Mikä on ollut tähän astisen elämäsi onnellisimpia tapahtumia ja vastaavasti surullisimpia...?
Kerro vain yksi ainoa tai useampiakin, jotka ovat jääneet kirjavien muistojesi kirkkaimmaksi hetkeksi tai tapahtumaketjuksi elämäsi aikana.
Kommentit (267)
Onnellisimpia ovat olleet soolomatkat ulkomaille, urheilu-uran huipulla oleminen arvokisoissa, nykyisen puolison löytäminen ja lapsuus, teini-ikä ystävien kanssa.
Onnettomimpia isän ja isovanhempien kuolemat ja sen tajuaminen että olen väkivaltaisessa parisuhteessa.
Surullisin tapahtuma oli, kun oma isäni raiskasi minua lapsena ja mikä sen onnellinen tapahtuma, kun saan olla yksin meren rannalla ja katsoa vain merta.
Onnellisin tapahtuma elämässäni on ollut rakastuminen mieheen, jonka kanssa olemme pitäneet yhtä jo yli 40 vuotta.
Surullisin on ollut äitini itsemurha.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu hurjalta, että 5 vuotta sitten suunnittelin, miten saisin im lavastettua tapahtumaksi, etten tuottaisi liikaa tuskaa.
Kuolema ei vieläkään pelota, se on siirtymä, mutta elämääni on tullut valtavasti valoa! Onnellisinta oli, kun tunsin värien palaavan, pari vuotta elin kuin valtavan massan alla.
Tätä olen miettinyt itsekin. Myös vakuutuskorvaukset olisi helpompi saada funneloitua jälkipolvelle jos im olisi "tapaturma"
Surullisin ensimmäisen lapsen kuolema.
Onnellisin toisen lapsen syntymä.
Monta ihanaa ja onnellista asiaa, mutta ehdottomasti lasten syntymät ja kasvut on olleet parasta <3
Surullisia ei paljoa ole, sanotaan että rakkaan tädin kuolema turhan aikaisin.
Surullisin sisaruksen kuolema teini-iässä.
Onnellisin kun rakastuin ja menin naimisiin.
Iloisemmat 3lapseni syntymät hääni.kurjimmat 2avioeroa ,lasten kanssa yksin jääminen.Kaksi sairastettua syöpää .Kahden lapsen työttömyys.Lapsen masennus nyt akuuttina,isät eivät ole olleet lasten elämässä mukana kun joskus ja jouluna....Nyt eläkkeellä ja yksinäinen.
Onnellisin oli kun oma äiti selvisi hengissä itsemurha yrityksestä, kun olin 12 vuotias. Surullisinta on ollut, kun kaikki ystäväni ja veljeni ovat kuolleet. Olen 78 vuotias.