Resuisen ja sairaan oloinen nainen huijasi itsepalvelukassalla. En vasikoinut. Olisiko pitänyt?
Vei paistopisteen tuotteita ja limsatölkin ohi maksamatta. Kissanruuat kyllä maksoi.
Kommentit (145)
Vierailija kirjoitti:
Sosiaaliturva on alunperin otettu käyttöön varastelun, kerjäämisen ym. ei-toivotun käytöksen vähentämiseksi.
No mitäs pienensivät sitten, se on voivoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on palstalaisilla löyhä moraali.
Nyt eletään perskok Suomessa. Turha huudella moraalin perään. Sillä sanalla ei ole enää tuon taivaallista merkitystä ei hallitukselle eikä kansalle
Minulla on ostovoima lisääntynyt, sitten edellisen hallituksen. Bensan hintakaan ei ala enää kakkosella
Onnea. Kuulut harvalukuiseen joukkoon suomalaisia jotka ovat hyötyneet hallituksen politiikasta. Minä olen lähihoitaja ja puoliso pienyrittäjä ja hallitus on lähes tuhonnut elämämme
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä muiden vastaajien ikää mutta olen järkyttynyt miten moni hyväksyy varastamisen. Tv. Rouva 53v.
Et ole koskaan tainnut nähdä nälkää? Ruuan varastamisen hyväksyn, en muiden tuotteiden. N58
Minä olen nähnyt, kesä- ja heinäkuu piti pärjätä 235 eurolla, siitä piti siis maksaa vuokrat ja ruoat, raskaassa ulkotyössä meni heinäkuu, onneksi löytyi pulloja että sai leipää välillä ylähuulen kaveriksi
Vierailija kirjoitti:
Katsoin juuri kadulla, kun vaaliehdokkaat jakelevat patukoita, puuroa ja makkaroita äänestäjille.
Jotenkin irvokasta, että veronmaksajat maksavat nämä ja sitten ruokajonosta ei välttämättä riitä ruokaa jaettaviksi.Ja mitä töissä käyvä tekee ilmaisella pussilla puuroa.. ne vois antaa tarvitseville.
Miten niin veronmaksajat maksavat tarjoamiset? Ehdokkaat itse ja heidän tukijansa maksavat vaalityön kulut nettopalkastaan. Osa ehkä on valtiolla jo töissä tai kunnilla ja saavat sieltä palkkansa, mutteivät silti ne rahat tarjoamisiin tule työnantajilta.
He eivät tehneet parannusta murhistaan eivätkä noituuksistaan, eivät haureudestaan eivätkä varkauksistaan.
Ilm. 9:21
Tietoa pitää jakaa enemmän, että kaikki ruokaa tarvitsevat osaa mennä ruokajakeluun, mistä saa ruokaa ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta miten moni hyväksyy varastamisen.
Uskomattoman moni myös kannattaa demareita ja vasemmistoliittoa.
Suomalaiset on nykyään niin degeneroituneita että suuri osa varastaa, loisii, tai ainakin tukee sellaista.
Mikä on "resuinen"? Ei muotivaatteita ja merkkilaukkua vai?
Entä "sairas?" Yskikö,oliko kävelykeppi,mitä?
Voisimme parhaiten arvella naisen motiivia ja avaudut lisää,ap.
Mulla oli kerran migreeni,käytin Lidlissä itsepalvelukassaa toinen silmä auki ja kotona kun katson kuitista niin tortillalastuja ei ollut siinä. Mietin ja soitanko sinne Lidliin että vahingossa varastin vai mitä.
Ne pikakassat eli itsepalvelu-kassat on hirveitä tälläiselle adhd-häslälle. Joskus menen sinne siiderien kanssa ja sitten ptää odotella myyjää,joskus olen unohtanut punnita jonkun tuotteen,joskus jotain jää piippauttamatta..
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli kerran migreeni,käytin Lidlissä itsepalvelukassaa toinen silmä auki ja kotona kun katson kuitista niin tortillalastuja ei ollut siinä. Mietin ja soitanko sinne Lidliin että vahingossa varastin vai mitä.
Mun isällä on käynyt noin monta kertaa. Alkaa olla höperö. Se saa vielä sakon joku kerta
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama minkä näköinen, ei ole mitään velvollisuutta ilmoittaa rikoksista.
