Mihin vuorokauden aikaan seksiä mieluiten?
Minä haluan mieluummin iltapäivällä seksiä. Mieheni aamulla... Joustamme tietysti mutta olen kiimaisempi iltapäivisin. Tunnen oikein kunnon halua kaikenlaiseen kivaan
N58
Kommentit (37)
Aamulla on parasta, jos on sattunut sellainen tilanne, että muksut ovat muualla.
Vierailija kirjoitti:
Seksitteleminen on ihanaa mihin kellonaikaan tahansa, paitsi wanhusnaisten kanssa joilla toosa on kuiva kuin beduiinin sandaali.
Minkä ikäinen on mielestäsi wanhusnainen? Ja kuivuuteen löytyy apuja!
Haluan. Noin 24 tuntina per päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksitteleminen on ihanaa mihin kellonaikaan tahansa, paitsi wanhusnaisten kanssa joilla toosa on kuiva kuin beduiinin sandaali.
Ikänaisesta tulee wanhusnainen kun hänen seksuaalinen funktio päättyy. Se tapahtuu viimeisään12 kk ennen menopaussia joka naisilla keskimärin on 51v iässä. Sen jälkeen mikään seksuaalinen kiihottaminen ei enää aiheuta naisessa vaginan kostumista, klitoriksen ja hävyn paisumista, kohtu ei vetäydy joten kohdunkaula ei tee tilaa miehen meisselille, eikä naisen pulssi tai hengitysnopeus muutu, ym., mitään seksuaalista vastetta ei enää silloin ilmene, eikä mikään hoito sitä palauta.
Naisilla himot (libido) heikkenee ovulaatio ovulaatiolta, koska pääasialliset naishormonien lähteet, munarakkulat, vähenevät jokaisessa ovulaatiossa, kunnes ne kaikki ovat loppuneet, jonka jälkeen 12 kk päästä naisilla on niin kutsuttu menopaussi, keskimäärin 51v iässä. Mutta käytännössä, vaihdevuosien alku, keskimäärin 45v iässä, aloittaa vaihdevuosivaivat ja lopettaa naisen seksuaalisuuden, tai nollaa libidon.
Nainen saa syntyessään kaikki sukusolunsa eli munarakkulansa, ne sijaitsevat munasarjoissa ja jokainen ovulaation yhteydessä niiden lukumäärä määrä vähenee, ja siis jokaisen ovulaation jälkeen naisen libido alenee vastaavasti. Sitten kun munarakkulat ovat loppuneet, naisen seksuaalisuus päättyy.
Miehellä sen sijaan uudet sukusolut, siittiöt, valmistetaan Sertolin soluissa jokaista aherruskertaa varten erikseen, miehen sukuhormoni puolestaan valmistuu pääosin Leydigin soluissa, kummatkin jatkavat toimintaansa miehen elämän loppuun asti.
Kaikkina niinä vuorokauden aikoina, kun ei tarvitse olla töissä.
Aamulla, iltapäivällä, illalla ja vielä yölläkin jos ei kummemmin väsytä. Kosteutta riittää ja himoa miehen ihanaa kalua kohtaan. Olen kai sitten yksi poikkeus monien muiden tapaan, olen jo yli 70 kymmenen ja mieskin jo lähentelee 80 v, mutta on yhtä halukas.
Kerta päivässä riittää mutta joskus nautimme monta kertaa, aikaa on näin eläkkeellä, teemme toki muutakin.
Sen kyllä ymmärrämme että mikä päivä vaan voi jo olla viimeinen seksipäivä, joten siksikin nautimme näistä iloista niin kauan kuin mahdollista.
Itselleni ajankohdalle ei niin ole väliä, mutta meillä naidaan aamuisin vaimon toiveesta.
Tosin kerran kävi niin, että kun menin antamaan vaimolle hyvänyönsuukon hänen ollessaan jo sängyssä, päädyimmekin poikkeuksellisesti harrastamaan seksiä.
Ja olipahan se sitten todella hyvää sellaista! Vaimo oli jotenkin vapautuneempi, rennompi ja jopa hieman riettaampikin, kuin aamuisin.
Juttelimme jälkeenpäin, että kylläpä tuntui hyvälle ja täytyy jatkossakin harrastaa sitä enemmän iltaisin ennen nukkumaanmenoa.
