Jätän miehen, koska hän ei anna lahjoja tai muista koskaan mitenkään
Ei muista edes syntymäpäivänä. Rakkaus on kuollut tämän asian myötä. Olen huomauttanut asiasta, mutta turhaan.
Oikeasti mitä tehdä miehellä, joka ei ikinä hemmottele? Itse olen suht varakas, joten siitä ei ole kiinni. Pystyn siis ostamaan itselleni mitä haluan, mutta tässä ei ole siitä kysymys.
Ilmeisesti mies ei rakasta minua? Miten on miehet?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Osta itsellesi joku lahja, kääri se kauniiseen pakettiin ja laita johonkin näkyvälle paikalle. Jos mies ihmettelee pakettia niin kerrot, että sinulla on juhlapäivä ja haluat juhlia sitä. Jos mies ei edes huomaa lahjaa niin päätät sitten, että lähdetkö vai jäätkö.
Sano saaneesi sen miespuoliselta työkaverilta.
Vanha ketju, mutta kyllähän tuollainen kertoo itsekeskeisyydestä. Jos toisesta välittää, hänelle antaa huomiota varsinkin merkkipäivinä. Eikä sen huomion antamisen tarvitse edes maksaa. Valitettavasti me ihmiset olemme joskus kovin ajattelemattomia.
Jätä ihmeessä, jos tuollaiset asiat ovat sinulle niin kovin tärkeitä.
mitäs siinä perässä sitten vellot?
Vierailija kirjoitti:
Osta itsellesi joku lahja, kääri se kauniiseen pakettiin ja laita johonkin näkyvälle paikalle. Jos mies ihmettelee pakettia niin kerrot, että sinulla on juhlapäivä ja haluat juhlia sitä. Jos mies ei edes huomaa lahjaa niin päätät sitten, että lähdetkö vai jäätkö.
Ex-puolisoni olisi ollut vain mielissään, että ostan itse itselleni lahjan, niin nyt ei ainakaan hänen tarvitse. Ei hän siitä mitään syyllisyyttä tms olisi kokenut.
Koska tosiasia oli, ettei häntä kiinnostanut. Kunhan nyt Jonkun kanssa oli, muttei nyt niin paljoa kiinnostanut.
Siksi eroaisin nykyään heti, jos merkkipäivänä ei muistettaisiin ja selitettäisiin "emmä keksinyt mitään".
Vierailija kirjoitti:
Jätä ihmeessä, jos tuollaiset asiat ovat sinulle niin kovin tärkeitä.
Nuo ovat oikeasti tärkeitä. Kun kyse ei ole siitä saadusta tavarasta vaan siitä, ettei sitä puolisoa tosiasiassa kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on vaikea asia. Olen ollut joskus ap:n tavoin surullinen ja.jopa eromietteissä samasta syystä. En ole hylännyt, koska rakastan juuri ja ainoastaan tätä miestä. Myös huonoine puolineen.
Me olemme onnellisia ja hän kyllä rakastaa minua, sen tiedän. Asiasta on aikanaan puhuttu paljonkin. Hän vetoaa aina muistamattomuuteen, mutta oikeasti kyse on ainoastaan rahasta.
Turhasta rahanmenosta, mielestään. Rahaa kyllä olisi. Hänen pihiytensä on minulle tässä mittakaavassa ollut uutta ja vierasta. Raha selvästi edustaa hänelle jonkinlaista ainoaa turvaa tässä elämässä.
Muuten elämänarvomme ovat samat, mutta tässä kohtaa olemme sangen erilaisia. On vienyt aikaa sisäistää kunnolla se, että minun tapani en ole automaattisesti se standardi, jota kohti hänen tulisi kasvaa.
Toisaalta hän on ryhtynyt käyttämään muistutusta ja tuo minulle kukkia. Jouluna meillä on hyvin edullinen lahjan yläraja. Ja yhtään kalliimpaa
Minäkin joskus selittelin itselleni, että kyllä se kovasti rakastaa, vaikkei millään tavalla sitä näytä.
Kun sen pitäisi olla niin, että se toinen kertoo sinulle rakastavansa (ja näyttää sitä), eikä niin että juttelet itse itsellesi toisen tekemisiä parhain päin.
Jos toinen perustelisi, ettei halua antaa minulle lahjaa koska kokee tämän turhana rahanmenona, niin suhde päättyisi siihen hetkeen.
Yksinolo ei ihan oikeasti ole niin kamalaa. Se ei riko, kuten huono parisuhde.
nyt on niin kieron akkamainen ohje että naisena hävettää