Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuokrattavat hätäpoikaystävät ovat markkinarakoa ja kysyntää paikkaava uusi trendi

Vierailija
11.03.2023 |

Haluatko mennä baariin, mutta ajatus siellä odottavista tuntemattomista miehistä ahdistavaa eikä sinulla ole ketään jonka kanssa mennä? Nou hätä, vuokraa maksusta hätäpoikaystävä kulissiksi estämään tuntemattomia ihmisiä lähentelemästä luvatta: https://yle.fi/a/74-20021474

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelmahan poistuu ihan sillä, että valitsee baarin, jossa portsarit valkkaavat sisäänpääsijät naamavärkin perusteella. Tiedätte kyllä, mitä tarkoitan.

Joo. Tätä sovelletaan yllätävän paljon Helsingissä. Se pitää vaan tehdä varovaisesti.

Vierailija
2/27 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä voi ilmoittautua vuokrattavaksi?!

T. kilttimies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelmahan poistuu ihan sillä, että valitsee baarin, jossa portsarit valkkaavat sisäänpääsijät naamavärkin perusteella. Tiedätte kyllä, mitä tarkoitan.

Ilmiannettu rasistisena.

Vierailija
4/27 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko, että valitaan sisäänpääsijät Suomi-tatuointien ja vaimonhakkaajapaitojen perusteella?

Aika epäluotettava menetelmä, ja myös epäreilu kaikkia kunnollisia miehiä kohtaan.

Vierailija
5/27 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä voi ilmoittautua vuokrattavaksi?!

T. kilttimies

Sovellus kehitteillä.

Vierailija
6/27 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen äänestää mustia helsinkiin, nainen saa mustia helsinkiin, nainen ei uskalla kertoa mustalle että painuu takaisin, nainen ostaa valkoisen miehen palvelua joka tekee miehen työn hänen puolestaan. Miksi tästä on tehty niin monimutkaista?

Vierailija
7/27 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuitenkin nainen kohtaa eniten väkivaltaa kotona, omalta rakkaaltaan, mieheltä johon hän luotti.

Vierailija
8/27 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisiko senmoisia k pop poikapändien näköisiä vuokrapoikkiksia? Sitten voitaisiin pitää toisianmme kädestä kiinni pari tuntia.

T: ujo k pop fani tyttö

Vierailija
9/27 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun naisillekin jotain tarjolla. Itse olen käyttänyt "vuokrapillua" jo vuosia.

Vierailija
10/27 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käytettävissä, ja maksu luonnossa eli myös rahaa säästyy.

Vierailija
11/27 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmiannettu rasistisena.

Sulla taitaa itselläs olla rasistisia ajatuksia, kun heti tuollaisia mietit.

Vierailija
12/27 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa ei saa enää edes puhua naisille, siitä tulee ripeästi käsky ulos.

Vierailija
13/27 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole rumien tai läskien naisten ongelma. Zipsii huuleen vaan, niin saa rauhassa käydä cidukalla.

Vierailija
14/27 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kuitenkin nainen kohtaa eniten väkivaltaa kotona, omalta rakkaaltaan, mieheltä johon hän luotti.

Mikä on vähemmän väkivaltaa kuin hän kohtaa lesbo-kumppaniltaan, ja miespuoliset homosuhteet taas ovat vähiten väkialtaisia. Mikä naisissa on, joka johtaa väkivaltaan, vaikka ainuttakaan miestä ei olisi paikalla? Oisko jopa niin, että naiset tyypillisesti aloittavat väkivallan parisuhteissa, mutta itkevät sitten viranomaisille, kun eivät saaneetkaan yksipuolisesti pahoinpidellä toista? Tutkimusten mukaan on.

Vierailija
15/27 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on hyvä idea!

Itse mietin kun vanhin poika on hirveän sosiaalinen niin häntä voisi vuokrata joihinkin juhliin seuramieheksi. Siis joskus näin olen ajatellut kun tykkää niin ihmisistä.

Tai voisi mennä vaikka vanhainkotiin seurustelemaan vanhusten kanssa. Isäni oli samanlainen. Jutteli vaikka heinäseipäälle,

Vierailija
16/27 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, 24-vuotias nätti sopusuhtainen nainen ahdistun siitä että siistit asialliset miehet e i v ä t lähesty minua baarissa vaikka olen yksin liikkeellä seuraa saadakseni ja viestitän kyllä sen ilmeilläni ja hymylläni. Käyn vain hyvämaineisissa baareissa jossa miehet ovat hyväkäytöksisiä ja sopivan ikäisiä, ei koskaan kännissä horjuvia juntteja eikä "juppejakaan". Useimmiten portsari ja baarimikko ovat ainoita miehiä joille puhun illan aikana.

Ignooraaminen ilman syytä on häirinnän muoto sekin. Olen asiasta valittanut baarien esihenkilöille mutta eivät kuulemma voi mitään. Kummallinen asiakaspalveluasenne.

- N24 -

Vierailija
17/27 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla aika karvainen markkinarako että poikaystävästä pitää maksaa.

Vierailija
18/27 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ignooraaminen ilman syytä on häirinnän muoto sekin. Olen asiasta valittanut baarien esihenkilöille mutta eivät kuulemma voi mitään. Kummallinen asiakaspalveluasenne.

- N24 -

Turussa oli aikoinaan E&G klubi jonka slogan kuului "Ellet saa niin portsari maksaa taksin"

Vierailija
19/27 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin tyttö voi hakea poliisiksi, päästä kokeista läpi miehiä heikommilla valmiuksilla ja kukaan ei virallisesti näe asiassa mitään ironiaa. 

Vierailija
20/27 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttinä miehenä voisin ilmoittautua vuokrattavaksi, enkä vaatisi yhtään minkäänlaista maksua naiselta. En rahaa enkä luonnossa. Koska kilttinä miehenä olisin jo siitä niin onnellinen, että olisin saanut viettää illan viehättävän naisen seurassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän