Muita, jotka eivät ole olleet luokkakokouksissa ollenkaan?
Olen jo vahvasti keski-ikäinen, mutta yhdessäkään luokkakokouksessa en ole käynyt.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
En ole somessa ollut koskaan ja niinpä en saanut kutsujakaan, vaikka luokka oli jo ennen somea. Joitakin vuosia sitten törmäsin sattumalta yhteen entiseen luokkalaiseeni. Olivat kuulemmat tulleet konseksukseen että olin kuollut. Sama puhelinnumero ollut ysäriltä saakka, mutta ei kukaan tajunnut kokeilla.
Ehkä sä oot kuollut
Mä en ikinä saanut edes kutsua vaikka kaikki muutkin sai. 🖤 Yllärii!!
Oli ihanaa olla peruskouluaikoina 9 vuotta poikienkin kiusaama tyttönen.
Ikävä kyllä tämä näkyy yhä. =)
Ainakin opin ymmärtämään jo nuorena tyttönä, että suurin osa ihmisistä on 💯 mu.lkvisteja.
Hep. Ei olis kyllä ollutkaan kun yks tarjolla, mutta skippasin. Entiset luokkalaiset juntteja, joiden kuulumiset kerran 30 vuodessa ei voisi vähempää kiinnostaa, kun ei muuten olla tekemisissä. Ei mulla ole niiden kanssa yhtään mitään yhteistä.
Meil oli yks ainoo joskus vuonna 2007.............en tiiö, oliks mittöö, ku mittöö ilmoitusta ei koskaan kuulunut eikä näkynyt missään....harmi, olisin mennyt....silloin ei vaan taidettu oikeen osata päättää siitä, kuk oli se NS päällikkö siin asias, ja et missä päin maailmaa se olisi ollut ja missä. Siin vaihees mäkin asuin jo omillani.......mut olis kai joku sieltä voinu laittaa edes kotiosoitteeseeni tietoa........siel olis ollu kummiski pelkkiä VAMAMISIA ja hulluja kiusaajia täynnään........
En ole minäkään. Enkä menisi, vaikka sellaisia olisikin. Enkä edes tiedä, että onko.
Joskus nuorempana olisin voinut mennä. Nyt viisikymppisenä ei enää kiinnostaisi yhtään.
Voisin mennä, mutta en ole koskaan saanut kutsua, enkä tiedä onko sellaisia järjestetty. Olen somessa, joten luulisi kutsun sitä kautta tulleen. En ollut kouluaikaan kiusattu, vaan ihan tavis ja neutraali tyyppi. N42
Kävin katsomassa luokkakokouksen. Harva enää tunnistuksen toisiaan. Aika tekee tehtävänsä. En oikein tiedä, mikä oli tapaamisen tarkoitus.
Ei ole koskaan kutsuttu mihinkään loukkakokouksiin
Ei mitään tietoa, onko moisia järjestetty.
Tosin, kenelläkään ei ole mun puhelinnumeroa eikä kukaan tiedä missä asun, et sinänsä en ihmettele ettei kutsua ole tullut 🤣
M42
En ole mennyt, kerran tuli yksi kutsu, sen verran ikävää pprukkaa ettei todellakaan ole tehnyt mieli ja sittemmin on some kertonut entisistä luokkalaisista kaiken tarvittavan etteivät ole ainakaan muuttuneet. Nyt tulee 30 vuotta siitä kun ylioppilaaksi kirjoitin, en aio mennä kokoukseen, olkoot mun puolesta, en kaipaa ikäviä ihmisiä.
Kutsuja on kyllä säännöllisin väliajoin tullut, mutta kertaakaan en ole käynyt. Minua ei voisi vähempää kiinnostaa ihmiset, joiden kanssa yhteistä on vain se, että ollaan sattumalta oltu joskus samalla luokalla. Enpä juuri muutenkaan tapaa ihmisiä vapaa-ajallani, joten seurustelutaidot on ruosteessa. Työssä kuormitun sosiaalisesta kanssakäymisestä siinä määrin, että kotona haluan vain huilata ja olla puolison ja välillä kotona käyvän tyttären kanssa.
Ei ole mitään mitä näyttää tai millä kehua, joten turhapa niissä on käydä. Olisi varmaan sellaista tekohymy naamalla nyökyttelyä valtaosa illasta.
Olisi aika useinkin tarjolla luokkakokouksia. En ole mennyt kertaakaan ja ainoa syy on sosiaalinen ahdistus.
En voi edes kuvitella mitään hirvittävämpää koettelemusta. Menisin ennemmin vaikka työhaastatteluun tai treffeille.
En ole mennyt. Ne joita haluan nähdä ovat kavereitani IRL, ja muita minua ei edes kiinnosta nähdä.