Halusin tulla ilmoittamaan, että olen löytänyt elämän enkä enää sen takia käy täällä niin aktiivisesti.
Jotenkin tuntui velvollisuudelta ilmoittaa, että juuri minä (tärkeä) ei käy täällä enää. Kiitoksia kaikesta, oli hauska yksinäisyyden ja tietämättömyyden vaihe olla täällä puhumassa schaibaa.
Kommentit (24)
Mistä löytyi? Olen itsekin etsinyt. Katsoin sohvan alle, uunin taakse, kyselin löytötavaratoimistosta ja laitoin ilmoituksen toriin. Mutta ei ole elämää löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vinkkejä annat muille elämän löytymiseen?
Niele feminismisi, hanki mies ja tee lapsia.
Mä olin kans kuukausia poissa.
Järkyttää ja tympäsee, että prikulleen samat tröllit täällä jankkaa yhä. Varmaan kuo.le maansa asti.
Joten sommoro täältäkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites kun on nuo vaihde-vuodet jo. Otanko vauvanuken. Joku mies käy jos on laatua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa paskalta elämältä. Kun lapset kasvaa ja ukko on ilkeä ja pihtaa, niin sitten sitä on taas palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites kun on nuo vaihde-vuodet jo. Otanko vauvanuken. Joku mies käy jos on laatua.
Vahingossa tuli väliviiva.
Vierailija kirjoitti:
Tunnista mikä on omaa mikä lainattua, pysähdy miettimään halujasi, onko ne tulleet yhteiskunnasta, somesta, markkinoinnista vai kiinnostavatko ne sinua vielä silloinkin kun sinulla on jo kaikki.
Tee tilaa hiljaisuudelle ja tylsyydelle, älä täytä sitä teknologialla.
Autonomia nyt ylipäätänsä, tee niitä juttuja joita oikeasti haluat ja jotka ovat moraalisesti oikein, jos et omaa moraaleja niin nyt on hyvä hetki aloittaa niiden löytäminen.
Tee päätöksiä sen mukaan, että voitko olla niistä ylpeä huomenna, ei tuntuuko se hyvältä tässä hetkessä.
Opettele sosiaalisia taitoja ja kasvata yleistä kapasiteettia elämiselle pikkuhiljaa.
Pieniä askeleita joka päivä niin pääsee suurta kokonaisuutta lähemmäs joka päivä, sitten ihan tajuamatta kun ottaa askeleen taaksepäin ja katsoo mitä edessä on niin, voi huomata, että minullahan on elämisen arvoinen elämä jota myös haluan elää. Varmasti paljon muutakin mutta nämä nyt tuli mieleen.
-AP
Vierailija kirjoitti:
Järkyttää ja tympäsee, että prikulleen samat tröllit täällä jankkaa yhä. Varmaan kuo.le maansa asti.
Joten sommoro täältäkin!
Minä oon melko varma, että noille maksetaan kaasuvalottamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joten sommoro täältäkin!
??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnista mikä on omaa mikä lainattua, pysähdy miettimään halujasi, onko ne tulleet yhteiskunnasta, somesta, markkinoinnista vai kiinnostavatko ne sinua vielä silloinkin kun sinulla on jo kaikki.
Tee tilaa hiljaisuudelle ja tylsyydelle, älä täytä sitä teknologialla.
Autonomia nyt ylipäätänsä, tee niitä juttuja joita oikeasti haluat ja jotka ovat moraalisesti oikein, jos et omaa moraaleja niin nyt on hyvä hetki aloittaa niiden löytäminen.
Tee päätöksiä sen mukaan, että voitko olla niistä ylpeä huomenna, ei tuntuuko se hyvältä tässä hetkessä.
Opettele sosiaalisia taitoja ja kasvata yleistä kapasiteettia elämiselle pikkuhiljaa.
Pieniä askeleita joka päivä niin pääsee suurta kokonaisuutta lähemmäs joka päivä, sitten ihan tajuamatta kun ottaa askeleen taaksepäin ja
Ehkä ihmiset pelkäävät tylsyyttä ja kommunikaation puutetta. Ja sanooko mielipiteensä, eri näkökulman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joten sommoro täältäkin!
??
Kaasuvalotus=gaslighting
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vahingossa tuli väliviiva.
Harrasta kivoja asioita ja nauti vaihdevuosien jälkeisistä ajoista, sekä vapaudesta yleensäkin. Mies kannattaa ottaa vain jos näkee sen ylläpidon arvoiseksi. Itsellinen nainen pärjää myös ilman.
Koiratkin on kivoja, esim. italianvinttikoirat ja kääpiömäyräkoirat.
N58
Ole hyvä ja onnittelut. Toivon itselleni samaa.