Kaipaatko aikaa kun ostoksilla käytiin Anttilassa, Tiimarissa, Vaatehuoneella, Seppälässä?
Anttilan nyt taitaa tietää ainakin nimeltä myös nykyteinit.
Kommentit (125)
Oli se aina jotenkin juhlahetki nuorena, kun maalta lähdettiin isolle kirkolle. En nyt niin välittänyt vaatekaupoissa kiertämisestä silloin, mutta nyt kun tuolta isolta kirkolta ovat kaikki kadonneet ja liikehuoneistot ovat tyhjiä, niin kyllähän tuota aikaa kaipaisi.
Monesti se kaava oli, että herättyä aamupala ja nopeaan telkkarista lastenohjelmat. Siitä sitten kaupunkiin kaupoille.
Kaipaan etenkin Anttilaa, Siwaa, Tiimaria ja Seppälää! Ihania lapsuus- ja teiniajan muistoja niistä.
Ne olivat mukavia aikoja. Nyt ostelen vaatteet yms. suoraan ulkomailta koska täällä ei hinta/laatu enää kohtaa.
Tiimaria kaipaan ja Pukevaa. Joskus vieläkin ajattelen, miksen ostanut sieltä yhtä hametta, johon tykästyin.
Vierailija kirjoitti:
Anttilan musiikkiosastolla oli mahtava käydä lapsena ja teininä. Oli kaikkea.
Tiimari oli lapsena paras kauppa, oli joka lajin sälää.
Anttilassa kaikki Pedro Almodovarin elokuvat oli tarjouksella ja mä kävin ostamassa niitä. Siellä oli muutamalla eurolla korissa. Cheekin uutuuslevyn ostin muutamalla eurolla ja cheek ei silloin vielä ollut tunnettu niin Anttila möi sen levyä muutamalla eurolla jossain alekorissa. En minäkään tiennyt silloin, kuka on Cheek. Ostin sen levyn, koska sai halvalla.
Kaipaan Anttilan Kodin1-sisustusmyymälöitä, Valintataloa jossa myytiin myös vaatteita, Tarjoustaloa, Pukevaa.
Vierailija kirjoitti:
En kaipaa ostoshelvettejä. Hyvä jos kaikki katoavat.
Terveisin temu
Vierailija kirjoitti:
Tiimaria kaipaan.
Sitä vanhaa tiimaria
Kaipaan Anttilaa, Tiimaria ja Seppälää.
Vierailija kirjoitti:
NaziSiwaa kaipaan.
Ei Lidlit ole minnekään hävinneet!
En. Paljon kätsympää tilata netistä ku ei ole yhtään ylimääräistä aikaa käydä kaupoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anttila oli kiva, lapsuudesta muisto Tennispalatsista. Ja postimyynti tietty👍👍
Onko Tennispalatsissa ollut joskus Anttila!? Mä muistan vain sen graniittitalon Anttilan siitä Kampista.
Mä olen ollut tosi pieni kun siellä käytiin, kuuskytluvulla elikkäs kusarilla ;-D , oli se kai auki johonkin kasarille asti ja sitten muutti.
Vierailija kirjoitti:
En kaipaa. Samat rojut saa nyt Citymarketista, prismasta ja tokmannilta.
Ei saa. Anttila ja Kodin ykkönen olivat valikoimiltaan parempia, ja Tiimarissakin oli oma viehätyksensä.
Ostin Valintatalosta bingosta voitetuilla ostokorteilla erilaisia tavaroita ja ruokaa.
Anttilan riisipaperivarjostimet ja bambuverhot! Olen viettänyt nuoruuteni sillä ajalla, kun nuo löytyivät kaikkien kavereitten huoneista, koska ne oli niin halpoja, sekä nuorten lapsiperheiden kodeista
Anttila ja Tiimari oli seikkailu nuorena johon nykyiset kaupat ei pysty.
Parasta oli se, että kaupunkien keskustat olivat täynnä näitä ja muita kivijalkaliikkeitä. Oli mukava kävellä ikkunostoksilla ja välillä pyörähtää kaupassakin.
Kauppa kuin kauppa. En kaipaa mitään kauppaa itsessään.