Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Resuisen ja sairaan oloinen nainen huijasi itsepalvelukassalla. En vasikoinut. Olisiko pitänyt?

Vierailija
09.04.2025 |

Vei paistopisteen tuotteita ja limsatölkin ohi maksamatta. Kissanruuat kyllä maksoi.

Kommentit (145)

Vierailija
141/145 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos myyjä tai vartija on ihan lähellä, niin annan ilmi, muuten annan olla. Voin huomauttaa myös suoraan tekijälle, jos olen ihan vieressä.

Vierailija
142/145 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänellä oli nälkä. Nälkään saa varastaa. 

Ei täällä suomessa kenenkään tarvitse nälkäänsä varastaa. "Täälläkin" jaetaan laatikkokaupalla ilmaista ruokaa vähempiosaisille ja ilmeisesti muillekin kun kaikille ei kelpaa. Esim. Tänään aamulla löytyi meidän biojäteastiasta  ruokalaatikko sisältöineen päivineen vaikka laatikot täytyisi palauttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/145 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksen tapauksessa huomioitavaa,  että jos rahat ovat niin tiukilla, ettei pysty maksamaan sekä omia että kissan ruokia, pitäisikö kissasta luopua.

Eläimen pidossa ainoa kuluerä ei ole ruoka vaan myös kaikki eläinlääkärikulut.

Vierailija
144/145 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noup. Moraalisesti se että jotkut hamstraavat kaiken maailman ruuan ja alkavat laskuttamaan siitä toisia on paljon kyseenalaisempaa kuin nälkään varastaminen.

Viljele itse!

Itse laitan keväisin tomaatit ja kurkut kasvamaan parvekkeelle isoihin ruukkuihin. Ei oo edes lasitettu parveke ja hyvän sadon tuottavat. Syksyllä siirrän ne sisään ja tuottavat satoa vielä koko syksyn. Ja se maku!

Vierailija
145/145 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksen tapauksessa huomioitavaa,  että jos rahat ovat niin tiukilla, ettei pysty maksamaan sekä omia että kissan ruokia, pitäisikö kissasta luopua.

Eläimen pidossa ainoa kuluerä ei ole ruoka vaan myös kaikki eläinlääkärikulut.

Kissa on monesti masentuneen ainoa ystävä ja suuri lohtu,mutta ettehän te kylmät ihmiset  ymmärrä-