Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttavaperhe alipukeutuu VAIN meidän juhliin.

Vierailija
10.04.2025 |

On vietetty syntymäpäiviä ja illanistujaisia ja yhdet ristiäisetkin, joihin tämä sama keski-ikäinen varakas pariskunta ilmaantuu aina farkuissa ja huppareissa. Kaikki muut ovat puku päällä solmioineen ja naisilla mekko tai jakkupuku. Etenkin kummastusta herättää se että tämä pariskunta pukeutuu sekä töihin, että muutoin vapaa-aikanaan tyylikkäästi, mutta meidän kotiin tullessa he ovat tilaisuuteen nähden jopa vähän loukkaavan huonosti pukeutuneita. En tiedä syytä. Itse olemme olleet juhlavaatteissa kun heillä on joku vastaava tilaisuus pidetty.

Onko kokemuksia tai arvailuja, että mistä moinen voisi johtua? En kehtaa heiltä kysyä.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä likaista? Koiran ja kissan karvaa juhlatiloissa? 

Tämä mullakin tuli mieleen. Esimerkiksi koira- ja kissatalouksissa karvan määrä voi olla aika messevä ja hajuakin on. Toki kodin asukkaat eivät tätä näe eikä haista. Eipä sitä silloin halua hyviä vaatteita päällensä laittaa. Olin joskus vierailulla kyläpaikassa, jossa oli kaksi kissaa. Inhotti istua sohvalle, koska se oli vuoraantunut karvoilla. Kyläilyn jälkeen jouduin heittämään sukkani roskiin.

Vierailija
42/43 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä likaista? Koiran ja kissan karvaa juhlatiloissa? 

Tämä mullakin tuli mieleen. Esimerkiksi koira- ja kissatalouksissa karvan määrä voi olla aika messevä ja hajuakin on. Toki kodin asukkaat eivät tätä näe eikä haista. Eipä sitä silloin halua hyviä vaatteita päällensä laittaa. Olin joskus vierailulla kyläpaikassa, jossa oli kaksi kissaa. Inhotti istua sohvalle, koska se oli vuoraantunut karvoilla. Kyläilyn jälkeen jouduin heittämään sukkani roskiin.

Tuo on tekosyy huonolle pukeutumiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama on tapahtunut meillä miehen sukulaisten puolesta. Mieheni perhe ei ole ollut pukeutujia ja luulen, että anoppini on vaikuttanut asiaan. Jos sukulaiset ovat kyseleet vaikka lahjoista, on ilmeisesti voinut sanoa että ei tarvitse panostaa lahjoihin tai pukeumumiseen. Siis kummaa kun me itse ollaan panostettu heidän juhlissa käymisiin. 

Voisi suorastaan kysyä joskus että onko tässä joku viesti. Itse omissa juhlissaan ovat ostaneet uusia pukuja ja mekkoja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä