Lue keskustelun säännöt.
Oletko tallettanut rahojasi määräaikaiselle tilille?
17.09.2008 |
Mietin vain, että kuinkahan suosittuja ovat... en tiedä, toiminko järkevästi, koska tein 12 kk sijoituksen. Tuotto varmaa niin kaiketi niin kauan kun pankki pysyy pystyssä?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mutta alatte jo kuulostaa aika hysteerisiltä. Edes pahimman pankkikriisin aikana 90-luvulla kukaan tallettaja ei menettänyt rahojaan. Vaikka SYP ja Säästöpankki lakkasivat olemasta, tallettajat eivät jääneet nuolemaan näppejään.