Oletko vahingossa löytänyt jonkun toisen seksivälineen
Kommentit (18)
Välillä näky asiakailla kun ovat vahingossa jäänet esille . Siinä ylensä sitten talon emäntä tulenpunaisena=)
Vaimon siskolla on makkarin kaapissa pyyhkeiden alla muhkean kokoinen dildo ja klitoriskiihotin. Huomasin aivan vahingossa, kun olin siellä ns. talkkarina ja vein ulkona kuivuneet lakanat kaappiin. Nuuhkaisin, mutta ei haissut pillulle. En ole asiasta kiusoitellut, mutta olisihan se kiva nähdä, miten se niitä käyttää.
Kuinka moni tyttö on kokeillut äitinsä dildoa, jos on sattunut löytämään sellaisen?
Vierailija kirjoitti:
Vaimon siskolla on makkarin kaapissa pyyhkeiden alla muhkean kokoinen dildo ja klitoriskiihotin. Huomasin aivan vahingossa, kun olin siellä ns. talkkarina ja vein ulkona kuivuneet lakanat kaappiin. Nuuhkaisin, mutta ei haissut pillulle. En ole asiasta kiusoitellut, mutta olisihan se kiva nähdä, miten se niitä käyttää.
Vahingossa nostelit pyyhkeet pois, vaikka lakanahyllyä täytit?
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla vähän hankala homma päästä näkemään vaimon siskoa noissa leikeissä
En tiiä löydänkö niitä vahingossa, kun etsin niitä työkseni 🤣, mutta löydän useita päivittäin. Ladattavia akullisia laitteita, kun ei saa lentokoneessa ruumaan laittaa niin poistelen niitä laukuista. Aika moisia arsenaaleja ihmiset välillä lomille "raahaavat". Saattaa olla matkalaukku täynnä pelkästään aikuisten leluja ja asusteita.
Opiskeluaikana tupareissa parvellisessa yksiössä kun iskä oli ostanut sijoituskämpän kantakaupungista opiskelukämpäksi tyttärelle.
Tyttö sitten mainosti juuri minulle miten tilava parvi on kun huonekorkeus oli 3,5m joten sen voi laskea lattiapinta-alaan että katso ihmeessä.
Kiipeän tikkaita kurkkaamaan parvelle ja sotkuisten lakanoiden keskellä lojuu limasta kiiltelevä musta tekopenis joka on kyynärvarren pituinen, oudon mallinen kärki vain hiukan nyrkkiäni pienempi ja muoto minun käsittääkseni hevosen peniksestä.
Vierailija kirjoitti:
Opiskeluaikana tupareissa parvellisessa yksiössä kun iskä oli ostanut sijoituskämpän kantakaupungista opiskelukämpäksi tyttärelle.
Tyttö sitten mainosti juuri minulle miten tilava parvi on kun huonekorkeus oli 3,5m joten sen voi laskea lattiapinta-alaan että katso ihmeessä.
Kiipeän tikkaita kurkkaamaan parvelle ja sotkuisten lakanoiden keskellä lojuu limasta kiiltelevä musta tekopenis joka on kyynärvarren pituinen, oudon mallinen kärki vain hiukan nyrkkiäni pienempi ja muoto minun käsittääkseni hevosen peniksestä.
Ai niin, myöhemmät tapahtumat kyseenalaistivat sen "vahingossa"-jutskan.
Kaivelin teinipoikani laatikkoa ja löysin pari dildoa ja pullon poppersia. Mitäköhän se niillä puuhaa
nuorena olin kaverilla käymässä ja kävin pissalla ,kortsu oli wc pöntössä
Kävin hakemassa tapailunaisen (40) keittiön laatikosta kakkulapiota. Ensimmäisenä osui käteen puinen perunanuija. Sen varren ympäri oli kierretty pumpulia ja elmukelmua. Vein sen kahvipöytään Ja kysyin mihin sitä käytetään. Neito meni melkein paniikkiin ja nolostui. Kerroin että on ihan hauskaa kun on lelu. Tästä alkoi villin leikin kausi jota jatkuu edelleen. Nyt oltu naimisissa yli 20 vuotta! 💋🤙👩🏿
Spermaiset naisten pikkuhousut olen löytänyt.
Monta vuotta sitten vielä asuessani kotona, löysin äidin laatikosta dildon. Muutaman kerran myös näin, kuinka sitä käytteli.
M54
Teininä löysin "vahingossa" siskon pikkuhousulaatikosta didon..
M52
Voi vaikka kuin monesti..muutto hommia tehdessä,puhumattakoon huoltomiehenä ollessani..
Vierailija kirjoitti:
En tiiä löydänkö niitä vahingossa, kun etsin niitä työkseni 🤣, mutta löydän useita päivittäin. Ladattavia akullisia laitteita, kun ei saa lentokoneessa ruumaan laittaa niin poistelen niitä laukuista. Aika moisia arsenaaleja ihmiset välillä lomille "raahaavat". Saattaa olla matkalaukku täynnä pelkästään aikuisten leluja ja asusteita.
Finnairin ohjeen mukaan alle 100 wattitunnin akkuja sisältävät laitteet olisi sallittuja ruumassakin.
Aikuinen lapseni oli viikonloppuna käymässä ja vietti yön kumppaninsa kanssa meillä. Su iltana lähti opiskelupaikkakunnalleen. Kun ma menin takkahuoneeseen (erillään muista asuinhuoneista) huomasin erinäisiä seksileluja sekä pussissa, että näkyvillä. Keräsin lelut pussiin ja laitoin pojan huoneeseen. Asiasta ei tuon jälkeen puhuttu.
Kortsun kääreitä on myös tullut vastaan siivotessa (esim. sohvan alla) ja pojan roskiksessa niitä on ollut ihan näkyvillä.
En todellakaan mieti lapseni seksielämää, mutta ihan tyytyväinen olen, että sellaista nähtävästi on.
En, mutta seksiä löysin kyllä kerran vahingossa ja pitihän sitä tehdä!
Tuli hyvä nautinto ihan yllättäen