Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sametti: haluan vaihtaa takaisin alkuperäiseen sukupuoleeni:

Kommentit (1830)

Vierailija
81/1830 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko seuranneen Sametin juttuja? Niin surullista että tällainen trans-hullutus menee läpi. 

Tämä Sametti kyllä vaikuttaa ihmiseltä, joka innostuu vuoronperään kaikista mahdollisista asioista ollakseen erilainen, ja jaksaa niitä vuoden tai kaksi ja sitten lopettaa. Tämä transhomma vain yhtenä tällaisena. En jollain lailla epävakaa persoona.

Mutta tietysti asia on sikäli oikea, ettei epävakaille persoonille pitäisi tällaisia lopullisenoloisia "hoitoja" antaa.

Vierailija
82/1830 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Transliike uskottelee, että siksi kun se on faktaa, ja siksi on kiire edistää prosessia. Pelkäävät, että jos tutkitaan, mt-häiriöt tuleekin ilmi :(

Kerropa nyt vielä omin sanoin että mikä tämän transliikkeen tavoite sinun mielestä on?

Varmasti ihan vilpitön tahto asettua holhoamaan muita jotka käyvät läpi samanlaisia haasteita kun itse on käynyt.

Ikävää, ettei tuo myötätunto taivu siihen kuitenkaan jollei se haaste osottaudukaan lopulta vääräksi sukupuoleksi vaan joksikin muuksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/1830 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herran helvetti mikä kitisijä. Ihan täyttä paskaa yrittää vierittää muiden niskaan omat, VAPAAEHTOISET valinnat. 

"Minulla on kohonnut osteoporoosiriski ja minulla kasvaa parta. Se ei lähde pois." Ja kyllä muuten laserilla ja neulaepilaatiolla lähtee... 

Mitä vapaaehtoista siinä on jos jokatuolelta työnnetään sateenkaaripolkua ja transiutus on ollut jopa trendikästä? Silti kukaan asianosainen tuputtaja, aivopesijä ja temppujen tekijä ei kanna vastuuta lopputulemasta. Aivan järkkyähän tuo vastuuttomuuden määrä on! 

Miten kukaan on työntänyt jotain transpakotusta? Aikoinaan kun itse pyysin lähetteen vasektomiaan, niin lääkäri kysyi olenko varma ja kertoi mitä toimenpiteestä seuraa. Toimenpiteessä ennen aloittamista lääkä

Ja ihan täsmälleen sama litanja tulee myös transpoleilla, vaikka nää kd-persu-konservatiivis ihmiset haluavat uskotella jotain ihan muuta. 

Jännä myös miten yksitotisen sama vastuuta välttelevä litania teiltä trans-aktivisteilta tulee aina tällaisten tapausten kohdalla. Eli argumenttinne on joka kerta tuota:

1. me ei oo tehty mitään eikä sanottu mitään

2. ite teki päätöksensä eikä me siihen vaikutettu

3. kukaan ei pakota tai aivopese

4. persu persu persu ja ketju poistoon

Vierailija
84/1830 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herran helvetti mikä kitisijä. Ihan täyttä paskaa yrittää vierittää muiden niskaan omat, VAPAAEHTOISET valinnat. 

"Minulla on kohonnut osteoporoosiriski ja minulla kasvaa parta. Se ei lähde pois." Ja kyllä muuten laserilla ja neulaepilaatiolla lähtee... 

Miksi transaktivistit sitten rääkyivät pakkosterilaatiota itse halutuista transhoidoista, kun itsemäärittelyä runnottiin läpi?

Vierailija
85/1830 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos ihminen ei ole syyntakeinen? Voitaisko tutkia ensin ja sitten vasta hutkia ne sukupuolielimet pois...

Jokainen on ihan itse tehnyt valintansa lähteä prosessiin, käyttää hormoneita ja käydä yhtään leikkausta läpi. Kukaan kun ei niihin pakota. Kyllä se vastuu omista tekemisistä on aikuisen ihmisen itse otettava. Kun ei siihen vastuunkantoon pysty, niin on helppo syyttää muita ja väittää olleensa henkisesti sairas, mikä olisi kyllä niissä laajoissa psykiatrisissa tutkimuksissa käynyt ilmi. Tämä tyyppi on ihan itse diagnosoinut itselleen näitä dissosiaatiojuttuja, ei hänellä mitään virallista diagnoosia ole. Säälittävä tapaus kaikkineen kyllä.

Vierailija
86/1830 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ihminen on täysi nolla, tyhmä, osaamaton, niin hän voi siltikin tienata kehollaan, myös näinkin.

