Resuisen ja sairaan oloinen nainen huijasi itsepalvelukassalla. En vasikoinut. Olisiko pitänyt?
Vei paistopisteen tuotteita ja limsatölkin ohi maksamatta. Kissanruuat kyllä maksoi.
Kommentit (145)
Vierailija kirjoitti:
Saanhan sitten tulla varastamaan teidänkin talosta itselleni ruokaa? 😁
T: Köyhä kaupasta näpistelijä
Minun puolesta saat, ei se kotirauhan rikkominen toistuvasti niin paha voi olla. Tästä jo kokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama minkä näköinen, ei ole mitään velvollisuutta ilmoittaa rikoksista.
Aina ilmoitan. En halua, että kukaan saa mitään ilmaiseksi.
Ja arvatenkin olet myös naapuruston kyttääjä valittaja. Hanki elämä.
Enpäs olekaan. En asu kerrostalossa eikä minulla ole naapureita kuin näköetäisyydellä. Minä nimenomaan olen hankkinut elämän.
Vierailija kirjoitti:
Noup. Moraalisesti se että jotkut hamstraavat kaiken maailman ruuan ja alkavat laskuttamaan siitä toisia on paljon kyseenalaisempaa kuin nälkään varastaminen.
Viljele itse!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpäs olekaan. En asu kerrostalossa eikä minulla ole naapureita kuin näköetäisyydellä. Minä nimenomaan olen hankkinut elämän.
Kyllä se sinun jääkaappisi ja kuivakaappisi löydetään varasteltavaksi. Autoilla helppo suhata ympäri maata.
Empatia ei kuulu politiikkaan, vai mitä Purra? Eli jos näen jonkun varastavan, niin en noteeraa mitenkään. Päinvastoin. Olisin iloinen, sillä vähän vähemmän rahaa rikkaille.
Ilmiantaisin armotta jos näkisin jonkun vassariresupekkanarkin varastelemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se sinun jääkaappisi ja kuivakaappisi löydetään varasteltavaksi. Autoilla helppo suhata ympäri maata.
Punikki voimafantasioi vol. 4534534
En varmaankaan itse olisi vasikoinut.
Tai sitten olisin sanonut ko. henkilölle, että näin asian, mutta ehdotan, että saisin maksaa ne ostokset.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten olisin sanonut ko. henkilölle, että näin asian, mutta ehdotan, että saisin maksaa ne ostokset.
Miksi haluat maksaa jonkun kapisen narkin ostokset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat maksaa jonkun kapisen narkin ostokset?
Jos narkki on nälissään niin miksen haluaisi? Varsinkin noin pientä ja halpaa ostosta. Olen alkillekin antanut muutaman euron, kun pyysi.
Maailmalla tällaisia ihmisiä autetaan koko ajan parempisosaisten toimesta. Saatetaan ostaa joku grillisapuska ja juoma ja ojentaa se kadun varren miehelle tai naiselle. Suomessa on tosi vähän kodittomia ym. verrattuna muihin maihin ja sillti täällä ollaan kaikkein kovasydämisimpiä.
Joo kiva ja sitten myymäläetsivät kyttäävät muna huurussa maksavia asiakkaita.
Ei kannella toisten tekemisistä (vaikka miten mieli tekisi), ellei jonkun terveys ole vaarassa. Eikö jokaiselle opetettu tämä lapsena?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin juuri kadulla, kun vaaliehdokkaat jakelevat patukoita, puuroa ja makkaroita äänestäjille.
Jotenkin irvokasta, että veronmaksajat maksavat nämä ja sitten ruokajonosta ei välttämättä riitä ruokaa jaettaviksi.Ja mitä töissä käyvä tekee ilmaisella pussilla puuroa.. ne vois antaa tarvitseville.
Miten niin veronmaksajat maksavat tarjoamiset? Ehdokkaat itse ja heidän tukijansa maksavat vaalityön kulut nettopalkastaan. Osa ehkä on valtiolla jo töissä tai kunnilla ja saavat sieltä palkkansa, mutteivät silti ne rahat tarjoamisiin tule työnantajilta.
Toisilla näistä on kyllä rahallisesti tukevia toimijoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi raukkaa, eihän sulla ole edes autoa. Eri
Annan aina ilmi n eekerit ja m annet
Itse käräytän aina. Viimeksi kuukausi sitten naisoletetun narkin. Alkoi huutaan ja sit pääsi itku, kun vartijat vei pois ja se oli hassun näköistä se
Vierailija kirjoitti:
Ei kannella toisten tekemisistä (vaikka miten mieli tekisi), ellei jonkun terveys ole vaarassa. Eikö jokaiselle opetettu tämä lapsena?
Oletko varas itse? Jostain valko roskasuvusta, kun lakien noudattaminen on sulle haaste?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elintarvikekauppa Suomessa on niin härskiä ja korruptoitunutta toimintaa, että ei kyllä tuo ap:n havainto tiristänyt kyyneltä kauppaliikeen puolesta meikäläisen silmäkulmaan.
Entä kuluttajan? Oletko oikeasti noin naiivi, että kuvittelet kauppaliikkeen ottavan itse takkiin, eivätkä he maksata hävikkiä kuluttajalla?
Missä kohdassa noin kirjoitin?
On kielletty adhd potilailta käyttää.