Muita, jotka eivät ole olleet luokkakokouksissa ollenkaan?
Olen jo vahvasti keski-ikäinen, mutta yhdessäkään luokkakokouksessa en ole käynyt.
Kommentit (35)
Täällä!
Kutsut ei tulleet perille, jostain syystä muka ei voitu käyttää yhteisiä kavereita välittäjänä.
En muuten kun eksyin baariin ja siellä oli entisen luokkani luokkakokous. Jännä tilanne🤣
En ole peruskoulu- tai lukioluokan luokkakokouksissa ollut. En tiedä onko edes ollut. Ei kiinnosta. Sen sijaan myöhempien opiskelujen "luokkakavereita" näen säännöllisesti.
En ole somessa ollut koskaan ja niinpä en saanut kutsujakaan, vaikka luokka oli jo ennen somea. Joitakin vuosia sitten törmäsin sattumalta yhteen entiseen luokkalaiseeni. Olivat kuulemmat tulleet konseksukseen että olin kuollut. Sama puhelinnumero ollut ysäriltä saakka, mutta ei kukaan tajunnut kokeilla.
EI MISSÄÄN NIMESSÄ TUOLLAISTA! Mua kiusattiin.
En mennyt. Ei edes kutsuttu.
t. kiusattu.
Ei ole kertaakaan moista järjestetty.
En ollut ja mua kiusattiin monet vuodet.
Minua ei ole ikinä kutsuttukaan. En ollut ainakaan lukiossa mitenkään kiusattu, mutta ilmeisesti en myöskään mitenkään niin tärkeä että kenellekään tulisi mieleen kutsua :D
Yläasteella jotkut nälvivät, mutta niin nälvittiin monia muitakin, joten en koe olleeni mikään erityinen uhri. Sen luokan kokoukseen en kyllä menisikään, oli sen verran ikävä ilmapiiri.
En ole ollut enkä menisikään kun selviäisi kaikille millainen luuseri minusta tuli.
Ei ole kutsuttu ainakaan. En tosin tiedä, onko sellaista edes järjestetty.
Ei ole kutsuttu. Olin kiusattu, myös lukiossa515
En ole somessa ja olen muuttanut muualle kotipaikkakunnaltani. Minua ei löydetä, vaikka etsittäisiinkin. Kerran 80-luvulla satuin juuri olemaan käymässä kotonani ja osallistuin.
En ole ikinä osallistunut. Ylä- ja ala-asteella oli sen verran ikäviä lapsia ja nuoria, ettei ole yksinkertaisesti kiinnostanut nähdä heitä.
Muutenkin outo konsepti, jos luokkakavereiden kanssa ei ole varsinaisesti ollut edes kaveri. Liian teennäistä omaan makuuni nähdä.
Myöhempien koulujen luokkakokoukset ovat jääneet muista syistä.
Vierailija kirjoitti:
En ole ollut enkä menisikään kun selviäisi kaikille millainen luuseri minusta tuli.
Sama juttu
Ei ole kutsuttu. En tosin kuulu mihinkään sosiaaliseen mediaan ja siellähän näistä kai tiedotellaan.
Ei kiinnosta, ei ole yhteistä sen porukan kanssa. Lisäksi asun 500 km päässä koulupaikkakunnaltani.
Nyt meillä olisi riemuylioppilaiden tapaaminen. Ei mitään järkeä 50 vuoden jälkeen. Osa on kuollut ja loput höperöitä. En muutenkaan tykkää villkuilla elämän taustapeiliin.
Oiskohan peruskoulusta ollut 10 vuotta, kun tuli kutsu. En mennyt, ajattelin mennä sitten seuraavalla kerralla, mutta sitä ei koskaan tullutkaan. Eipä kiinnosta enää ne tyypit satojen kilometrien ja kymmenien vuosien takaa.