Mielestänne paras vähäkalorinen syötävä?
Mikä tai mitkä on teidän suosikit? Etsin itse uusia ideoita syömiseen vähäkalorisesti.
Kommentit (21)
Puuro.
Elovena Hetki-puurot tarkemmin.
Lusäks raejuustoa, ja marjoja jos haluaa.
kurkku, tomaatti, chili, tankoparsa.
Vierailija kirjoitti:
Kesäkurpitsa, kurkku, vesimeloni.
Ei vesimeloni oikeasti sovellu laihduttajalle, vaikka onkin vähäkalorinen. Sillä on niin tolkuton Gi-arvo, että se peittoaa keitetyn perunankin. Se nostaa siis verensokerin hissillä ylös ja jos on jo insuliinin erityksessä vikaa, ei hyvä heilu.
Kesäkurpitsa makaronin/lasagnelevyn/spagetin tilalla ehkä oma suosikki.
Söin aiemmin riisiä 80% aterioilla. Vaihdoin perunaan jota en syönyt ollenkaan. Katosi 1kg per kuukausi.
Siitä innostuneena vaihdoin makaroonijututkin pois.
Nyt -20kg
Hassua kun muuta en muuttanut kuin nuo kaksi asiaa.
Sour creme & onion maissikakut. Itsellä auttaa sipsinhimoon hyvin ja yhdessä kakussa n. 40 kcal.
Kiitos hyvistä vinkeistä ja lisääkin otan mielelläni vastaan.
- Ap
Olen tehnyt noita kermaviilikastikkeita nettiresepteillä. Mutta olen korvannut kermaviilin rahkalla. 10% rasvaa korvaantuu 10% proteiinia ja rasvaa max. 1%.
Kaikki vihannekset ja marjat, linssit ja pavut.
No mä ostan kotimaisen puolukka tai mustikkapakastepussin ja vetelen niitä jos tekee mieli karkkia.
Vierailija kirjoitti:
No mä ostan kotimaisen puolukka tai mustikkapakastepussin ja vetelen niitä jos tekee mieli karkkia.
Opettele syömään oikein niin ei tee mieli napostella.
Tähän aikaan vuodesta suosikkini on Mignon-muna.
Vierailija kirjoitti:
Olet opettanut aivosi huonoille tavoille, esim sohva ja nopeat hiilarit kuuluu yhteen. Korjaa juurisyy, eli sohvalla istuminen napostellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet opettanut aivosi huonoille tavoille, esim sohva ja nopeat hiilarit kuuluu yhteen. Korjaa juurisyy, eli sohvalla istuminen napostellen.
No, kertoikos kommentoimasi henkilö painonsa? Aivan, jos sinulla ei ole oikeaa tietoa asiasta, pitäisi älytä vaieta asiasta. Nyt osoitat olevasi tolvana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettele syömään oikein niin ei tee mieli napostella.
Pitihän sen ukkoylijumala-arvostelijan tulla tietenkin ketjuun.
Omena