olen tasa-arvon kannattaja, mutta en missään nimessä feministi.
Terveisin, aikuinen nainen.
Aurinkoista tiistaita kaikille.
Kommentit (378)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä joku mies aivan kauheasti haluaa olla myöntämättä sitä tosiasiaa, että miehet tekevät naisille raakaa väkivaltaa ja silti haluaa "tulla valituksi".
Älä viitsi yleistää.
Miehet eivät ole mitään eri lajia
Vierailija kirjoitti:
terveisin Suzanne Innes-Stubb?
EIkö tuo siis ollut suora lainaus häneltä?
(no, aika lailla samaa mieltä olen itse)
Täysin samaa mieltä ja taas yksi muka joku toimittajan tapainen pöyristyi hirveästi ko kommentista. Eipä taas ollut mitään tärkeämpää juttua. Hohhoijaa.
Mikäli Korkeasaaressa olisi pyöröovi Karhulinnaan, niin moniko nainen astuisi ovesta? Tänäänkin moni nainen kohtaa miehiä erilaisissa tilanteissa ilman mitään ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"
Käsittääkseni ajatusleikissä metsässä ei kohdata miestä ja karhua yhtäaikaa, vaan ainoastaan jompikumpi.
Rehellisesti sanottuna kumman tahansa kohtaaminen voisi olla pelottavaa.
Eri"
Huoh. Vielä kerran. Olet metsässä ja kohtaat karhun. Näköpiirissä on myös mies. Rationaalinen ihminen joka pelkää karhua enemmän kuin miestä, leikkii kuollutta. Rationaalinen ihminen joka pelkää miestä enemmän kuin karhua, ei leiki kuollutta vaan lähestyy karhua. Kyllä, lähestyy karhua, koska kumpaakaan ei ole mahdollista juosta karkuun.
Kummin sinä siis teet?Kohtaat metsässä karhun ja venäläisen sotilaan, kumpaa lähestyt?
En tiedä. Karhua en ole koskaan tavannut ja kukaan mies ei ole koskaan tehnyt minulla mitään pahaa, joten ehkä lähestyisin miestä, koska heistä on enemmin kokemusta. T. 75 +
Vierailija kirjoitti:
Mikäli Korkeasaaressa olisi pyöröovi Karhulinnaan, niin moniko nainen astuisi ovesta? Tänäänkin moni nainen kohtaa miehiä erilaisissa tilanteissa ilman mitään ongelmia.
Kohtaat metsässä a) naisen b) miehen ja c) karhun tai muun petoeläimen. Mikä tai mitkä näistä aiheuttavat uhan tuntua? Ei tämä sen kummempaa ole.
Mulla on metsäreissuilla repussa hunajapurkki ja taskumatti(vodka) ja arvatkaa kumman heitän karhun eteen ja kumman miehelle.🤣
Saappaan varressa myös puukko.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on metsäreissuilla repussa hunajapurkki ja taskumatti(vodka) ja arvatkaa kumman heitän karhun eteen ja kumman miehelle.🤣
Saappaan varressa myös puukko.
Heität puukolla miestä?
Vitsi vain.
Vierailija kirjoitti:
Olisikin palkinnon arvoinen ympäristöteko ruokkia karhuja feministeillä.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Feministi-sana tarkoittaa kai nykyään äärisellaista.
Eli olet rassenasse näin suoraan sanoen. Toivottavasti perseeseesi mahtuu kunnon rautaputki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen maskulinisti ja ajan tasa-arvoa. Ajan tosin samalla tavalla kuin feministitkin naiset etunenässä tasa-arvoa miesten asiat prioriteetissa ensimmäisenä. Kunhan miesten tasa-arvoasiat saadaan kaikki kuntoon sen jälkeen voidaan keskittyä naisten epäkohtiin. Bai tö wei määrittelen että maskulismi on se oikea tasa-arvoa ajava liike ja muut ovat väärässä.
Ihan vapaasti. Minkälaisia miesten oikeuksia sulla on agendalla?
Miesten syöpäseulonnat ykkösprioriteetiksi, tasa-arvoinen aborttilaki, dnaperustainen isyystesti pakolliseksi, kovemmat rangaistukset vääristä raiskaussyytöksistä, pakollinen asevelvollisuus myös naisia koskevaksi.
A
Jos nainen saa päättää abortista, tulee mies vapauttaa kaikesta sikiöön liittyvästä vastuusta, mikäli hän ei lasta halua. SE on tasa-arvoa.
Nykyajan (suvakkivähemmistötrans) feminismiin kuulu kaikkea sellaista minkä en itse koe millään lailla ajavan naisten tasa-arvoa, hyvinvointia ja turvallisuutta.
Tekö ette oikeasti koskaan ole kohdanneet metsässä satunnaista miestä? Minä olen ja hyvin monta kertaa. Aina on tapahtunut asiallinen kohtaaminen ja lähes joka kerta vastaantulevalla miehellä on ollut koira mukanaan, koska on ollut sitä ulkoiluttamassa. Itselläni ei ole koiraa, kuljen yksin. Olen kulkenut metsässä myös hämärään aikaan ja silloinkin on joskus tullut mies vastaan. Mitään pelottavaa ei ole tapahtunut eikä minun ole tarvinnut olla tilanteissa edes varuillani.
Kertaakaan metsässä kävellessäni vastaan ei ole tullut karhua, mutta jos tulisi, pelästyisin aivan varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien niiden, jotka mieluummin kohtaisivat karhun kuin miehen, pitäisi olla vapaaehtoisia muitta mutkitta astumaan Karhulinnaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien niiden, jotka mieluummin kohtaisivat karhun kuin miehen, pitäisi olla vapaaehtoisia muitta mutkitta astumaan Karhulinnaan.
No en mä miesten vankilaan yhtään mieluummin astuisi.
Nautin siitä, että naiset pelkäävät minua enemmän kuin karhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohtaat metsässä a) naisen b) miehen ja c) karhun tai muun petoeläimen. Mikä tai mitkä näistä aiheuttavat uhan tuntua? Ei tämä sen kummempaa ole.
Hyvä esimerkki miesten systemaattisesta syrjinnästä. Omia etuoikeuksiaan on vaikeaa huomatm, se käy taas kerran ilmi. Kun olet nainen, sinuun suhtaudutaan lähtökohtaisesti positiivisemmin ja vähemmän varautuneesti kuin mieheen.
Vierailija kirjoitti:
Feminismi ei aja tasa-arvoa vaan sitä, että naiset saisivat etuoikeuksia siksi, että ovat naisia.
Höpönhöpö! Mitä etuoikeuksia muka feministit ajavat? Olet aivopesty!
Vaikka se mies olisi ties mikä sadistinen raiskaajamurhaaja, hän tuskin tekee mitään juuri sillä hetkellä, kun vieressä on karhu, joka uhkaa molempia. Sikäli tuo skenaario on aika epäoleellinen sen alkuperäisen kysymyksen kannalta.
Tosin tämä karhu vs. mies -kysymys on ylipäätään aika järjetön.