Aina ilmoitan. En halua, että kukaan saa mitään ilmaiseksi.
Jenkeissä kaupat on jo paljolti sulkeneet itsepalvelukassat just sen takia että tavaraa jää piippaamatta. Suosittelen samaa Suomeen. Täällä ei ilmeisesti itsepalvelukassoilla varasteta vielä tarpeeksi.
Menkää kaikki köyhät ottamaan itsepalvelukassoilta vähän käteis alennusta. Jos tekee itse kassan työn niin säästää kauppiaan rahaa kun jää kassa palkkaamatta. Eli on ihan moraalinen oikeus ottaa vähän alennusta. Ja jos se on kaupoille ongelma niin sittenhän voi tosiaan sulkea ne itsepalvelukassat.
Varasta itsepalvelukassalta -> luot työllisyyttä pakottamalla kaupat sulkemaan itsepalvelukassat ja palkkaamaan kassoja lisää. Tässä kohtaa siis rikos hyödyttää yhteiskuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama minkä näköinen, ei ole mitään velvollisuutta ilmoittaa rikoksista.
Aina ilmoitan. En halua, että kukaan saa mitään ilmaiseksi.
Ja arvatenkin olet myös naapuruston kyttääjä valittaja. Hanki elämä.
Vierailija kirjoitti:
Jenkeissä kaupat on jo paljolti sulkeneet itsepalvelukassat just sen takia että tavaraa jää piippaamatta. Suosittelen samaa Suomeen. Täällä ei ilmeisesti itsepalvelukassoilla varasteta vielä tarpeeksi.
Menkää kaikki köyhät ottamaan itsepalvelukassoilta vähän käteis alennusta. Jos tekee itse kassan työn niin säästää kauppiaan rahaa kun jää kassa palkkaamatta. Eli on ihan moraalinen oikeus ottaa vähän alennusta. Ja jos se on kaupoille ongelma niin sittenhän voi tosiaan sulkea ne itsepalvelukassat.
Varasta itsepalvelukassalta -> luot työllisyyttä pakottamalla kaupat sulkemaan itsepalvelukassat ja palkkaamaan kassoja lisää. Tässä kohtaa siis rikos hyödyttää yhteiskuntaa.
Ovatko sinusta entistäkin kalliimmat ostokset jotenkin yhteiskunnan etu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos näet, että joku köyhän (ei narkin) oloinen varastaa ruokaa, niin et nähnyt.
Siis mitä? Maassa jossa saa kirjaimellisesti tuet tilille niin ettei kadulle joudu niin "köyhä" saa varastaa mutta jostain syystä ei koske "narkkeja"? Mitä narkkeja? Huumeidenkäyttäjät ei saa varastaa mutta köyhät saa?
Käytät niin outoa logiikkaa että taidat olla kristitty
Ei kristitty olisi toiminut noin, vaan olisi mennyt tuon ihmisen luo kaupan ulkopuolella ja ilmoittanut, että näki tämän varastavan.
Sitten kysyisi syitä varastamiselle ja kysyisi tämän vointia ja elämäntilannetta ja auttaisi tätä ihmistä parhaansa mukaan rukoilemalla, (jos antaa luvan) ja antamalla rahaa kykynsä mukaan, jottei enää varastaisi.
Vastaavasti olen itse toiminut, vaikka kyseessä ei ole ollut varkaita vaan surkeannäköisiä rahankerjääjiä.
Ei.
Mutta olisit voinut tarjoutua maksamaan ne ostokset.
Romanit ilmoitan aina, kun varastavat. Periaattesta. He ovat sopeutuneet satoja vuosia kansaamme huijaamalla, laiskottelemalla ja rikollistamalla.
Myös kaljojen varastajat ilmoitan.
Köyhät menköön ohi, jos menevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on palstalaisilla löyhä moraali.
Nyt eletään perskok Suomessa. Turha huudella moraalin perään. Sillä sanalla ei ole enää tuon taivaallista merkitystä ei hallitukselle eikä kansalle
Kova on itsesääli. Koita pidättää kostoksi hengitystäsi mahdollisimman pitkään. Siitäs saavat!
Itse saatan kyllä katsoa paheksuen ja tuhahdella mutta sitten jatkan omaa elämääni