Vierailija
87/1830 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivaa että jaksaa jakaa aiheesta  tietoa. 

Se viimeisin missä oli bloggaajavieras (vaaliteema) hyvää settiä. Ihan vaan muistutuksena että ei tämä mihinkään itsestään lähde, kaikkea vielä. Niin syvälle toiset ovat uponneet sateenkaarimaailmaan ja kirkkokin vielä tyhmyyksissään lähtenyt tätä tukemaan.

Milloin näemme Vatikaanissa transmiehiä kardinaaleina ja myös paavin täytyy olla joku transolento. Ja ehkäpä itse Jeesus Kristus oli jonkin sortin transhahmo ;)

Vierailija
88/1830 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

65v ikäinen ei saa syöpähoitoja, jotta tämän maailman Sametit voivat muutaman vuoden välein vaihtaa sukupuoltaan.

Vierailija
89/1830 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kantaa vastuun, kun syvään identiteettikriisiin vastataan sukupuolen korjauksella? Seta ja muut tahot vaikenevat miksi? Nykyään ei pysähdytä kysymään, mistä henkinen kipu todella kumpuaa tai miten sen juurisyihin voitaisiin vastata.

Vierailija
90/1830 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi fyysisesti terveeltä aikuiselta ihmiseltä leikellään terveitä osia pois ja hänet sterilisoidaan? Miksi ei tarjota psykologista apua?

Vierailija
91/1830 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vapaaehtoista siinä on jos jokatuolelta työnnetään sateenkaaripolkua ja transiutus on ollut jopa trendikästä? Silti kukaan asianosainen tuputtaja, aivopesijä ja temppujen tekijä ei kanna vastuuta lopputulemasta. Aivan järkkyähän tuo vastuuttomuuden määrä on! 

Miten kukaan on työntänyt jotain transpakotusta? Aikoinaan kun itse pyysin lähetteen vasektomiaan, niin lääkäri kysyi olenko varma ja kertoi mitä toimenpiteestä seuraa. Toimenpiteessä ennen aloittamista lääkäri kysyi olenko varma ja selitti mitä toimenpiteest

Ja jos sinut on kultissa aivopesty ehkä jopa vuosia uskomaan että sinun on se tehtävä ollaksesi hyvä kulttilainen tai että tekoa seuraa parempi elämä niin onko se sitten kuitenkaan täysin oma valintasi jossa pohdit tekoa objektiivisesti?

Vierailija
92/1830 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt miksi Suomessa tehdään  transhoitoja ja kirurgiaa julkisin varoin. Samaan aikaan ihmiset eivät pääse hengen pelastaviin tai liikuntakyvyn mahdollistaviin leikkauksiin. Sateenkaari ideologiaa ei ole liikaa ja saavat näistä asioista puhua päiväkodissa ja kouluissa omille lapsilleni ihan niin paljon, kuin he jaksavat kuunnella. Se, että jokainen maksaisi hoidot ja leikkaukset itse olisi jo riittävä tae, ettei hoitoihin hakeuduttaisi liian matalalla kynnyksellä tai hetken mielijohteesta. Kaikilla ei sitten olisi ehkä mahdollisuutta päästä koskaan leikkauksiin, mutta kaikki ei muutenkaan ole mahdollista kaikille ja se nyt on elämässä pakko hyväksyä. Transihmisiä on ollut todistetusti tuhansia vuosia eikä hormoni ja leikkaushoitoa ole ollut tarjolla, kuin muutama vuosikymmen. 

Vierailija
93/1830 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä puhut nyt taas sellasta paskaa että oksat pois. Kukaan ei pakota eikä tuputa kenellekkään väkisin yhtään mitään. Ei tuolla helvetti soikoon revitä kadulta ihmisiä ja survota polin ovesta sisään, vaan joka ikinen on tehnyt sen oman päätöksen että menee

Toisaalta me kaikki ollaan ihan arkitiedon ja sivistyksen pohjalta tietoisia siitä, että ihminen jolla on kypsymättömyyttä, traumaa tai henkisiä ongelmia on usein helppo manipuloida vaikka osaksi jotain kulttia, jengiin tekemään rikoksia, käyttämään huumeita, seksileluksi jollekin sadistille, tekemään toistuvia kauneusleikkauksia jne jne.

Tiedämme myös kuinka vakuuttava tällainen ihminen on kun hän vakuuttaa olevansa oikealla polulla; hän aivan ehdottomasti haluaa ja tarvitsee oman henkisen hyvinvointinsa kannalta 4,5 desin rinnat tai olla yksi nainen messiaan haaremissa jne. 

