Mitä julisteita sinulla oli nuoruudessa seinillä?
Minulla oli Jätti Elvis ja Baccara ja Pelle miljoona Oy.
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Samantha Fox
Sama, sekä Sabrinan kultamegajättiplatinaturbojuliste - molemmat tietenkin tissit paljaana.
Sabrina ja Samantha Fox, joka aamu runkkasin niille
mulla oli kaikki seinät ja kaappien ovet täys julisteita, kuvia ja kortteja. en kuitenkaan muista mitään muita kuin marilyn monroen.
Mulla oli bändi Tasavallan presidentti ja Alice Cooper
David Bowie, Jarno Saarinen, Cliff Richard (kirjoitin hänelle ja sain nimikirjoituksella varustetun julisteen)
Arska T-2:ssa Winchesterin kanssa moottoripyörän päällä, Turtlesit, Pamela Anderson.
BCR. Queen, Juice ja mitä niitä olikaan. Intron/Helpin välissä olleita.
Spice Girls, Michael Jackson, Nylon Beat, Backstreet Boys..
Suosikista saatuja New Kids On The Block, sekä Beverly Hills 90210 julisteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rolling Stones, Led Zeppelin, CCR, ELP, Slade, Suzi Quatro, Sweet, Gary Glitter, Marc Bolan, David Bowie, Alice Cooper, Black Sabbath, Deep Purple, Uriah Heep, Elton John, Sparks, Queen, Rory Gallagher. Vuosina 1971-75 ainakin nuo.
Alice Cooper 😘, Black Sabbath, mikäli Ozzy 🥰
Tuo Black Sabbath-juliste oli ihan alkuajoilta eli vuodelta 1971, joten Ozzyhan ehti olla vielä tuon jälkeen mukana noin 7 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
David Bowie, Jarno Saarinen, Cliff Richard (kirjoitin hänelle ja sain nimikirjoituksella varustetun julisteen)
Jonka sihteeri oli kirjoittanut!
Vierailija kirjoitti:
Ostitteko muuten julisteita niistä kauppojen julistevalikoimista? Niissä missä plärättiin niitä esillä olleita ja sitten ostettiin rullassa. Vai tilasitteko jostain?
Ja se ongelma, kun lehden ison julisteen toisella puolellakin oli hyvä juliste...
Minulla lähes kaikki julisteet olivat Suosikista, Introsta ja Helpistä 70 ja 80-luvulla. Lisäksi joistain ulkomaisista lehdistä. Julisteita ostin vasta 90-luvulla. Osan divareista ja osan tilaamalla.
Vierailija kirjoitti:
Thin Lizzy, Suzi Quatro...
Sweet, Bolan...
R2D2 CP3O, RoboCop ja Terminator.
Meillä isä repi "homojulisteet" seiniltä. Minulla oli Terminator 2 Arska juliste ja se oli kuulema semmoinen
Britney Spears. Uskomaton naaraspantteri.
Samantha Fox