Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Remonttimies tuli luvatta asuntooni

Vierailija
10.04.2025 |

Kerrostalossamme on meneillään putkiremontti. Remontin aluksi olen ilmoittanut että meille ei saa tulla yleisavaimella koska meillä on lemmikkejä. Tällä hetkellä remonttia tehdään kellarikerroksessa. 

Olin tänään vahingossa jättänyt oman avaimeni asuntoni oveen. Istuin lapseni kanssa sohvalla kun kuulen että ovi aukeaa. Luulin että se on mieheni.

Vaan kun nostin katseeni ni eteisessäni seisoo minulle vieras mies joka on tullut sisään näillä avaimillani jotka roikkuivat ulko ovessani. Hän ei koputtanut tai soittanut ovikelloa asteli vain sisään. 

olin niin järkyttynyt että sain sanottua vain kysyvällä äänellä terve?. Hän sanoi oliko avain tarkoituksella ovessa johon minä totesin että eipä ollut.

sen jälkeen ukko lampsi tiehensä. Jäin hämmentyneenä istumaan sohvalle. Ulko-oveltani on täysin suora näköyhteys kylpyhuoneeseeni ja yleensä siihen aikaan olen suihkussa (ovi auki koska lasta ei voi jättää valvomatta.) eikä mulla ole edes suihkuverhoa.

kaikki kenelle asiasta kerroin sanoivat että tämä oli todella väärin ja kukaan normaalijärkinen ihminen ei mene toisen asuntoon sisälle vaikka se avain siinä ovessa olisikin. Alkoi todella ahdistaa tämä asia en osaa sanoa miksi. Ehkä sen vuoksi että tuntematon mies tuli kotiini ja olisin voinut olla vaikka alasti.

olenko ylireagoinut?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tännekin. Joku prätkäjengiläisen  näköinen. Eikö ne muita hommia saa. 

Vierailija
2/51 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin kovin ahdistaa, ei kannata varmaan jättää sitä avainta siihen oveen. 🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teki sinulle palveluksen. Joku muu olisi voinut napata avaimesi ja tulla tyhjentämään arvoesineesi kun et ole kotona.

Vierailija
4/51 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jorma Piisinen?

Vierailija
5/51 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli mieleen eräs nimeltä mainitsematon tunnettu henkilö jonka "asuntoon" mennään luvatta ja usein silloin kun on suihkussa :D  Tässä aloituksessa on varmaan parodioitu kyseistä henkilöä.

Vierailija
6/51 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten tulee postimies joka soitaa kolmesti.

Vierailija
7/51 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelaa kun sun mies olis tullu kotiin ja olet suihkussa ja se siinä oven raossa olis just jutellut naapurin Pertsan kanssa. Mitä sit? Suora näköyhteys. Missä se sun mukula on sen suihkun ajan? Eteisen lattialla? 

Vierailija
8/51 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun asuntooni eivät ole tulleet sen jälkeen kun näkivät minut dildottamassa itseäni keittiön pöydällä.

T: Jorma 47v

Miksei?

Vierailija
9/51 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei koskaan kuule sanottavan "hän rakasteli minua perseeseen"?

Vierailija
10/51 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

olitko jättänyt sen siihen miestäsi varten?

asuntoa ei varmaan tule tyhjentämään kun on itse sisällä.

mutta mikäli on huolto, sitten pitäisi olla palveluprosessit tuohon kin tapaukseen.

Vierailija
11/51 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne pitäisi tulla ensiviikolla se palohälytinasennusmies väkisin tunkemalla. Ja 2 tunnin liukuva aika, että pitää odotella jo sitä ennen varmaan. Huokaus. Mitä jos tulee tarve päästä wc-tilaan.

Vierailija
12/51 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä kehoitettiin laittamaan remontin ajaksi oveen lappu, että lemmikkejä x kpl, niin huomioivat avaimilla sisään mennessään, etteivät nämä karanneet.

Kyllä remontin tekijöiden on päästävä asuntoihin. En kehtaisi hidastaa tahallani toisten työtä.

Vierailija
13/51 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne oikeesti saa tulla. Provo.

Vierailija
14/51 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kävi itsellänikin. Olin suihkussa. Ulko ovi oli auki. Remppa mies tuli sisään. Ja suihkuun kanssani.

M49 

Vierailija
15/51 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko virolaisia?

Ap taitaa olla sellainen Viron helena 😅

Vierailija
16/51 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko virolaisia?

Ap taitaa olla sellainen Viron helena 😅

Kuvaus kyllä täsmää. Ovet selkosen selällään ja justiinsa suihkussa aina.

Vierailija
17/51 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kotona ollessani aina, aina, aina avaimet visusti tietyssä paikassa. 24/7/365.

Lisäksi tarkastan oveni lukituksen joka kerran ennen lepoon vetäytymistä. Vaikka 20 minsan päikkärit kyseessä. Silti.

Tsekkaan joka kerta. En tingi tavoistani.

Ei ole pienintäkään hypoteettista mahdollisuutta, että avaimeni olisi jäänyt oveen. Kenen tahansa muun, mutta ei minun.

F*cking amen.

Vierailija
18/51 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos noin kovin ahdistaa, ei kannata varmaan jättää sitä avainta siihen oveen. 🙄

Sieltähän olisi voinut tulla kivan remppamiehen sijaan vaikka mikä ryöstäjä, rais kari tai murhaaja!

Vierailija
19/51 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauheaa, varmaan ssi traumoja, eiku jos ei tossa vaiheessa nähny alastonta naista ni oli jo korkea aika nähdä, siinä mitään sen kummallisempaa, paitsi ao:n pienessä pallossa joka suurentelee sitä seksuaaliväritteiseksi, huh hah hih

Vierailija
20/51 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä nämä neidot vielä alasti keekoilevat kotonaan aina remonttiaikana. Kai voisi varata vaikka kylpytakin tai jotain valmiiksi  jos soitettaan ovikelloa ennen huoneistoon tulemista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi