Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Remonttimies tuli luvatta asuntooni

Vierailija
10.04.2025 |

Kerrostalossamme on meneillään putkiremontti. Remontin aluksi olen ilmoittanut että meille ei saa tulla yleisavaimella koska meillä on lemmikkejä. Tällä hetkellä remonttia tehdään kellarikerroksessa. 

Olin tänään vahingossa jättänyt oman avaimeni asuntoni oveen. Istuin lapseni kanssa sohvalla kun kuulen että ovi aukeaa. Luulin että se on mieheni.

Vaan kun nostin katseeni ni eteisessäni seisoo minulle vieras mies joka on tullut sisään näillä avaimillani jotka roikkuivat ulko ovessani. Hän ei koputtanut tai soittanut ovikelloa asteli vain sisään. 

olin niin järkyttynyt että sain sanottua vain kysyvällä äänellä terve?. Hän sanoi oliko avain tarkoituksella ovessa johon minä totesin että eipä ollut.

sen jälkeen ukko lampsi tiehensä. Jäin hämmentyneenä istumaan sohvalle. Ulko-oveltani on täysin suora näköyhteys kylpyhuoneeseeni ja yleensä siihen aikaan olen suihkussa (ovi auki koska lasta ei voi jättää valvomatta.) eikä mulla ole edes suihkuverhoa.

kaikki kenelle asiasta kerroin sanoivat että tämä oli todella väärin ja kukaan normaalijärkinen ihminen ei mene toisen asuntoon sisälle vaikka se avain siinä ovessa olisikin. Alkoi todella ahdistaa tämä asia en osaa sanoa miksi. Ehkä sen vuoksi että tuntematon mies tuli kotiini ja olisin voinut olla vaikka alasti.

olenko ylireagoinut?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisipa römpsä kastua

Vierailija
42/51 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olitko jättänyt sen siihen miestäsi varten?

asuntoa ei varmaan tule tyhjentämään kun on itse sisällä.

mutta mikäli on huolto, sitten pitäisi olla palveluprosessit tuohon kin tapaukseen.

Siellä eivät usein osaa lukea eikä kirjoittaa. Ovat ties millä taustoilla ja liian uteliaita myös. Epäsiistejä juoppotolloja kaikkine kontakteineen. Myös rikollisine viranomaisineen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä nämä neidot vielä alasti keekoilevat kotonaan aina remonttiaikana. Kai voisi varata vaikka kylpytakin tai jotain valmiiksi  jos soitettaan ovikelloa ennen huoneistoon tulemista.

Sun ukkos on remppamies? Sua taitaa häiritä ajatus et ukkos menee johonki kämppän mis hyvännäköinen nuori kimmoisa mimmi nakuilee? Ties mitä siitäki seuraa! 

Öhhöhhöö juntti koppalakki

Vierailija
44/51 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko luvatta sisään?

Vierailija
45/51 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisipa römpsä kastua

Ai näinkö teillä siellä laitoksella puhutaan 🕵🕵👮👷👷👮

Vierailija
46/51 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipahan surkea provoksikin. Se remonttimies saa tulla sinun kielloistasi huolimatta asuntoon sovittua remonttia tekemään, sinähän et sitä asuntoa omista vaan.

Hyvänen aika. Ei ne näissä asunnoissa edelleenkään sitä remonttia tee etkö sitä osaa lukea? Kellarissa tapahtuu tämä remontti

Hyvänen aika. Edelleenkään putkiremonttia ei tehdä kerros kerrokselta, vaan yksi kulma ylhäältä alas samaan aikaan. Huvikseenko se remppamies tuli sinne asuntoon? Siinä tapauksessa väärin ja outoa.

Vierailija
47/51 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä nämä neidot vielä alasti keekoilevat kotonaan aina remonttiaikana. Kai voisi varata vaikka kylpytakin tai jotain valmiiksi  jos soitettaan ovikelloa ennen huoneistoon tulemista.

Ihmettelen todella, jos odotti miestä kotiin niin miksi olisi mennyt suihkuun keekoilemaan ovi auki ? 

No hänhän odotti että miehensä tulisi mutta itse asiassa vähän myöhemmin, ja suihkuun ovi auki koska vauva. 

Vierailija
48/51 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipahan surkea provoksikin. Se remonttimies saa tulla sinun kielloistasi huolimatta asuntoon sovittua remonttia tekemään, sinähän et sitä asuntoa omista vaan.

Hyvänen aika. Ei ne näissä asunnoissa edelleenkään sitä remonttia tee etkö sitä osaa lukea? Kellarissa tapahtuu tämä remontti

Hyvänen aika. Edelleenkään putkiremonttia ei tehdä kerros kerrokselta, vaan yksi kulma ylhäältä alas samaan aikaan. Huvikseenko se remppamies tuli sinne asuntoon? Siinä tapauksessa väärin ja outoa.

Riippuu siitä uusitaanko vsin vesiputket vai tehdäänkö laajempi remppa. Putkien uusimisessa pääsääntöisesti uudet putket uodaan porraskäytävn kautta asuntoon ja pystyt tukee rappuköytäviin, asuntojen läpi niitä ei eökösdä vesiputkien uudilisen yhteydessä tehdä ellei käytävän ole poikkeuksellisen ahdas. Jos taas tehdään se perinteinen 'ja paljon kalliimpi - tyyli, asukkaita suositellaan muuttamaan joksikin aikaa kokonaan pois. T. alalla oleva. 

Vierailija
49/51 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori virheet oon jo uninen enkä hallitse kännykän näppäimistöä. 

Vierailija
50/51 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun asuntooni eivät ole tulleet sen jälkeen kun näkivät minut dildottamassa itseäni keittiön pöydällä.

T: Jorma 47v

Miksei?

Olette sairaita, erittäin sairaita 🤢

Vierailija
51/51 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asut siis putkiremontin aikana talossa ja sulla on avain ovessa. Muttet tykkää, kun huolestunut remppamies tulee siitä kertomaan. Kai tajuat, että väärä henkilö, jos olisi tullut sisään olisi voinut tehdä jotain lapsellesi?