Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka eivät ole olleet luokkakokouksissa ollenkaan?

Vierailija
10.04.2025 |

Olen jo vahvasti keski-ikäinen, mutta yhdessäkään luokkakokouksessa en ole käynyt.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan peruskoulusta ollut 10 vuotta, kun tuli kutsu. En mennyt, ajattelin mennä sitten seuraavalla kerralla, mutta sitä ei koskaan tullutkaan. Eipä kiinnosta enää ne tyypit satojen kilometrien ja kymmenien vuosien takaa.

Vierailija
2/35 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä!

Kutsut ei tulleet perille, jostain syystä muka ei voitu käyttää yhteisiä kavereita välittäjänä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuten kun eksyin baariin ja siellä oli entisen luokkani luokkakokous. Jännä tilanne🤣

Vierailija
4/35 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole peruskoulu- tai lukioluokan luokkakokouksissa ollut. En tiedä onko edes ollut. Ei kiinnosta. Sen sijaan myöhempien opiskelujen "luokkakavereita" näen säännöllisesti.

Vierailija
5/35 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole somessa ollut koskaan ja niinpä en saanut kutsujakaan, vaikka luokka oli jo ennen somea. Joitakin vuosia sitten törmäsin sattumalta yhteen entiseen luokkalaiseeni. Olivat kuulemmat tulleet konseksukseen että olin kuollut. Sama puhelinnumero ollut ysäriltä saakka, mutta ei kukaan tajunnut kokeilla.

Vierailija
6/35 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI MISSÄÄN NIMESSÄ TUOLLAISTA! Mua kiusattiin.

Vierailija
7/35 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mennyt. Ei edes kutsuttu. 

t. kiusattu.

Vierailija
8/35 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kertaakaan moista järjestetty.

Vierailija
9/35 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut ja mua kiusattiin monet vuodet.

Vierailija
10/35 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ole ikinä kutsuttukaan. En ollut ainakaan lukiossa mitenkään kiusattu, mutta ilmeisesti en myöskään mitenkään niin tärkeä että kenellekään tulisi mieleen kutsua :D

Yläasteella jotkut nälvivät, mutta niin nälvittiin monia muitakin, joten en koe olleeni mikään erityinen uhri. Sen luokan kokoukseen en kyllä menisikään, oli sen verran ikävä ilmapiiri.

Vierailija
11/35 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut enkä menisikään kun selviäisi kaikille millainen luuseri minusta tuli.

Vierailija
12/35 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kutsuttu ainakaan. En tosin tiedä, onko sellaista edes järjestetty.

Vierailija
13/35 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kutsuttu. Olin kiusattu, myös lukiossa515

Vierailija
14/35 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole somessa ja olen muuttanut muualle kotipaikkakunnaltani. Minua ei löydetä, vaikka etsittäisiinkin. Kerran 80-luvulla satuin juuri olemaan käymässä kotonani ja osallistuin. 

Vierailija
15/35 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä osallistunut. Ylä- ja ala-asteella oli sen verran ikäviä lapsia ja nuoria, ettei ole yksinkertaisesti kiinnostanut nähdä heitä.

Muutenkin outo konsepti, jos luokkakavereiden kanssa ei ole varsinaisesti ollut edes kaveri. Liian teennäistä omaan makuuni nähdä.

Myöhempien koulujen luokkakokoukset ovat jääneet muista syistä.

Vierailija
16/35 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ollut enkä menisikään kun selviäisi kaikille millainen luuseri minusta tuli.

Sama juttu

Vierailija
17/35 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kutsuttu. En tosin kuulu mihinkään sosiaaliseen mediaan ja siellähän näistä kai tiedotellaan.

Vierailija
18/35 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta,  ei ole yhteistä sen porukan kanssa. Lisäksi asun 500 km päässä koulupaikkakunnaltani.

Vierailija
19/35 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meillä olisi riemuylioppilaiden tapaaminen. Ei mitään järkeä 50 vuoden jälkeen. Osa on kuollut ja loput höperöitä. En muutenkaan tykkää villkuilla elämän taustapeiliin.

Vierailija
20/35 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän