Mikä on ollut tähän astisen elämäsi onnellisimpia tapahtumia ja vastaavasti surullisimpia...?
Kerro vain yksi ainoa tai useampiakin, jotka ovat jääneet kirjavien muistojesi kirkkaimmaksi hetkeksi tai tapahtumaketjuksi elämäsi aikana.
Kommentit (267)
Vierailija kirjoitti:
- äidiksi tuleminen sekä lapsena menestyminen yhdessä isossa kilpailussa, kun olin koulussa huono oppilas (sain lisää itsetuntoa, löysin vahvuusalueeni)
- Sisaren itsemurha ja oman lapseni itsemurhayritys
Minun löysin vahvuusalueeni on tullut vessanpönttöön 😼
Onnellisimpia Leijonien maailmanmestaruus ja Perussuomalaisten jytky 2011.
Ikävimpiä Tarja Halosen valinnat presidentiks ja Sanna Marinin nousu pääministeriks kabineteissa.
Onnellsimpia: rakastuminen lapseni isään, oman lapseni syntymä. Perheen yhteiset matkat ja juhlat. Kun aloin nähdä että veljeni terveys alkaa kohentua.
Surullisimmat: kun puoliso ilmoitti erohaluistaan. Kun korona-aika supisti lapsen elämää. Kun rakas koirani kuoli. Kun isäni yritti toistuvasti itsemurhaa.
Tämä on ollut hieno ketju. Elämä on vaihtelevaa, ihmeellistä.
Vierailija kirjoitti:
Onnellsimpia: rakastuminen lapseni isään, oman lapseni syntymä. Perheen yhteiset matkat ja juhlat. Kun aloin nähdä että veljeni terveys alkaa kohentua.
Surullisimmat: kun puoliso ilmoitti erohaluistaan. Kun korona-aika supisti lapsen elämää. Kun rakas koirani kuoli. Kun isäni yritti toistuvasti itsemurhaa.
Tämä on ollut hieno ketju. Elämä on vaihtelevaa, ihmeellistä.
- Upea loppu kaneetti Siulta-
Onnellisinta oli tavata ja mennä naimisiin aviomieheni kanssa. Surullisinta oman rakkaan koiran kuolema.
Kaikkien lasteni syntymät ovat onnellisin asia ja pahin asia, josta tuskin toivun koskaan, on veljeni itsemurha.
Onnellisimpia olivat omat häät ja lasten syntymät. Surullisin vanhempien kuolema (kuolivat 5 päivän sisällä molemmat)
Hääpäivä ja lapsen saaminen ovat olleet onnellisimpia.
Isovanhempien kuolemat ovat surullisimpia.
Varmaankin euforian tunne mulla ollut maksimaalinen aivomyrskyn aikana, ja korkeaa euforisuutta flow-tlilojen aikana myös. Juovuksissa on joskus ollut ihan nastaa.
Nykyään tunteet ovat tasaisen ja maltillisen tylsänoloisia, vaikka en sinänsä pidä itseäni tylsänä tyyppinä.
Leijonien ja Hifkin mestaruudet 2011. Jokerien mestaruus 2002.
Onnellisimmat hetket on aina olleet ne kun minulle on valehdeltu ja luvattu hyvää. Ohikiitävää harhaa. Kaikki muu onkin ollut rekan alle jäämistä.
Vaikka vastaus kuulostaa valitukselta, ei se sitä ole. Pelkkä neutraali ja rehellinen toteamus.
Onnellisinta on ollut kolmen lapseni syntymät ja heidän äitinään oleminen, surullisinta pikkuveljeni kuolema liikenneonnettomuudessa.
1) Onnellisin, että ilman omaa ansiotani löysin suloisen vaimoni, joka kanssa olemme saaneet ihanehtia jo 55 vuotta.
2) Kamalinta, että synnyin alkoholistiksi. Vaikka olen ollut jo yli 45 vuotta kuivilla, edelleen minua piinaa alkoholismiin yleensä kuuluva vakava sivuoire, ahdistuneisuus.
Up