien vanhassa talossa tai isin ostamassa asunnossa.
Täällä miehet rakentaa itte talonsa niinku minä hartiapankilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Pohjalaiset ovat Suomen yritteliäimpiä ja työteliämpiä ihmisiä, joita arvostan suuresti. Terveisiä Helsingistä (monessa sukupolvessa)"
Halpa työvoimaa käyttäviä ja mastaloutukia anovia reppanoita. Ihmisiä jota kukaan muu ei arvosta. Terveisiä Helsingistä(monessa sukupolvessa)
Voi oletko kerrostalo reppana🥹. Kannattaa käydä kouluja niin voit joku päivä rakentaa oman talon niinkuin minä😉
Et varmasti oo rakentanu omaa taloa Helsinkiin
Vierailija kirjoitti:
On selvää että persut romahtavat sekä kunta-, alue- että eduskuntavaaleissa. Ainahan noi saa haalittua joitain politiikasta vierautuneita hyypiöitä hirveään jytkyhypeen mutta aina kun on näytön paikka niin suosio hiipuu. Kokoomuksen suosio on yllättävän vakaa. Ehkä osin siksi että persuihin pettyneet saattaa äänestää kokoomusta, toisaalta liekee kokoomuksella pysyvää kannatusta, näin siitä huolimatta että orvon aikana käsite "sivistysporvari" on lakkannut olemasta, ja kokoomuslaiset ovat muuttuneet persuiksi. Kepun noste on kokonaan lähteneiltä perussuomalaisilta.
On hyvä että maakuntiin äänestetään ihmisiä jotka vastustavat hallituksen politiikkaa, seuraavalla kerralla äänestetään fiksumpaa väkeä myös eduskuntaan
Lapualla SDP:n, Vihreiden ja Vasemmiston yhteenlaskettu kannatus oli 9% viime kuntavaaleissa eikä se siitä nouse.
Niin tunkekaa helsinkiläiset se kommunismi vaan omaan perseeseenne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et varmasti oo rakentanu omaa taloa Helsinkiin
En niin. Lainaatko vielä sitä kohtaa jossa sanoin että asun Helsingissä? Olen töissä Helsingissä en asu täällä.
Niin... ja: Syökään kanaa, syökää kanaa!!!!
Vierailija kirjoitti:
Noita äänestäkää, jos haluatte tuhota Suomen hyvinvointivaltion, jota isämme ja äitimme ovat rakentaneet.
Suomea rakennettiin KAIKILLE - nyt vain pienelle rikkaalle vähemmistölle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapualla SDP:n, Vihreiden ja Vasemmiston yhteenlaskettu kannatus oli 9% viime kuntavaaleissa eikä se siitä nouse.
Niin t
Siellä on niin sisäsiitoista porukkaa että ei kannata Helsinkiin verrata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja viereisessä kunnassa 99% suomenruotsalaisia? Ja tuo tossun alla oleva hihhuli kuvaa jokaista suomenkielistä pohjalaismiestä jonka olen tavannut ni
"Tossukat kuvaa varmaan etelä-suomen kaupunkilaismiehiä jotka äänestää sdp:tä ja vihreitä. Niillä ei oo autoa ja ne asuu kerrostaloissa"
Tossukat kuvaa Pohjanmaan miehiä jotka äänestä persuja ja keskustaa. Niitä jotka roikkuu viime vuosituhannen arvoissa ja tekniikassa eikä pysy kehityksen mukana. Asuvat yleensä vanhempien vanhassa talossa tai isin ostamassa asunnossa.
Höpö höpö. Tunnen kolme pohjalaista miestä, yksi asuu vanhempien vanhassa talossa, toinen vanhempien ostamassa kerrostaloluukussa ja kolmas vaimonsa vanhempien talossa. 1työtön ja 2tekee toimistotyötä, todellisia "häjyjä"😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Tunnen kolme pohjalaista miestä, yksi asuu vanhempien vanhassa talossa, toinen vanhempien ostamassa kerrostaloluukussa ja kolmas vaimonsa vanhempien talossa. 1työtön ja
Sä oot niin ruma nainen ettet oo saanu isoon talon miestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Tunnen kolme pohjalaista miestä, yksi asuu vanhempien vanhassa talossa, toinen vanhempien ostamassa kerrostaloluukussa ja kolmas vaimonsa vanhempien talossa. 1työtön ja
Ville tarkoitti että hän on yksin hartiapankilla rakentanut Lapualle uuden Suojeluskuntatalon.