Kauhea valitus kuumuudesta euroopassa. Tulin juuri 110 asteisesta saunasta ja en valittanut
Nautin täysin siemauksin kylmästä oluesta. Aion saunoa koko päivän ja yön.
Kommentit (20)
No, teepä seuraava työpäivä siellä saunassa sitten!
Olit siellä varmaan 12 tuntia ja sen jälkeen nukuit 12 tuntia 30 asteisessa saunassa.
Noniin ei varmaan ole mitään ongelmaa viettää 24h saunassa?
Ole ylälauteella ainakin 8 tuntia 110 asteessa ennen kuin tulet uudestaan kirjoittelemaan.
Sehän on kätevää, ei tartte lähteä ulkomaille kun pääsee tunnelmaan ihan kotosalla.
Vierailija kirjoitti:
Siellä saa olla niin kauan kuin haluaa. Jos 24h on sinun juttusi niin en syytä. Itselle riittää lyhempikin saunominen.
Vierailija kirjoitti:
Olit siellä varmaan 12 tuntia ja sen jälkeen nukuit 12 tuntia 30 asteisessa saunassa.
Nukun 32-35 asteisessa huoneessa, olen Roomassa lomalla.
Nyt takaisin saunomaan.
Ap
Etelä-eurooppalaiset on semmoisia vellihousuja. Suomalaiset on tottunut kuumaan jo pienestä vauvasta lähtien.
On eri asia piipahtaa muutaman tunnin saunassa kun viettää yli 40 asteen kuumuudessa 24/7.
Olin kerran lomalla maassa jossa oli 42 astetta lämmintä, kun meni ulos niin hiki kuivui samantien kun sitä tuli. Nestehukka tuli ihan hetkessä ja ulkona ei tosiaan pystynyt tekemään mitään. Loma kului sisätiloissa ilmastoinnin avulla.
Vierailija kirjoitti:
Etelä-eurooppalaiset on semmoisia vellihousuja. Suomalaiset on tottunut kuumaan jo pienestä vauvasta lähtien.
Saunasta pääsee pois, helteen vaivaamilta alueilta ei pääse. Siinä mielessä aloitus on typerä.
Vierailija kirjoitti:
On eri asia piipahtaa muutaman tunnin saunassa kun viettää yli 40 asteen kuumuudessa 24/7.
Olin kerran lomalla maassa jossa oli 42 astetta lämmintä, kun meni ulos niin hiki kuivui samantien kun sitä tuli. Nestehukka tuli ihan hetkessä ja ulkona ei tosiaan pystynyt tekemään mitään. Loma kului sisätiloissa ilmastoinnin avulla.
Noniin. Tulihan se siitä että ilmastointi auttaa. Ihan sama juttu se Suomessa on että kun on 40 astetta pakkasta niin sisällä yleensä värjötellään.
Vierailija kirjoitti:
Muutama tunti!?!? Olen saunonut 5 tuntia putkeen 110 asteessa. Se on melkein 3 kertaa kuumempi kuin tuo sinun lasten sauna 40 astetta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Ri vaan lämmiyä saunaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saunasta pääsee pois, helteen vaivaamilta alueilta ei pääse. Siinä mielessä aloitus on typerä.
Ei ole tarvetta poistua saunasta kun on mukavan lämmin.
Ap
Joo. Itse lähden tästä paskalle ja sen jälkeen suihkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla aivohalvaus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla aivohalvaus?
Alkaa olla varmaan jo lämpöhalvaus lähes yhtä paha kuin viimeisellä saunomisen maailmanmestaruuskilpailijalla Vladimir Ladyzhenskiyllä. Kuoli lopulta sinne saunaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla aivohalvaus?
Vähän huippaa. Lämpöhalvaus olisi osuvampi tähän ketjuun.
Kun ihan vain istuu, siis istuu siellä saunassa ei tarvitse suuresti viisastella vai pesitkö siinä ohessa pyykkiä , hoidit vauvaa ja kuivasit lattioita. Ja hauskaa oli.
No kiva.
Oliko muuta?