No eipä ole vielä niin tehty, vaikka pusuja olen käynyt sänkyyn antamassa ja vähän yrittänyt vihjailla.
Hyvä kysymys Ap. Mulle se on aamu. Niin kuin luultavasti useimmille miehille...silloin on testot ylhäällä. T: m 26 v
Kaikki käy! Iltaseksin jälkeen yöunet on paremmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikänaisesta tulee wanhusnainen kun hänen seksuaalinen funktio päättyy. Se tapahtuu viimeisään12 kk ennen menopaussia joka naisilla keskimärin on 51v iässä. Sen jälkeen mikään seksuaalinen kiihottaminen ei enää aiheuta naisessa vaginan kostumista, klitoriksen ja hävyn paisumista, kohtu ei vetäydy joten kohdunkaula ei tee tilaa miehen meisselille, eikä naisen pulssi tai hengitysnopeus muutu, ym., mitään seksuaalista vastetta ei enää silloin ilmene, eikä mikään hoito sitä palauta.
Naisilla himot (libido) heikkenee ovulaatio ovulaatiolta, koska pääasialliset naishormonien lähteet, munarakkulat
Niin sitä luulisi, muttei näin taida olla. Meillä pannaan ja pillu on rouvalla 62v märkä kuin nuorena ja himotkin samat kuin nelikymppisenä oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Seksitteleminen on ihanaa mihin kellonaikaan tahansa, paitsi wanhusnaisten kanssa joilla toosa on kuiva kuin beduiinin sandaali.
Ikänaisesta tulee wanhusnainen kun hänen seksuaalinen funktio päättyy. Se tapahtuu viimeisään12 kk ennen menopaussia joka naisilla keskimärin on 51v iässä. Sen jälkeen mikään seksuaalinen kiihottaminen ei enää aiheuta naisessa vaginan kostumista, klitoriksen ja hävyn paisumista, kohtu ei vetäydy joten kohdunkaula ei tee tilaa miehen meisselille"
Vaginani kostuu, klitorikseni ja häpyni paisuu kun kiihotun seksuaalisesti! Ja miehen "meisseli" mahtuu hyvin... Olenko tieteellinen ihme siis? Olen 63v. ja niin täynnä seksuaalista energiaa ja valmiuksia ja innostusta vaikka mihin! Ja seksiä mieluiten päivällä, muulloinkin käy
N63
Joka päivä aamuisin ja alkuillasta. Vaimo haluaa karkauspäivän iltana. Vaimo saa siis tahtomansa ja minäkin alle puolen promillen todennäköisyydellä.
Iltaisin mieluiten. Iltapäivä on useimmiten myös tosi hyvä! Aamulla ei tee yhtään mieli paitsi jos vapaapäivä ja pääsee ensin siistiytymään, pissalle, käyttämään koirat, syömään aamupalan.. sitten voidaan seksiä vaikka koko päivä menemään. Arkena en halua että oma rutiini rikkoutuu, käyn usein juoksuttamassa koirat ja itseni ja saatan tehdä erillisen juoksulenkinkin vielä ennen aamupalaa. Onneksi miestä himoittaa ihan milloin vaan eikä kai itsekään kaipaa minua aamulla sen kummemmin niin saan pitää rutiinini. Lapsia ei ole eikä tule niin se ei hankaloita hormonaalisesti tai ajankäytön osalta.
Iltaisin on paras! Rentouttaa mukavasti. Ensin kova kiihko, toiselta vaatteet pois, hyväilyjä, nuolemista ja aah sisään jostain päin! Ja sitten rentous js yhteinen suihku.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kysymys Ap. Mulle se on aamu. Niin kuin luultavasti useimmille miehille...silloin on testot ylhäällä. T: m 26 v
Ei tossa iässä pitäisi testot olla alhaalla koko päivänä
Kyllä se myöhä ilta on paras , koska tunne tasolla olen silloin herkempi. Oletan, että aistillisestikkin olen silloin herkempi. Jos taas testotasoa ajattelis, niin silloin varmaankin aamu tai klo 13 tai klo 20 jälkeen. Se vaan tuntuis niin arkirutiinilta silloin. Ehkä se olis pelkkä yhdyntä sitten.