Lue keskustelun säännöt.
Enskat torstaihin!
15.03.2007 |
Ja eilisiä:
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=9830181&p=1&tmode=1&smode…
Palaan paremmalla ajalla, joskus... :) Viime yö meni jo PALJON paremmin, typy heräs vain kolmesti syömään ja yhden kerran sain tassuteltua uneen.
-Osse ja päikkäreitään naukuva typykkä 4kk
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Heipä hei!
Meillä on viimeisen kuukauden ajan syöty niin ahkeraan öisin, että mami on ollut ihan väsy ja elänyt kuin sumussa. Nyt kun Kassulle tuli se neljä kuukautta täyteen niin ajattelin suosiolla aloitella kiinteiden syöttämisen, että saataisiin molemmat vähän öisinkin nukuttua. Eilen maisteltiin äidin tekemään pottusosetta, mutta Kasperi ei kyllä oikein osannut antaa sille arvoa ;) Jostain kumman syystä poika kuitenkin nukkui viime yönä 7h putkeen ja nyt on itselläkin vähän täyspäisempi olo :) Vähän on sellainen ristiriitainen olo noiden kiinteiden aloituksen takia, kun mulla oli haaveena täysimettää Kassua 6 kuukauden ikäiseksi asti. Tuntuu vaan, ettei enää jaksa tätä väsymystä ja ei kai ne tiheän imun kaudet nyt sentään viikkotolkulla kestä. Kuinka moni ensikko on onnistunut täysimettämään sen 6 kuukautta ja millaisia yöunia te olette saaneet nukkua? Muistelen ainakin, että Burdella voisi olla tästä asiasta kokemusta.
Teidän kuulumisianne olen kyllä käynyt lukemassa, mutta ihan hirveästi ei ole päähän tarttunut.
Onnittelut kuitenkin Quulle ja koko perheelle pikku masuasukista! Toivottavasti sitä itsekin saisi vielä joku päivä plussan siinä raskaustestissä kokea luomuna tai avustettuna.
Kasperin kuulumisista vielä sen verran, että poju on kovasti venähtänyt pituutta ainakin vaatteiden pieneksi käymisestä päätellen. Ensi viikolla meillä on neuvola, joten sitten strategiset mitat saadaan selville. Olemme raskineet antaa Kasperin myös pariksi tunniksi hoitoon molemmille mummoille ja siten äiti ja isi ovat päässeet käymään elokuvissa, keilaamassa ja kylpylöimässä. Minulle oli tosi iso helpotus, että Kasperin hoito onnistui heiltä erittäin hyvin eikä mummeleiden kanssa ollut tarvinnut yhtään itkeäkään :) Kasperi myös reilu viikko sitten kääntyi itse mahalta selälleen, mutta sen jälkeen on pitänyt moisen temppuilun piilossa ;) Sain eilen puhelun, että pääsemme sunnuntaina aloittamaan vauvauinnin ja sitä odotamme koko perhe innolla!
Jospa tämä kirjoittelu tästä vaikka alkaisi taas vilkastua, kunhan tämä väsymys vähän helpottaa. Ei se pidempi aikainen univaje vielä ihan yhden yön hyvillä unilla korjaannu.
Terkkuja kaikille ja olette kyllä mielessä olleet, vaikka meistä ei ole kuulunutkaan mitään :)
Mörötin ja Kasperi 4kk+