Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tavallisen näköisen Paulin, 22, uskomaton elämä: seurustelee maailman halutuimman naisen kanssa ja tienaa miljoonia

Vierailija
11.04.2025 |

Kaiken muun lisäksi Paul Skenes osaa lentää.

https://www.is.fi/urheilu/art-2000011160974.html

No joitakin se vaan onnistaa. 

Kommentit (179)

Vierailija
21/179 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei ole Tinderissä yhtään naista, joka ei avaisi jalkojään tälle aivan välittömästi!

Varmasti on. Ei tuo mies kuten ei kukaan ole kaikkien naisten makuun ja sama pätee toisinpäin.

Vierailija
22/179 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/179 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo joo siis ihan tavallinen super komea ja rikas, että miksi kaikki tavalliset ei saa niitä super kaunottaria?

Mistä se olettamus että kaikki haluavat super kaunottaren? En muista nähneeni yhtään ns. super kaunotarta joka olisi haluja herättävällä tavalla kaunis mun mielestä. Kauniita toki katsella mutta ei muuta.

Ja kateellinen en ole kun joku kuitenkin sen kortin vetää esiin. Tiedän että on ihmisiä jotka pahoittavat mielensä siitä ettei kaikki pidä samoista asioista kuin itse pitää niin se käännetään  omassa päässä sen toisen kateudeksi jotta tulisi vähän parempi mieli.

Vierailija
24/179 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt sitten vaan nämä tavalliset ihmiset perustamaan perhettä ja tekemään lapsia. Onnistuuko?

Vierailija
25/179 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä ole tavallisen näköinen, tosi hyvännäköinen mies. Tavallisemmalta tuo nainen näyttää. Tai no, ehkä nykyään harvinaista olla noinkin luonnollisen näköinen... Mutta kaunis siis kyllä nainenkin. Kaunis pari.

Häh, toi mies on ihan taviksen näköinen minusta, ihan kuin isäni nuorempana.

Vierailija
26/179 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisissa on se ongelma ulkonäön suhteen että kun kesiä on 30 takana muuttuu täysin tunnistamattomaksi.

Vierailija
27/179 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt sitten vaan nämä tavalliset ihmiset perustamaan perhettä ja tekemään lapsia. Onnistuuko?

Jos molemmat jenkkejä niin eiköhän. Eikä tarvi odottaa, että rupsahdus kurkkii nurkan takana ja sit ollaan aika kulahtaneen näköisiä vauvan vanhempia. No ei siinäkään mitään pahaa, söpöjähän vauvat on ja vauvan suloisuus korostaa hauskasti sitä kontrastia miten söpön sileän olennon nuokin rapistuvat ladot on saaneet aikaiseksi :D 

Vierailija
28/179 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei ole Tinderissä yhtään naista, joka ei avaisi jalkojään tälle aivan välittömästi!

Ei minun makuun yhtään, liian pitkäkin.

Vierailija
29/179 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo joo siis ihan tavallinen super komea ja rikas, että miksi kaikki tavalliset ei saa niitä super kaunottaria?

Mistä se olettamus että kaikki haluavat super kaunottaren? En muista nähneeni yhtään ns. super kaunotarta joka olisi haluja herättävällä tavalla kaunis mun mielestä. Kauniita toki katsella mutta ei muuta.

Ja kateellinen en ole kun joku kuitenkin sen kortin vetää esiin. Tiedän että on ihmisiä jotka pahoittavat mielensä siitä ettei kaikki pidä samoista asioista kuin itse pitää niin se käännetään  omassa päässä sen toisen kateudeksi jotta tulisi vähän parempi mieli.

Naiset nyt ainakin valitsee kumppanin pelkästään ulkonäön perusteella. Tinderissä ei mies ilman mallin olemusta menesty.

Vierailija
30/179 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta on ulkomaalainen Oho pöksyt kastui!

Vierailija
31/179 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset nyt ainakin valitsee kumppanin pelkästään ulkonäön perusteella. Tinderissä ei mies ilman mallin olemusta menesty.

Höpönlöpön! Suurin osa naisista ei tykkää mallin näköisistä miehistä, vaan tavallisen näköisistä miehistä. 

Ja onhan suurin osa naisista itsekin taviksia, monet tekee ulkonäkönsä meikillä. Ovat naturellina yhtä mitäänsanomattomia kuin miehensäkin.

Vierailija
32/179 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta on ulkomaalainen Oho pöksyt kastui!

V*tun vihervassu!

Vierailija
33/179 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkumunaset rikkaat kundit on naisten suosiossa.

Vierailija
34/179 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa Liv Dunne jahdannut minuakin! Lääh, puuh, aaaaaah!

t. Setämies

Vierailija
35/179 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt valitaanhan hevosistakin juhdaksi se isoin.

Vierailija
36/179 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisipa Liv Dunne jahdannut minuakin! Lääh, puuh, aaaaaah!

t. Setämies

Niinkuin tiedät teitä tätinaisia ei jahtaa kuin kelaturistit passin toivossa.

Vierailija
37/179 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäydyt ihan kuin incelit.

Vierailija
38/179 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä ole tavallisen näköinen, tosi hyvännäköinen mies. Tavallisemmalta tuo nainen näyttää. Tai no, ehkä nykyään harvinaista olla noinkin luonnollisen näköinen... Mutta kaunis siis kyllä nainenkin. Kaunis pari.

Häh, toi mies on ihan taviksen näköinen minusta, ihan kuin isäni nuorempana.

Näinhän se on. 99 % miehistä on joko taviksia tai rumia monien naisten mielestä. Naisten ulkonäön suhteen ei olla ollenkaan niin kriittisiä, vaan useimpia nuoria naisia pidetään kauniina, kunhan eivät ole lihavia. 

Vierailija
39/179 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa seurustella naisen kanssa joka seurustelee instan kanssa. Kerran tuli erehdyttyä tuollaisen huomioheidin kanssa ja meinasi järki lähteä kun olisi pitänyt somessa söpöstellä muille jatkuvasti

Vierailija
40/179 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joonas, mitä helvettiä?