Miksi ihan sama riski ei koskisi myös transliikkeen seuraamista? Miksi me varoittelemme nuoria jengeistä, huumeista ja kiusaajan hoviin liittymisestä, mutta tästä kipuilevan nuoren mieleen voimakkaasti vetoavasta karsimaattisesta liikkeestä ei voi varoittaa? Uskonnolliset sanoitukset musiikissa ovat vaarallisia koska ne voivat vedota nuoren kehittymättömään mieleen ja Andrew Tate videoineen ja podcasteineen suorastaan yleisvaarallinen, mutta transliikkeen keskustelualustat vain lisää nuoren hyvinvointia. niinkö?

Vierailija
94/1830 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä tämmöisiä ei sitten verorahoista maksella!!!!!!!!!!!! Ei suuntaan eikä toiseen,

No, kuka muukaan näitä tämmöisiä kokeiluja tässä maassa kustantaisi kuin veronmaksajat? Tällaiseenkin sekoiluun on ns. piikki auki, ei tarvitse itse maksaa noita miljoonaluokan "hoitoja". Joku roti tähän pitäisi saada, että itse maksetaan omista rahoista tällaiset, siis palkkatuloistaan. Jos et ole työelämässä, et myöskään leikkelytä itseäsi eri sukupuoleen.

Vierailija
95/1830 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi transaktivistit sitten rääkyivät pakkosterilaatiota itse halutuista transhoidoista, kun itsemäärittelyä runnottiin läpi?

Ja miksi nämä samat transrääkyjät eivät ole huolissaan blokkereilla steriloitujen lasten hedelmällisyydestä? Lapsi ei voi antaa suostumusta transiutukseen, joka vie hedelmällisyyden, terveyden, seksuaalisuuden ja kognitiiviset kyvyt. Lapselle ei voi edes asettaa transdiagnoosia. "Translapsi" on kuin vegaanikissa, eli kaikki tietävät kuka vetelee naruista.

Vierailija
96/1830 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi fyysisesti terveeltä aikuiselta ihmiseltä leikellään terveitä osia pois ja hänet sterilisoidaan? Miksi ei tarjota psykologista apua?

Eheytys on niinq paha t. aktivisti

Vierailija
97/1830 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosiaan outoa, että nykyään noita mielenterveysongelmia koitetaan hoitaa ihan väärästä päästä kuin korvien välistä.

Ja joku seta vielä yrittää tunkea tytöt ja pojat entista ahtaampiin ja stereotyyppisiin muotteihin. Jos et sovi, olet sitten jotain muuta.

Vierailija
98/1830 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko meillä tässä mahdollisuus säästöihin? Ihmisten silpominen ei saisi olla veronmaksajien piikkiin menevä kuluerä.

Vierailija
99/1830 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni aikuinen oikeustoimikelpoinen ihminen voi ihan vapaasti esittää vaikka elefanttia ja leikkauttaa itselleen kärsän, kunhan tekee sen omilla rahoillaan ja kantaa itse vastuunsa tuloksista.

Yhteiskunnan tehtävä ei ole rahoittaa yksittäisten ihmisen harhojen voimistamista.

Vierailija
100/1830 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihmetellyt miksi Suomessa tehdään  transhoitoja ja kirurgiaa julkisin varoin. Samaan aikaan ihmiset eivät pääse hengen pelastaviin tai liikuntakyvyn mahdollistaviin leikkauksiin. Sateenkaari ideologiaa ei ole liikaa ja saavat näistä asioista puhua päiväkodissa ja kouluissa omille lapsilleni ihan niin paljon, kuin he jaksavat kuunnella. Se, että jokainen maksaisi hoidot ja leikkaukset itse olisi jo riittävä tae, ettei hoitoihin hakeuduttaisi liian matalalla kynnyksellä tai hetken mielijohteesta. Kaikilla ei sitten olisi ehkä mahdollisuutta päästä koskaan leikkauksiin, mutta kaikki ei muutenkaan ole mahdollista kaikille ja se nyt on elämässä pakko hyväksyä. Transihmisiä on ollut todistetusti tuhansia vuosia eikä hormoni ja leikkaushoitoa ole ollut tarjolla, kuin muutama vuosikymmen. 

Sitä tehdään julkisin varoin samasta syystä kuin muitakin hoitoja ja leikkauksia. Niiden tarkoitus on parantaa elämänlaatua. Juuri muuten luin muistaakseni Kotiliedestä että transhoitoihinkin on nykyään pitkät jonot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme