Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Deittiappit, kertokaahan

Vierailija
11.04.2025 |

Mikä siellä on homman nimi? Olen jo lähes keski-ikäinen nainen ja joku aika sitten eronnut pitkästä suhteesta (melkein 20v). Tein profiilin joku aika sitten yhteen sovellukseen ja sain heti tosi paljon tykkäyksiä. Tykkäsin takaisin vain niitä miehiä jotka olivat tykänneet minun profiilista. Moni mies alkoi myös jutella. Juttelin takaisin niille jotka avasivat keskustelun. No, muutaman tosi pinnallisen viestin ehdin vaihtaa useiden kanssa kunnes eivät enää kirjoittelekaan mitään. Olen ihan ihmeissäni että mikä homma tää on? Voisiko joku avata vähän 🤣

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olin ihan ystävällinen ja vastavuoroinen, kysyin yleensä viesteissä ohimennen jotain, johon toinen osapuoli olisi hyvin voinut tarttua. En siis ole päässyt juurikaan syvälliseen keskustelun tasoon kenenkään kanssa! T. Ap 

Vierailija
2/61 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettideittailu vaatii äärimmäisen suurta kärsivällisyyttä.

Itse olen syntynyt tähän maailmaan tavismiehenä ja sen takia mulla voi helposti kulua kuukausia päivittäistä nettideittailua että yksikään keskustelu ei ole vastavuoroinen.

Naiset ei useimmiten osaa kirjoittaa pitkiä viestejä, joissa olisi kysymyksiä mulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan normi meininki. Oikeasti noisa deittiäpeissä on paljon ihmisiö, jotk aovat siellä vaan "ikkunaostoksilla" eikä edes oikeasti halua tavata ketään.

Vierailija
4/61 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin miehillä deittisovelluksissa on se harha, että siellä on aivan valtavasti valinnanvaraa naisissa ja että heillä on mahdollisuus päästä kenen kanssa vaan treffeille. Siksi monella miehellä on korkeat kriteerit sille, millainen naisystävän tulee olla. Ja jos joku upea mies valitseekin jonkun kaikista vaihtoehdoista, jää häntä kuitenkin kaivelemaan se, että olisiko siellä deittiäpissä kuitenkin ollut joku parempi. 

Vierailija
5/61 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse poistuin deittisovelluksista ajat sitten, yksin olen yhä.

Häkellyin itsekin siitä tykkäyksien määrästä, kunnes opin monien vetävän kaikki oikealle ja vasta osumasta sitten katsovat, että mitä jäi haaviin. Jossain lehtijutussa tätä nimitettiin "roskakalastukseksi", ja sen jälkeen poistunkin koko sovelluksista.

Aito osuma olisi ollut vasta kun toinen aloittaa ja ylläpitää keskustelua. Mutta en jaksanut enää tuota touhua, niin annoin olla.

Vierailija
6/61 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse poistuin deittisovelluksista ajat sitten, yksin olen yhä.

Häkellyin itsekin siitä tykkäyksien määrästä, kunnes opin monien vetävän kaikki oikealle ja vasta osumasta sitten katsovat, että mitä jäi haaviin. Jossain lehtijutussa tätä nimitettiin "roskakalastukseksi", ja sen jälkeen poistunkin koko sovelluksista.

Aito osuma olisi ollut vasta kun toinen aloittaa ja ylläpitää keskustelua. Mutta en jaksanut enää tuota touhua, niin annoin olla.

Joo siis en tosiaan ole itse edes aloittanut yhtäkään keskustelua, mutta olen ylläpitänyt kyllä keskusteluita ja ollut täysin asiallinen ja mukava, kuten yleensäkin olen kaikille. Enkä todellakaan ota itseeni jos joku lopettaa kirjoittelun! Ihmettelen vaan kun lähes kaikkien kans sama juttu. Ja ihmettelen myös tosi pinnallista keskustelun tasoa. Pelkkää small talkia vaan. Odottaako mies joka itse ensin tykkää ja itse aloittaa keskustelun, että nainen sitten tekee seuraavan liikkeen? Vai mikä ihmeen idea on jutella tuntemattomien kans niitä näitä, aivan turhanpäiväisiä juttuja 😅 T. Ap

Vierailija
7/61 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/61 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihan normi meininki. Oikeasti noisa deittiäpeissä on paljon ihmisiö, jotk aovat siellä vaan "ikkunaostoksilla" eikä edes oikeasti halua tavata ketään.

