Sametti: haluan vaihtaa takaisin alkuperäiseen sukupuoleeni:
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/7d9fd668-3432-4a3f-a979-aa9e07d…;
Tänään telkkarissa.
Kommentit (1830)
Mt- ongelma. Kaltoinkohtelua lapsuudessa. Persoonallisuus "rikki". Sit syötetään tätä skeidaa! Hirveä lista "mitä voisit olla". Mikä muu kuin tyttö tai poika. Muita vaihtoehtoja ei ole.
Vierailija kirjoitti:
On tosiaan outoa, että nykyään noita mielenterveysongelmia koitetaan hoitaa ihan väärästä päästä kuin korvien välistä.
Ja joku seta vielä yrittää tunkea tytöt ja pojat entista ahtaampiin ja stereotyyppisiin muotteihin. Jos et sovi, olet sitten jotain muuta.
Ennen transihmisiä koitettiin hoitaa psykialtrisella puolella mutta se ei oikein onnistunut.
Ei ole olemassakaan mitään ihmeen "trans-ideologiaa".
On vain tietoa ja asiallista tiedotusta transhoidoista niitä tarvitseville ,sekä tukea niissä oleville.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seta ei yhtään tykkää tällaisista. Siellä närkästytään, kun puhutaan "katujista". Katujia tulee kuitenkin koko ajan lisää. Nämä ovat lääketieteellisiä asioita eikä niitä pidä ideologisoida. Kun mennään politiikka edellä, tulee pahaa jälkeä.
Valitettavasti Seta tukee ihmistä just niin kauan, kuin tämä toimii heidän ideologioidensa mukaan. Tämä Samettikin on saanut vihaa osakseen Setalta näiden "väärien" mielipiteidensä ja kokemuksensa vuoksi. Kertoo paljon.
Seta = seksuaalinen tasa-arvo, no ei todellakaan ole tasa-arvosta kyse vaan siitä, että vain vähemmistö on tärkein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmetellyt miksi Suomessa tehdään transhoitoja ja kirurgiaa julkisin varoin. Samaan aikaan ihmiset eivät pääse hengen pelastaviin tai liikuntakyvyn mahdollistaviin leikkauksiin. Sateenkaari ideologiaa ei ole liikaa ja saavat näistä asioista puhua päiväkodissa ja kouluissa omille lapsilleni ihan niin paljon, kuin he jaksavat kuunnella. Se, että jokainen maksaisi hoidot ja leikkaukset itse olisi jo riittävä tae, ettei hoitoihin hakeuduttaisi liian matalalla kynnyksellä tai hetken mielijohteesta. Kaikilla ei sitten olisi ehkä mahdollisuutta päästä koskaan leikkauksiin, mutta kaikki ei muutenkaan ole mahdollista kaikille ja se nyt on elämässä pakko hyväksyä. Transihmisiä on ollut todistetusti tuhansia vuosia eikä hormoni ja leikkaushoitoa ole ollut tarjolla, kuin muutama vuosikymmen.
Sitä tehdään julkisin varoin samasta syystä kuin muitakin hoitoja ja leikkauksia. Ni
Ei se paranna yhteiskunnan elämänlaatua että yksittäisten hullujen harhoja aletaan vahvistaa kirurgialla, ja samalla vaaditaan muitakin osallistumaan näihin harhoihin roolileikkien kautta.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi nyt, mutta jos jonkun nimi on Sametti niin en voi ottaa vakavasti mitään sanomisiaan tai tekemisiään.
Sehän on pelkkä youtubekanavan nimi, jos olisi omalla nimellään hörhöt olisivat kohta häiriköimässä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassakaan mitään ihmeen "trans-ideologiaa".
On vain tietoa ja asiallista tiedotusta transhoidoista niitä tarvitseville ,sekä tukea niissä oleville.
Tieto on "asiallista" vain ideologian nielleiden mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmetellyt miksi Suomessa tehdään transhoitoja ja kirurgiaa julkisin varoin. Samaan aikaan ihmiset eivät pääse hengen pelastaviin tai liikuntakyvyn mahdollistaviin leikkauksiin. Sateenkaari ideologiaa ei ole liikaa ja saavat näistä asioista puhua päiväkodissa ja kouluissa omille lapsilleni ihan niin paljon, kuin he jaksavat kuunnella. Se, että jokainen maksaisi hoidot ja leikkaukset itse olisi jo riittävä tae, ettei hoitoihin hakeuduttaisi liian matalalla kynnyksellä tai hetken mielijohteesta. Kaikilla ei sitten olisi ehkä mahdollisuutta päästä koskaan leikkauksiin, mutta kaikki ei muutenkaan ole mahdollista kaikille ja se nyt on elämässä pakko hyväksyä. Transihmisiä on ollut todistetusti tuhansia vuosia eikä hormoni ja leikkaushoitoa ole ollut tarjolla, kuin muutama vuosikymmen.
Miksi he sinusta saisivat puhua näistä asioista päiväkodissa ja kouluissa? Pienille lapsille tuputtaa sairasta ideologiaansa? Minä en halua sitä eikä kovin mono muukaan. Lapsilla on oikeus kasvurauhaan ilman ideologian tuputusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tosiaan outoa, että nykyään noita mielenterveysongelmia koitetaan hoitaa ihan väärästä päästä kuin korvien välistä.
