Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tavallisen näköisen Paulin, 22, uskomaton elämä: seurustelee maailman halutuimman naisen kanssa ja tienaa miljoonia

Vierailija
11.04.2025 |

Kaiken muun lisäksi Paul Skenes osaa lentää.

https://www.is.fi/urheilu/art-2000011160974.html

No joitakin se vaan onnistaa. 

Kommentit (179)

Vierailija
161/179 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on tuo Olivia ihan kaunis mutta ei  kuitenkaan mun makuun millään tavalla haluja herättävän näköinen. Täysin makuasioitahan nämä ovat että kuka on kaunis ja millä tavalla kaunis ym.

Olivia ei ole kaunis vaan nätti. Oikeastaan ihan tavallinen.

Mitä helvettiä? Ootko sä sokea? Kaunishan hän on!

Vierailija
162/179 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypissä on onneksi pahat aknearvet, kunnon kraatterinaama...

Hänhän on melkoisen hyvin pystynyt peittämään aknearvet, kasvattamalla parran.

Tälläistä mahdollisuutta ei naisilla ole, että voisi peittää arpia tai psoria parran kasvattamisella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/179 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei ole Tinderissä yhtään naista, joka ei avaisi jalkojään tälle aivan välittömästi!

Varmasti on. Ei tuo mies kuten ei kukaan ole kaikkien naisten makuun ja sama pätee toisinpäin.

Niinpä. Ja tuo mies on vielä nuori, ei nelikymppiset ja sitä vanhemmat halua noin nuorta. Vai oliko taas vain kyse nuorista naisista?

Vierailija
164/179 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan helvetin komea mies.

Maistuis kyllä mullekin.

Vierailija
165/179 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan helvetin komea mies.

Maistuis kyllä mullekin.

On joo. Hyvännäköinen kaveri.  Ja monipuolinen osaaja. Ammatin lisäksi, myös vauhdikkaita harrastuksia.

Vierailija
166/179 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tavallisen näköinen Paul"

Todellisuudessa 198 cm pitkä monimiljonääri 😂😂 ei mikään ihme että on saanut kauniin naisen.

Vierailija
167/179 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo jutut aina outoja, yliampuvia ja käytetään vääriä sanamuotoja. Taviksia molemmat.

Vierailija
168/179 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellisuudessa 198 cm pitkä monimiljonääri 😂😂 ei mikään ihme että on saanut kauniin naisen.

Satuitteko katsomaan sen kuvan, jossa miehellä oli parta.  Hyvännäköinenhän hän on.

Varsin monia miehiä pukee parta.  Muuttaa melkoisesti ulkonäköä, parempaan suuntaan.

Vierailija
169/179 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo on itse lihava, pöhöttynyt ja huonossa kunnossa kuten valitettavan useat suomalaiset ja jenkit on,  niin Dunnen kaltainen tavallinen peruskaunis nainen, joita on 13 tusinassa, voi vaikuttaa jumalattarelta ja tosi kauniilta. Vaikkei oikeastaan ole vaan on lähinnä tavallinen nuori nainen ulkonäöltään..

Miten Dunnen näköisiä voi olla 13 tusinassa jos samalla suuri osa on lihavia ja pöhöttyneitä? 

Niinpä. Dunne on selkeästi kaunis, vieläpä raikkaalla ja söpöllä tavalla. En ole itse mikään nätti, muttei mulla ole mitään vaikeuksia myöntää tuota. En ymmärrä, miksi kaunista naista pitää alkaa dissata ja hänen ulkonäköään mitätöidä.

Vierailija
170/179 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tälläistä mahdollisuutta ei naisilla ole, että voisi peittää arpia tai psoria parran kasvattamisella.

Eipä ole kaikilla miehilläkään. 

Vierailija
171/179 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo on itse lihava, pöhöttynyt ja huonossa kunnossa kuten valitettavan useat suomalaiset ja jenkit on,  niin Dunnen kaltainen tavallinen peruskaunis nainen, joita on 13 tusinassa, voi vaikuttaa jumalattarelta ja tosi kauniilta. Vaikkei oikeastaan ole vaan on lähinnä tavallinen nuori nainen ulkonäöltään..

Miten Dunnen näköisiä voi olla 13 tusinassa jos samalla suuri osa on lihavia ja pöhöttyneitä? 

Niinpä. Dunne on selkeästi kaunis, vieläpä raikkaalla ja söpöllä tavalla. En ole itse mikään nätti, muttei mulla ole mitään vaikeuksia myöntää tuota. En ymmärrä, miksi kaunista naista pitää alkaa dissata ja hänen ulkonäköään mitätöidä.

Linkkaa meikitön ja filtteritön kuva hänestä, niin voin itsekin nähdä kuinka kaunis hän on. 

Vierailija
172/179 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi aknearvet pitää peittää? Kerran näin naisen kenellä oli aknearpia, jos niitä siten kutsutaan, ja se mitä mietin oli että huh, onpa hänessä kirkas valo. Katsoin häntä silmiin ja hengitys salpautui koska katsekontaktissa hänen hyvyytensä tuntui niin voimakkaalta että täytti minunkin sieluani sillä valolla. Toisena mietin että toivottavasti ei ole koskaan stressannu arpiansa, se olisi hukkaan mennyttä aikaa.

Vierailija
173/179 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen työtön, lyhyt ja kaljamahainen ukkeli. Missä missi??

Vierailija
174/179 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

höh

Vierailija
175/179 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai kaksoisleukaa. Miehillä on helppoa kun parta peittää vaikka mitä!

Vierailija
176/179 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniin miljonäärinaisen kaiken lisäksi

Vierailija
177/179 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linkkaa meikitön ja filtteritön kuva hänest

Minusta hän näyttää tosi söpöltä tuossa kuvassa missä ovat jossain veneessä ja katsovat toisiaan. Tuskin mitään filtteriä siinä on. Meikkiä voi olla. Mutta söpön näköinen on.

Vierailija
178/179 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No uskotaan nyt se heidän elämäkseen  ja jääköön se heidän elettäväkseen.

Esim. minulla taas on omani . Ja niin on varmaan sinullakin.

Vierailija
179/179 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo joo siis ihan tavallinen super komea ja rikas, että miksi kaikki tavalliset ei saa niitä super kaunottaria?

Mistä se olettamus että kaikki haluavat super kaunottaren? En muista nähneeni yhtään ns. super kaunotarta joka olisi haluja herättävällä tavalla kaunis mun mielestä. Kauniita toki katsella mutta ei muuta.

Yleensä mies ymmärtää omat puutteensa, ja monesti jopa yliarvioi ne, joten kaikki miehet eivät tavoittele tuollaista superkaunotarta, vaan normaalisti mies haluaa kumppanikseen mahdollisimman nuoren ja mahdollisimman kauniin niiden kaunotarten joukosta jotka mies arvioi pystyvänsä hurmaamaan ja valloittamaan.

Jos sen sijaan miehet himoitsisivat ikänaisia tai wanhusnaisia tai rumapainoisia niin esimerkiksi tämänkaltaisia sivustoja ei alkuunkaan olisi olemassa.