Mikä idea tässä on?! T. Ap

Vierailija
9/61 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ainakin miehillä deittisovelluksissa on se harha, että siellä on aivan valtavasti valinnanvaraa naisissa ja että heillä on mahdollisuus päästä kenen kanssa vaan treffeille. Siksi monella miehellä on korkeat kriteerit sille, millainen naisystävän tulee olla. Ja jos joku upea mies valitseekin jonkun kaikista vaihtoehdoista, jää häntä kuitenkin kaivelemaan se, että olisiko siellä deittiäpissä kuitenkin ollut joku parempi. 

Ymmärrän että tuolla voi kelle tahansa tulla sellainen että mitä jos odotan vielä niin tuleeko joku vielä parempi vastaan. 

Vierailija
10/61 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ylläpidä small talkkia, vaan siirry asteittain nextille levelille. Tai jopa ehdota treffejä

Vierailija
11/61 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on, veikkaan että miehillä kyse on.. 

- he tykkäävät lähes kaikista, joten suurin osa heidän matcheista ei ole oikeasti heille kovin kiinnostavia. Koska miehinen mielikuvitus, he kuitenkin jättävät matchin roikkumaan jos siltä blaah-naiselta tulisikin "hei tule panee mua" viesti. Koska helppo pilde toki aina kelpaa. Eivät jaksa oikeasti keskustella kun tylsä nainen ei ollutkaan heti torttu levällään.

- he eivät yksinkertaisesti osaa keskustella muusta kuin "mitä teit tänään mitä teit eilen mitä kuuluu mitä viikonlopun suunnitelmia"

- edellisiin yhdistettynä he ovat niin laiskoja että odottavat naisen vetävän keskustelua ja tietyn viestimäärän jälkeen (koska "naiset haluaa puhua ennen seksiä") voidaan siirtyä seuraavaan vaiheeseen jossa nainen hoitaa kotityöt ja tarjoaa pildeä. Eli tavallaan haluavat suhteen mutta eivät ole hirveän kiinnostuneita siitä naisesta persoonana ja keskustelun laatu mitataan viestien määrässä / kestossa.

Ja tällaista se on, ei siis ole mitenkään sinusta kiinni. Opi tiputtamaan nämä äkkiä kyydistä ettet tuhlaa aikaa ja vaivaa, ehkä 1/100 osaa ja haluaa oikeasti tutustua ja keskustella. 

Vierailija
12/61 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ylläpidä small talkkia, vaan siirry asteittain nextille levelille. Tai jopa ehdota treffejä

Miksi? Miksi kukaan haluaisi treffeille keskustelukyvyttömän kanssa? Ei missään nimessä kannata lähteä vetämään näitä kivirekiä. 

Vierailija
13/61 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- he tykkäävät lähes kaikista, joten suurin osa heidän matcheista ei ole oikeasti heille kovin kiinnostavia. Koska miehinen mielikuvitus, he kuitenkin jättävät matchin roikkumaan jos siltä blaah-naiselta tulisikin "hei tule panee mua" viesti. Koska helppo pilde toki aina kelpaa. Eivät jaksa oikeasti keskustella kun tylsä nainen ei ollutkaan heti torttu levällään.

- he eivät yksinkertaisesti osaa keskustella muusta kuin "mitä teit tänään mitä teit eilen mitä kuuluu mitä viikonlopun suunnitelmia"

- edellisiin yhdistettynä he ovat niin laiskoja että odottavat naisen vetävän keskustelua ja tietyn viestimäärän jälkeen (koska "naiset haluaa puhua ennen seksiä") voidaan siirtyä seuraavaan vaiheeseen jossa nainen hoitaa kotityöt ja tarjoaa pildeä. Eli tavallaan haluavat suhteen mutta eivät ole hirveän kiinnostuneita siitä naisesta persoonana ja keskustelun laatu mitat

Okei kiitos selvennyksestä. Samanlaisen käsityksen alan saada itsekin. No, minulle riittää kyllä yksi syvällisempi keskustelukumppani, eikä edes ole kiire löytää sellaista. Muutama kyllä pyysi heti samantien treffeille, mutta olivat 10 vuotta vanhempia (ovatko sitten itsevarmempia?) ja itse olisin halunnut vähän jotain tietää ihmisestä enemmän ennen kuin tapaan heitä! Vaikka kuulemma toisaalta olisi hyvä nopeasti tavata jotta oikeasti tietäisi kohtaako kemiat.  T. Ap

Vierailija
14/61 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Miksi kukaan haluaisi treffeille keskustelukyvyttömän kanssa? Ei missään nimessä kannata lähteä vetämään näitä kivirekiä. 

Tuskin keskutelukyvyttömät edes lähtee treffeille

Vierailija
15/61 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- edellisiin yhdistettynä he ovat niin laiskoja että odottavat naisen vetävän keskustelua ja tietyn viestimäärän jälkeen (koska "naiset haluaa puhua ennen seksiä") voidaan siirtyä seuraavaan vaiheeseen jossa nainen hoitaa kotityöt ja tarjoaa pildeä. Eli tavallaan haluavat suhteen mutta eivät ole hirveän kiinnostuneita s

He haluavat nopeasti treffeille seuraavista syistä :

- haluavat tarkistaa ettet ole lihava (miesten suurin pelko)

- haluavat pelkkää seksiä ja turha käyttää aikaa jutteluun

- tietävät etteivät osaa/jaksa keskustella, ja haluavat siksi äkkiä treffeille (ks kohta 2, seksin mahdollisuus)

Suosittelen jo ihan turvallisuussyistä ainakin muutaman päivän keskustelua ennen tapaamista. Oikeasti iso osa paljastaa jonkin karmean puolen itsestään jo niinkin nopeasti. 

Vierailija
16/61 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin keskutelukyvyttömät edes lähtee treffeille

Kyllä niidenkin on pakko lähteä

Vierailija
17/61 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni nuo sovellukset ovat täynnä pershäröisiä, kaikenmaailman toistaitoisia, markkina-arvon testaajia, varattuja salasuhteen etsijöitä jne. 🤮 Vielä päälle se ettei algoritmi tietenkään edes halua kenenkään pariutuvan.

Vierailija
18/61 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps. "olisin halunnut vähän jotain tietää ihmisestä enemmän ennen kuin tapaan heitä" - - >>> tee sitten niin! Älä nyt hyvä nainen luule että treffipyyntö on mikään pakko. Kerro heille täsmälleen tuo, ja pääset helposti eroon niistä jotka eivät jaksa tai halua tutustua sinuun, sekä niistä jotka eivät kunnioita toiveitasi. Treffeille menet vasta sitten kun ITSE haluat. 

Vierailija
19/61 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- edellisiin yhdistettynä he ovat niin laiskoja että odottavat naisen vetävän keskustelua ja tietyn viestimäärän jälkeen (koska "naiset haluaa puhua ennen seksiä") voidaan siirtyä seuraavaan vaiheeseen jossa nainen hoitaa kotityöt ja tarjoaa pildeä. Eli tavallaan haluavat suhteen mutta eivät ole hirveän kiinnostuneita siitä naisesta persoonana ja keskustelun laatu mitat

Juuri yhdestä tuollaisesta perässä vedettävästä päässyt eroon joka oletti että hoidan sekä keskustelut että kotityöt ja tarjoan vielä pildeä ilman että ukko näkisi mitään vaivaa, joten Ei kiitos näille vastaaville!

Vierailija
20/61 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsittääkseni nuo sovellukset ovat täynnä pershäröisiä, kaikenmaailman toistaitoisia, markkina-arvon testaajia, varattuja salasuhteen etsijöitä jne. 🤮 Vielä päälle se ettei algoritmi tietenkään edes halua kenenkään pariutuvan.

Onko oikeasti tuollainen algoritmi???