Ja joku seta vielä yrittää tunkea tytöt ja pojat entista ahtaampiin ja stereotyyppisiin muotteihin. Jos et sovi, olet sitten jotain muuta.
Ennen transihmisiä koitettiin hoitaa psykialtrisella puolella mutta se ei oikein onnistunut.
Ennen mielenterveysongelmaisia istutettiin jäävesipaljuissa eikä se oikein onnistunut.
Ei mielenterveysongelmaisten hoitoa silti muutettu heidän harhojen julistamiseksi todellisuudeksi, vaan mielenterveyshoitoja kehitettiin paremmiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä tehdään julkisin varoin samasta syystä kuin muitakin hoitoja ja leikkauksia. Ni
Omaa elämänlaatua parantaisi huomattavasti isommat rinnat, kapeampi vyötärö ja suorempi nenä. Uskon, että jos nämä asiat muuttuisi vaikuttaisi se hyvinvointiin aivan merkittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä tehdään julkisin varoin sama
Oletko miettinyt miksi psykologin tukea ei tarjota? Ehkä siksi kun se ei auta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko seuranneen Sametin juttuja? Niin surullista että tällainen trans-hullutus menee läpi.
Tämä Sametti kyllä vaikuttaa ihmiseltä, joka innostuu vuoronperään kaikista mahdollisista asioista ollakseen erilainen, ja jaksaa niitä vuoden tai kaksi ja sitten lopettaa. Tämä transhomma vain yhtenä tällaisena. En jollain lailla epävakaa persoona.
Mutta tietysti asia on sikäli oikea, ettei epävakaille persoonille pitäisi tällaisia lopullisenoloisia "hoitoja" antaa.
Eikä myöskään kovin nuorille. Ihmisen aivojen kehitys jatkuu ainakin 25-vuotiaaksi asti ja identiteettikehitys vielä pitempään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä identifioin itseni miljonääriksi. Elämänlaatuni paranee kun minulle annetaan julkisista varoista muutamia miljoonia. Toimikaa!
Miksi hän on epäämässä muiden hoidot omien sekoiluja saa takia? Muut silti voivat olla trans vaikka hän ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Herran helvetti mikä kitisijä. Ihan täyttä paskaa yrittää vierittää muiden niskaan omat, VAPAAEHTOISET valinnat.
"Minulla on kohonnut osteoporoosiriski ja minulla kasvaa parta. Se ei lähde pois." Ja kyllä muuten laserilla ja neulaepilaatiolla lähtee...
Miksi käytät väärin Herran Jumalasi nimeä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi hän on epäämässä muiden hoidot omien sekoiluja saa takia? Muut silti voivat olla trans vaikka hän ei ole.
*omien sekoilujensa takia
"Oletko miettinyt miksi psykologin tukea ei tarjota? Ehkä siksi kun se ei auta."
Ei siitä varmaan kovin hyviä tuloksia saa kun muu yhteiskunta kaltaisiesi johdolla rääkyy mielisairaille että jos koet itsesi vompatiksi olet vompatti.
Sametti vaikuttaa yhtä maaniselta kuin aina, nyt se on vain tämä hänen uhriasemansa ja uskonnollinen hurmos. Hänellä on tietenkin pointtinsa.
T. transmies joka ei kuulu sateenkaariyhteisöön ja on vakaasti sitä mieltä, että hormonit eivät ole turvallisia käyttää. En tajua miksi transpolillakin annetaan ruusuisempi ja harmittomampi kuva hormoneista, tai hormonipolilla. Pääsin itse prosessista läpi myös vaikeiden muiden mt-ongelmien kanssa, sukupuolikokemus toki on ollut vakaa esiteini-iästä asti. Uskon itse että kyseessä on päävika mutta mielummin elän testojen kanssa ja tyytyväisenä kuin aiemmin sietämättömän ahdistuneena.
Ongelmia varmasti tulee jos sukupuolikokemus on poimittu netistä tai kaveripiiristä ja eletään harhassa kaikki sateenkaariteesit uskoen. Itse tiedän olevani biologisesti nainen ja että testosteroni tekee tuhojaan. Tämä on tietoinen valinta joka sopii minulle. En ikinä tuputtaisi sitä kenellekään enkä tajua miksi juhlisin sitä muiden kanssa tai toisin esille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ihminen on täysi nolla, tyhmä, osaamaton, niin hän voi siltikin tienata kehollaan, myös näinkin.
Tätä on transaktivistien ja vihervassujen empatia kroppansa ja elämänsä pilannutta kohtaan. "Ei ollutkaan oikea trans!" "Cissu, joka mokasi!"
Jännää, että kenenkään sukupuoli-identiteettiä ja ilmoitusta ei kuitenkaan saa kyseenalaistaa.
Transaktivistit ovat täysin rakkauteen ja myötätuntoon kykenemättömiä ihmisiä, joiden tärkeimpänä tavoitteena on tuhota mahdollisimman monen ihmisen elämä.
Pitääkö olla julma?
Tmä henkilö on ainoan, oikean, sallitun totuuden nimissä harhaanjohdettu.