Sametti: haluan vaihtaa takaisin alkuperäiseen sukupuoleeni:
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/7d9fd668-3432-4a3f-a979-aa9e07d…;
Tänään telkkarissa.
Kommentit (1830)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herran helvetti mikä kitisijä. Ihan täyttä paskaa yrittää vierittää muiden niskaan omat, VAPAAEHTOISET valinnat.
"Minulla on kohonnut osteoporoosiriski ja minulla kasvaa parta. Se ei lähde pois." Ja kyllä muuten laserilla ja neulaepilaatiolla lähtee...
Mitä vapaaehtoista siinä on jos jokatuolelta työnnetään sateenkaaripolkua ja transiutus on ollut jopa trendikästä? Silti kukaan asianosainen tuputtaja, aivopesijä ja temppujen tekijä ei kanna vastuuta lopputulemasta. Aivan järkkyähän tuo vastuuttomuuden määrä on!
Miten kukaan on työntänyt jotain transpakotusta? Aikoinaan kun itse pyysin lähetteen vasektomiaan, niin lääkäri kysyi olenko varma ja kertoi mitä toimenpiteestä seuraa. Toimenpiteessä ennen aloittamista lääkä
En kuulu mihinkään kulttiin eikä minua ole kukaan aivopessyt. Ihan olen itse päätökseni asiasta tehnyt jo 20 vuotta sitten enkä silloin edes tiennyt että tämmöinen on mahdollista ja hoitoja voi saada. Olenkin niistä erittäin kiitollinen.
Yhteenkään leikkaukseen ei ole pakotettu eikä hormoneja käyttämään. Tiesin tasan tarkkaan mihin lähdin ja muistan kun menin isoon leikkaukseen niin ajattelin että jos siihen kuolen, niin kuolen ainakin onnellisempana koska menen kohti omaa tavoitettani. Minulle kun ei vaihtoehto olisi ollut elämän jatkaminen näyttäen syntymäsukupuoleni edustajalta.
Älä sinä niputa kaikkia oman kuvitelmasi alle kun et itse tiedä yhtään mitä toinen tuntee.
On todella rasittava valittaja, muutamia videoitaan olen katsonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmetellyt miksi Suomessa tehdään transhoitoja ja kirurgiaa julkisin varoin. Samaan aikaan ihmiset eivät pääse hengen pelastaviin tai liikuntakyvyn mahdollistaviin leikkauksiin. Sateenkaari ideologiaa ei ole liikaa ja saavat näistä asioista puhua päiväkodissa ja kouluissa omille lapsilleni ihan niin paljon, kuin he jaksavat kuunnella. Se, että jokainen maksaisi hoidot ja leikkaukset itse olisi jo riittävä tae, ettei hoitoihin hakeuduttaisi liian matalalla kynnyksellä tai hetken mielijohteesta. Kaikilla ei sitten olisi ehkä mahdollisuutta päästä koskaan leikkauksiin, mutta kaikki ei muutenkaan ole mahdollista kaikille ja se nyt on elämässä pakko hyväksyä. Transihmisiä on ollut todistetusti tuhansia vuosia eikä hormoni ja leikkaushoitoa ole ollut tarjolla, kuin muutama vuosikymmen.
Sitä tehdään julkisin varoin sama
Tuolla logiikalla ei julkidista varoista saisi esim. laittaa uutta kättäkään ilman kättä syntyneelle.
"Ehkä sinä olet köyhtynyt miljonääri"
Joo, ja ehkä transihmiset ovat vastakkaista sukupuolta joka on rupsahtanut biologiseen sukupuoleensa, joten tyytyköön kohtaloonsa.
Jos transius ei ole sairaus, niin miksi esteettisistä syistä tehtävät transiutukset pitäisi kustantaa veronmaksajien pussista?
Vierailija kirjoitti:
Miksi hän on epäämässä muiden hoidot omien sekoiluja saa takia? Muut silti voivat olla trans vaikka hän ei ole.
Ei voi olla. Pelkkää valhetta koko transtouhu, jota yhteiskunnan ei pitäisi tukea sentinkään vertaa. Toki jos joku haluaa omalla vapaa-ajallaan leikata itseltään kivekset irti, niin hän voi sen tehdä. Yhteiskunnan varoja siihen ei tule kuitenkaan käyttää yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi hän on epäämässä muiden hoidot omien sekoiluja saa takia? Muut silti voivat olla trans vaikka hän ei ole.
On transvihaa kyseenalaistaa muiden sukupuolikokemus. Eikö hän ollutkaan trans hoitoihin lähtiessään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herran helvetti mikä kitisijä. Ihan täyttä paskaa yrittää vierittää muiden niskaan omat, VAPAAEHTOISET valinnat.
"Minulla on kohonnut osteoporoosiriski ja minulla kasvaa parta. Se ei lähde pois." Ja kyllä muuten laserilla ja neulaepilaatiolla lähtee...
Mitä vapaaehtoista siinä on jos jokatuolelta työnnetään sateenkaaripolkua ja transiutus on ollut jopa trendikästä? Silti kukaan asianosainen tuputtaja, aivopesijä ja temppujen tekijä ei kanna vastuuta lopputulemasta. Aivan järkkyähän tuo vastuuttomuuden määrä on!
Ei minulle tai lapsilleni tai kenellekään tutulle ole tuputettu mitään. Ainoastaan olen huomannut, että jotkut ihmiset puolustavat omaa tai läheisen oikeutta päästä prosessiin. Ja pyytävät, ettei kaikki keitä asia ei koske tai asiasta tiedä mitään, esittäisi mitä tärkeämpiä mielipiteitä asiasta.
