Mitä julisteita sinulla oli nuoruudessa seinillä?
Minulla oli Jätti Elvis ja Baccara ja Pelle miljoona Oy.
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Queen, Deep Purple, Uriah Heep, Sweet, Mud, Slade, Christie, Bay City Rollers ym.
Aivan samat. Suosikista.
Vierailija kirjoitti:
Queen, Deep Purple, Uriah Heep, Sweet, Mud, Slade, Christie, Bay City Rollers ym.
Bay City Rollers -mullakin👍
007 ja kuoleman katse juliste Suosikista, Jon Bon Jovi, Sabrina ja Guns N' Roses. Myöhemmin tais olla Terminator 2 elokuvan juliste sekä Jason Priestleyn ja Luke Perryn julisteet.
Madonna, Michael Jackson, Guns n' Roses, Veren vangit leffajuliste kehystettynä
n45
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ollut julisteita, vaan itse piirrettyjä tauluja levyn kansista. Toinen on yhä seinällä nykyisessä asunnossa
Mitä levyjä? Kiinnostavaa.
Hevosjuliste, Sarah Kay -juliste ja teininä Andrew Warholin rutistettu cokistölkki -juliste.
Mulla oli vaan yks juliste E.T.
Kasvoin yläluokkaisessa perheessä, niin mulla oli jo pienenä yhden tai kahden tunnetun taiteilijan öljyvärimaalauksia seinällä
Leonardo DiCaprio, Apulanta, Tehosekoitin, The Offspring...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ollut julisteita, vaan itse piirrettyjä tauluja levyn kansista. Toinen on yhä seinällä nykyisessä asunnossa
Mitä levyjä? Kiinnostavaa.
King Diamond Abigail ja Them. Mercyful Fate 9. Deep Purple in Rock
Aivan ihania mustavalkoisia farkkumainoksia. En muista merkkiä, Beavers? Ratsastivat hevosilla rannassa jne.
Mulla oli 80-luvulla lapsena Ritari Ässä -juliste ja valkoinen Lamborghini Countach -juliste oman huoneen seinällä. Sen jälkeen ei ole ollut seinillä mitään tauluja eikä julisteita.
Hevosjulisteita ja pitkätukkaisia rokkareita kuten Axl Rose, Sebastian Bach, Kurt Cobain...
Vierailija kirjoitti:
Jim Morrison, Keke Rosberg ja Sylvester Stalone
Kiik rouzböög kovassa seurassa
Ikäkausikysymys. Juice ja Hector, Hurriganes.
Rolling Stones, Led Zeppelin, CCR, ELP, Slade, Suzi Quatro, Sweet, Gary Glitter, Marc Bolan, David Bowie, Alice Cooper, Black Sabbath, Deep Purple, Uriah Heep, Elton John, Sparks, Queen, Rory Gallagher. Vuosina 1971-75 ainakin nuo.
David Bowie, Giacomo Agostini, George Best