Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sametti - tyttö joka katui

Vierailija
11.04.2025 |

Tämä poikatyttö on jokaisen vihervassun painajainen...

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/7d9fd668-3432-4a3f-a979-aa9e07d…

Kommentit (108)

Vierailija
1/108 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää, että psyyken ongelmia hoidetaan kirurgin veitsellä.

Vierailija
2/108 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lobotomiasta ei opittu mitään.  Tästä saamme kiittää intersektionaalista sosialismia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/108 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ihanan wokea!

Vierailija
4/108 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö tuli järkiinsä- liian myöhään!

Vierailija
5/108 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä on painajaista? Hän haluaa korjata sukupuolensa toiseen kertaan ja minä haluan elää yhteiskunnassa jossa se sallitaan. 

Vierailija
6/108 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän mielettömyyden pitäisi saada jatkua ihmisoikeuksien nimissä.

Kyllä, psykopaattien oikeuden tehdä pahaa ja rahaa pahalla rajattomasti. Nyt hei vaan kaikki mukaan tukemaan heitä! Voitteko aasit muutakaan 🤔

Vierailija
7/108 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä on painajaista? Hän haluaa korjata sukupuolensa toiseen kertaan ja minä haluan elää yhteiskunnassa jossa se sallitaan. 

Sopii, jos kustantaa itse kaikki leikkaukset ja hoidot.

Kaikki tuo on pois todellisesta tarpeesta antaa sairaanhoitoa tarvitseville.

Vierailija
8/108 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muttakun se sukupuoli ei vaan mitenkään korjaannu saatika muutu.  Minä en halua maksaa tätä enkä halua todellisuuteen pohjautumatonta toiveajattelua lainsäädäntöön ettei kenellekään tulisi paha mieli.

Vierailija
9/108 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän mielettömyyden pitäisi saada jatkua ihmisoikeuksien nimissä.

Kyllä, psykopaattien oikeuden tehdä pahaa ja rahaa pahalla rajattomasti. Nyt hei vaan kaikki mukaan tukemaan heitä! Voitteko aasit muutakaan 🤔

Vastaan itse: kyllä voimme kun vain päätämme että tälläinen rappio ei voi olla kenenkään ihmisoikeus.

Vierailija
10/108 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin halusin lapsena olla poika, olisin saanut sellaisia leluja joilla pojat leikki ja olisin saanut leikkiä vähän rajummin kuin tytöt joille aina hoettiin varo varo varo... milloin mitäkin, ettet kaadu, ettet likaa vaatteitasi ym. Näin joskus 6-8v. ikäisenä, mutta siitä eteenpäin ei ole mielitekoja pojaksi ollut tulla. Tästä aikaa jo kohta 60v kuten asenteellisesta lelujen suunnasta jo huomaakin

11/108 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moraalittoman vasemmiston levittämä läpimätä maailmankatsomus joka mahdollistaa tämän mielisairauden normalisoinnin tulee saattaa julki kaikkien nähtäville ja sairaan aatteen levittäjät saattaa edesvastuuseen rikoksista ihmisyyttä kohtaan.  Intersektionalistit kansainväliseen rikostuomioistuimeen tekemään tiliä propagandansa seurauksista.

En nyt menisi ihan noin pitkälle. Kyllä ihmiset ovat vastuussa omista valinnoistaan. Elämme vapaassa maailmassa. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
12/108 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaan kun se toiseen kertaan korjaaminen ei onnistu. Ei hän saa poistettuja elimiään enää takaisin.

13/108 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No just tämä. Vapaus kaikille.

Jokainen tekee kehollaan mitä haluaa! Muunlaisessa maailmassa en haluaisi elää. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
14/108 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virkistävän totta puhuva ihminen. Tietenkään sukupuolta ei voi vaihtaa, mutta Sametti on ainoa joka sanoo sen.

Vierailija
15/108 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveästi menee rahaa noihin leikkauksiin, noita kannattaisi kyllä 2 kertaa miettiä, olen tuota monesti miettinyt että jotkut nuoret ehkä vielä nuorena etsii omaa identiteettiään ja haluavat sukupuolen korjaus leikkaukseen mitä saattavat myöhemmin katua ja sitten on jo myöhäistä.

Vierailija
16/108 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan todella hienoa että ihmisiä herätellään tähän sukupuolisekoilun sairauteen! Tätä se sitten teettää!

Vierailija
17/108 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaan kun se toiseen kertaan korjaaminen ei onnistu. Ei hän saa poistettuja elimiään enää takaisin.

voihan ne muovista värkätä, kuten ne tekotissitkin joita niin moni haluaa

Vierailija
18/108 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveästi menee rahaa noihin leikkauksiin, noita kannattaisi kyllä 2 kertaa miettiä, olen tuota monesti miettinyt että jotkut nuoret ehkä vielä nuorena etsii omaa identiteettiään ja haluavat sukupuolen korjaus leikkaukseen mitä saattavat myöhemmin katua ja sitten on jo myöhäistä.

Missään tapauksessa yhteiskunta ei saisi tukea tätä sekoilua. Millään muotoa. 

Vierailija
19/108 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin kaikessa kehonmuokkauksessa, pakonomainen ja ylitsevuotavan runsas operointi aiheuttaa sen, ettei paluuta entiseen enää ole. Michael Jacksoninkin nenä pysyi loppuaikoina kasassa lähinnä ihmeen avulla. Tuommoisiin muutoksiin kun lähtee, ei saa alkaa paljon kaduttamaan. Samettia valinta alkoi kaduttamaan ja lopputulema on mikä hänen kanavaltaankin näkyy. Moni muu puolestaan voi olla hyvinkin tyytyväinen valintaansa, eikä kadu koskaan.

Vierailija
20/108 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, rinnat, munasarja, kohtu poistettu. Parta kasvaa ja ääni pysyvästi matala. Miten nuo korjata. Syävänkin vuoksi rintapoistetut joutuvat odottamaan vuositolkulla uutta rintaa, eikä se ole mikään pieni leikkaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi