Tavallisen näköisen Paulin, 22, uskomaton elämä: seurustelee maailman halutuimman naisen kanssa ja tienaa miljoonia
Kaiken muun lisäksi Paul Skenes osaa lentää.
https://www.is.fi/urheilu/art-2000011160974.html
No joitakin se vaan onnistaa.
Kommentit (179)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on tuo Olivia ihan kaunis mutta ei kuitenkaan mun makuun millään tavalla haluja herättävän näköinen. Täysin makuasioitahan nämä ovat että kuka on kaunis ja millä tavalla kaunis ym.
Olivia ei ole kaunis vaan nätti. Oikeastaan ihan tavallinen.
Ollaanko tultu siihen, että luonnonkaunis ihminen, joka ei ole laitattanut itsekseen ankkahuulia ja palkkikulmakarvoja, on tavallisen näköinen.
Mielestäni tuo Olivia on 100x kauniimpi, kuin instassaan poseeraavat geneeriset tötteröhuulet.
On hän juu kauniimpi kuin töröhuulet, mutta silti ihan tavallinen söpö nainen kasvoiltaan. Enemmän mietin että kuinka alas ihmiset on vajonneet itse ulkonäöllisesti kun Dunnea pidetään
Eikö se ole vaan hyvä, että suht luonnollista naista pidetään kauniina? Miten ihmeessä se olisi sitä että "ihmiset ovat vajonneet ulkomäöllisesti".
Jos on itse lihava, pöhöttynyt ja huonossa kunnossa kuten valitettavan useat suomalaiset ja jenkit on, niin Dunnen kaltainen tavallinen peruskaunis nainen, joita on 13 tusinassa, voi vaikuttaa jumalattarelta ja tosi kauniilta. Vaikkei oikeastaan ole vaan on lähinnä tavallinen nuori nainen ulkonäöltään..
Paul SKENES
Itse tykkään tuossa miehessä eniten hänen nimestään.
Vierailija kirjoitti:
Jo on itse lihava, pöhöttynyt ja huonossa kunnossa kuten valitettavan useat suomalaiset ja jenkit on, niin Dunnen kaltainen tavallinen peruskaunis nainen, joita on 13 tusinassa, voi vaikuttaa jumalattarelta ja tosi kauniilta. Vaikkei oikeastaan ole vaan on lähinnä tavallinen nuori nainen ulkonäöltään..
Miten Dunnen näköisiä voi olla 13 tusinassa jos samalla suuri osa on lihavia ja pöhöttyneitä?
Vierailija kirjoitti:
Hehe, mistä lähtien tavallinen mies on ollut pitkä ja raamikas urheilija ja hyvin koulutettu miljonääri. Mikä toimittelijan mielestä sittennon tasokas mies?
Varmaan hän itse, katkera siitä, ettei Dunne seukkaa hänen kanssaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo joo siis ihan tavallinen super komea ja rikas, että miksi kaikki tavalliset ei saa niitä super kaunottaria?
Mistä se olettamus että kaikki haluavat super kaunottaren? En muista nähneeni yhtään ns. super kaunotarta joka olisi haluja herättävällä tavalla kaunis mun mielestä. Kauniita toki katsella mutta ei muuta.
Ja kateellinen en ole kun joku kuitenkin sen kortin vetää esiin. Tiedän että on ihmisiä jotka pahoittavat mielensä siitä ettei kaikki pidä samoista asioista kuin itse pitää niin se käännetään omassa päässä sen toisen kateudeksi jotta tulisi vähän parempi mieli.
Naiset nyt ainakin valitsee kumppanin pelkästään ulkonäön perusteella. Tinderissä ei mies ilman mallin olemusta menesty.
Miehillekö käy muka rumatkin? 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Hauska nykyaikana tämä "tavallisen näköinen" .
Selkeästi tarkoittaa suomeksi sitä, että ei näytä filtteröidyltä/ tekoälyn luomalta. Me ollaan somessa jo niin totuttu leikeltyyn ja pistoshoidettuun & filtterinaamaan, että ihmetellään, kun normaalit ihmiskasvotkin vielä silti viehättää. Samoin normaali urheilullinen vahva vartalo, joka ei ole mikään fitnesbodattu ja tonneittain vartalomeikkiä + filtteri ja hyvä valaistus jne. Vaan terve ja vahva normaali miehen vartalo, sitten siinä päällä keikkuu kivat ystävälliset kasvot. Se sitten herättää ihmetystä kun tällaisestakin vielä joku tykkää.
Mun mielestä on kiva, että mun mies näyttää ihan oikealta mieheltä, eikä miltään tekoälyfiltteriltä. Joku sitten taas tykkää niistä filttereistä, ei se ole minulta pois, enkä paheksu sitäkään, mutta hieman se huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaapa joonaspoika olla inkkeli!
Kuulostaako tämä incelin vai feministisen wokemiehen tekstiltä?
"Olen kuullut toimituksissa kaikki eri kansallisuuksista käytettävät, halventavat ilmaisut. Olen istunut deskissä, jossa piereskeltiin ja puhuttiin homoseksuaaleista puppelipoikina. Kaikissa edellä esitetyissä esimerkeissä rasistista, seksististä, kseno- tai homofobista kieltä on käyttänyt keski-ikäinen mies."
https://journalisti.fi/nakokulmat/2022/03/urheilutoimituksissa-loyhkaav…
Feministi ja woke ei ikinä haukkuisi noin toisen ulkonäköä kuten tämän Paulin. Tai muutenkaan arvottaisi toista vain ulkonäön perusteella. Eli ihan inkkeliltä kuulostaa.
Hohhoijaa. Päivänselvä woke on, kuten teksteistään käy ilmi. Taitaa vain olla sulle kiusallista myöntää tätä, koska olet itsekin woke?
Ei ole sitten mitenkään asiallista ruotia toisen ulkonäköä noin. Miten tuommoisen saa julkaista? Onko toimittaja kateellinen Skenesille?
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti rahaa ja paljon
Niin on, kumpikin miljonäärejä.
Ehkä ton jutun pointti on ollut tehdä jonkinlainen voimaantumiskertomus miehille? Rumasta ankanpoikasesta tulikin massikeisari joutsen, ja mieslukijat voivat fantasioiden lukea miten ooh upeaa elämää Paul nyt elää?
"Miehillekö käy muka rumatkin? 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂"
Juuri näinhän se Tinderissä menee. Naiset saavat matcheja huomattavasti helpommin. Ei kukaan tolkun ihminen edes yritä väittää muuta.
Vierailija kirjoitti:
Luulin et suomalainen Pauli
Juuri tuolla tavoin ne klikkejä kerää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hehe, mistä lähtien tavallinen mies on ollut pitkä ja raamikas urheilija ja hyvin koulutettu miljonääri. Mikä toimittelijan mielestä sittennon tasokas mies?
Varmaan hän itse, katkera siitä, ettei Dunne seukkaa hänen kanssaan?
Joo kyllä näin on Dunnen olisi miljonäärinä pitänyt ottaa joku iltalehden toimittaja ennemmin kuin suosittu amerikkalainen urheilijamies 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaapa joonaspoika olla inkkeli!
Kuulostaako tämä incelin vai feministisen wokemiehen tekstiltä?
"Olen kuullut toimituksissa kaikki eri kansallisuuksista käytettävät, halventavat ilmaisut. Olen istunut deskissä, jossa piereskeltiin ja puhuttiin homoseksuaaleista puppelipoikina. Kaikissa edellä esitetyissä esimerkeissä rasistista, seksististä, kseno- tai homofobista kieltä on käyttänyt keski-ikäinen mies."
https://journalisti.fi/nakokulmat/2022/03/urheilutoimituksissa-loyhkaav…
Kuulostaa sen tyyppiseltä mitä muutenkin kuulee nuorilta miehiltä työelämästä, kun kertovat kuinka sekoja osa vanhemmista miehistä työpaikoilla on, ja miten nolot jutut niillä on. Tosin olen kuullut, että jotkut vanhemmat naiset puhuu myös töissä mitä sattuu.
Aijaa. Minusta tuo on oppikirjaesimerkki feministisestä woketuksesta.
"Minusta miesvaltaisiin urheilutoimituksiin kaivattaisiin kipeästi lisää toimittajanaisia ja ylipäänsä ihmisiä monipuolisista taustoista."
Vierailija kirjoitti:
"Miehillekö käy muka rumatkin? 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂"
Juuri näinhän se Tinderissä menee. Naiset saavat matcheja huomattavasti helpommin. Ei kukaan tolkun ihminen edes yritä väittää muuta.
Miehethän voisivat sitten voimaantua ja nostaa vähän rimaa :) Ei tarvitse olla niin epätoivoinen, oma käsikin on keksitty.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ton jutun pointti on ollut tehdä jonkinlainen voimaantumiskertomus miehille? Rumasta ankanpoikasesta tulikin massikeisari joutsen, ja mieslukijat voivat fantasioiden lukea miten ooh upeaa elämää Paul nyt elää?
Ehkä näin on ollut tarkoitus. Minusta vaan tosi mautonta ruotia toisen ulkonäköä noin. Eikä tuo mies edes ole mikään Nintendoa yömyöhään hakkaava tavallinen jamppa.
"Pampam Paulin taikakaulin.."
Lauloi jo popedakin aikoinaan ja nyt se sit manifestoitui.
Aika miehekkään näköinen parikymppinen! Rintakarvoja ja tuuheat viikset on. Saa tällaisen kolmekymppisen mammankin innostumaan 😁
Mietin aluksi että oliko pelivideoiden Pauli noin nuori, olikin eri Pauli.
Tuo Paul Skeneshän on ihan 5/5
"Skenesiä eivät kiinnostaneet muiden nuorten asiat, kuten some tai videopelit. Ne olivat vain häiriötekijöitä urheilun tiellä."