40+ nainen, onko pimppisi yhtä tiukka kuin nuorena?
Kommentit (29)
Vaikea sanoa, kun ei ole enää sama mies kertomassa. Tiukaksi on kyllä sanottu, vaikka ikää on jo paljon enemmän kuin 40.
Vastaan vaimon puolesta ja luvalla. 30 vuoden kokemus samasta pillusta. Ei ehkä aivan yhtä tiukka mutta huippuun treenattu orava- ja lypsypillu tuntuu paljon tiukemmalta. Olen onnenpoika.
M52
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa, kun ei ole enää sama mies kertomassa. Tiukaksi on kyllä sanottu, vaikka ikää on jo paljon enemmän kuin 40.
Tuntuuko kaksi sormea hyvältä vaginaa hyväillessä ?
Ei ole. On venähtänyt semmoiseksi messukeskuksen kokoiseksi.
Ei ole. Aina vaan isokullisemman tarttisin. Tuo oma ukkokin ja sen kaverit on Persuja eli niitä pippelipoitseja.
Ei todellakaan ole, muistan kun olin 19, niin kaikki kalut tuntuivat täyttävän minut kokonaan, nyt pitää olla valtava kalu, että tuntuu missään, parasta on jos työnnetään käsi sisään ja sillä naidaan.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti et suutu, mutta kävin siellä kun oli, auto 25 & mobilyty tapahtuma.
Hoikan, paljon liikuntaa harrastavan 65 vee vaimoni pillu on edelleen ihanan tiukka
Tosin se ei ole pelkästään hyvä asia; vaikka meillä on käytössä voiteet hoitavaan seksiin, niin vaimoni pillu ei kestä isoa, yli 19 cm kaluani kuin kerran viikossa. Olen itse 66 vee ja haluaisin naida lähes joka päivä niin kuin ennenkin
Vierailija kirjoitti:
Hoikan, paljon liikuntaa harrastavan 65 vee vaimoni pillu on edelleen ihanan tiukka
Tosin se ei ole pelkästään hyvä asia; vaikka meillä on käytössä voiteet hoitavaan seksiin, niin vaimoni pillu ei kestä isoa, yli 19 cm kaluani kuin kerran viikossa. Olen itse 66 vee ja haluaisin naida lähes joka päivä niin kuin ennenkin
En usko tarinaasi! Juksaat meitä!
Ei aavistustakaan. Eikä varsinaisesti kiinnosta tietää.
Vierailija kirjoitti:
No, ei tollaisella kalulla mitään vahinkoa saa aikaan!
Moni mittaa sen kalunsa alapuolelta = persereikään asti
Kun mittaa kalun yläpuolelta, eikä paina mittaa vatsanahan sisään, niin huomaa, että yli 19 cm kalu on jo aika iso
Terveisin mies 195cm, 100kg, 19,7 cm
Eikä tarvi ollakaan. Harvoin saa riittävän väljää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti et suutu, mutta kävin siellä kun oli, auto 25 & mobilyty tapahtuma.
En kyllä huomannut yhtään käyntisi.
Vierailija kirjoitti:
Moni mittaa sen kalunsa alapuolelta = persereikään asti
Kun mittaa kalun yläpuolelta, eikä paina mittaa vatsanahan sisään, niin huomaa, että yli 19 cm kalu on jo aika iso
Terveisin mies 195cm, 100kg, 19,7 cm
Jonka oikeat mitat on 165cm, 120kg, 12,3cm!
Tuskinpa vaan neljän alatiesynnytyksen jälkeen.
Ootas hetki niin rakennan aikakoneen ja käyn sormella koittamassa.