Yhden henkilön takia ei saa evätä hoitoa toisilta. Se olisi sama kuin yhdelle syöpähoidot ei tehoa tai tehdään väärä diagnoosi, niin kukaan ei sillä perusteella saisi hoitoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ihminen on täysi nolla, tyhmä, osaamaton, niin hän voi siltikin tienata kehollaan, myös näinkin.
Tätä on transaktivistien ja vihervassujen empatia kroppansa ja elämänsä pilannutta kohtaan. "Ei ollutkaan oikea trans!" "Cissu, joka mokasi!"
Jännää, että kenenkään sukupuoli-identiteettiä ja ilmoitusta ei kuitenkaan saa kyseenalaistaa.
Eikö ihmisellä itsellään ole teoistaan mitään vastuuta? Olen minäkin tässä elämässä monesti mokannut ja vastuu niistä teoista on ihan itse kannettava. Sairasta olisi niistä ketään toista syyttää.
Vierailija kirjoitti:
Jos transius ei ole sairaus, niin miksi esteettisistä syistä tehtävät transiutukset pitäisi kustantaa veronmaksajien pussista?
Samasta syystä kuin vaikja adhd-lääkkeet ovat kelakorvattavia. Ei adhd ole myöskään sairaus. Sairaus ei ole synnynäinen ja sairaudesta voi parantua.
"Tuolla logiikalla ei julkidista varoista saisi esim. laittaa uutta kättäkään ilman kättä syntyneelle."
Millä logiikalla? Laadi vastauksesi niin että näkyy kenelle vastaat. Täällä on lainaukset paskana puolet ajasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi käytät väärin Herran Jumalasi nimeä?
Samasta syystä kuin te lyötte Raamatulla päähän ihmisiä jotka ovat teidän mielestänne väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko seuranneen Sametin juttuja? Niin surullista että tällainen trans-hullutus menee läpi.
Surullista on se, että ihminen ei ota vastuuta omista valinnoistaan vaan syyttää muita.
Eivätkö transhoidot kuulukaan jokaiselle niitä haluavalle, oli ihminen kuinka nuori tai tasapainoton tahansa? Vai miksi ajatte affirmatiivista ja tietoiseen suostumukseen perustuvaa hoitomallia ilman diagnoosivaatimusta, temppuratoja ja portinvartiointia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmetellyt miksi Suomessa tehdään transhoitoja ja kirurgiaa julkisin varoin. Samaan aikaan ihmiset eivät pääse hengen pelastaviin tai liikuntakyvyn mahdollistaviin leikkauksiin. Sateenkaari ideologiaa ei ole liikaa ja saavat näistä asioista puhua päiväkodissa ja kouluissa omille lapsilleni ihan niin paljon, kuin he jaksavat kuunnella. Se, että jokainen maksaisi hoidot ja leikkaukset itse olisi jo riittävä tae, ettei hoitoihin hakeuduttaisi liian matalalla kynnyksellä tai hetken mielijohteesta. Kaikilla ei sitten olisi ehkä mahdollisuutta päästä koskaan leikkauksiin, mutta kaikki ei muutenkaan ole mahdollista kaikille ja se nyt on elämässä pakko hyväksyä. Transihmisiä on ollut todistetusti tuhansia vuosia eikä hormoni ja leikkaushoitoa ole ollut tarjolla, kuin muutama vuosikymmen.
Sitä tehdään julkisin varoin sama
Miljonääriksi itsensä identifioija saa mielenterveyden puolen palveluita/hoitoa. Ja siellä sitten selviää sairauden laatu. Ehkä siihen auttaa raha tai sitten terapia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minulle tai lapsilleni tai kenellekään tutulle ole tuputettu mitään. Ainoastaan olen huomannut, että jotkut ihmiset puolustavat omaa tai läheisen oikeutta päästä prosessiin. Ja pyytävät, ettei kaikki keitä asia ei kos
Aika paksua vedellä sukupuolimuotihullutuksista aasinsiltoja syöpähoitoihin. Häpeä.
Näihin pätee ihan saman säännöt kuin kauneusleikkauksiin. Oma päätös.
Jos on ulkomainen lääkäri, niin sitä saa mitä pyytää rahalla.
"Miljonääriksi itsensä identifioija saa mielenterveyden puolen palveluita/hoitoa. Ja siellä sitten selviää sairauden laatu. Ehkä siihen auttaa raha tai sitten terapia. "
Laita lähde yhteenkin transmiljonääriin joka sai yhteiskunnalta mammonahoitoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos ihminen ei ole syyntakeinen? Voitaisko tutkia ensin ja sitten vasta hutkia ne sukupuolielimet pois...
Siinä kohtaa on sitten menty seuloista läpi mahdollisesti tietoisesti valehtelemalla. Vaatii nimittäin useamman ihmisen arvion että pääsee etenemään prosessissa.
1) transaktivistit kouluttavat ja manipuloivat nuoria pääsemään seuloista läpi
2) transaktivistit ja vihervasemmisto vaativat transhoitojen saamisen helpottamista
Mikä voisikaan mennä pieleen ja kuka kantaa vastuun? Silloin on myös prosessissa vikaa, jos tasapainoton ihminen täyttää transiutuksen kriteerit.
Hei olen uniikki muunsukupuolinen ad-dd-hd-ym trans-keiju ja mediapersoona nimeltään Transist-Ori, ajattelin vaihtaa sukupuoleksi barbababa-oletetun koska rakastan pinkkiä .