olen tasa-arvon kannattaja, mutta en missään nimessä feministi.
Terveisin, aikuinen nainen.
Aurinkoista tiistaita kaikille.
Kommentit (378)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suzannen tavoite on olla kiltti suomalaisten miniä, joka ei sano oikein mistään mitään eikä tee mitään mikä voisi nostaa niskakarvoja pystyyn. Näyttää kivalta ja kuulemme korkeintaan, että lapset ovat tärkeitä. Konservatiivinaiset nyt eivät ylipäätään ole mitään feminismin papittaria. Status quo toimii epäilemättä hänelle, ainakin toistaiseksi.
Suzanne ei pidä mitään virkaa v* tun idiootti.
Anteeksi, mutta kuka tässä on mistään virasta puhunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen maskulinisti ja ajan tasa-arvoa. Ajan tosin samalla tavalla kuin feministitkin naiset etunenässä tasa-arvoa miesten asiat prioriteetissa ensimmäisenä. Kunhan miesten tasa-arvoasiat saadaan kaikki kuntoon sen jälkeen voidaan keskittyä naisten epäkohtiin. Bai tö wei määrittelen että maskulismi on se oikea tasa-arvoa ajava liike ja muut ovat väärässä.
Ihan vapaasti. Minkälaisia miesten oikeuksia sulla on agendalla?
Miesten syöpäseulonnat ykkösprioriteetiksi, tasa-arvoinen aborttilaki, dnaperustainen isyystesti pakolliseksi, kovemmat rangaistukset vääristä raiskaussyytöksistä, pakollinen asevelvollisuus myös naisia koskevaksi.
Aborttilaki on jo tasa-arvoinen.
Feminismiä on : "Kill all men" ja sitä että valtion tuella pyöritetään feminististä ajatuspajaa, jonka ulostuloja on kyseenalaistaa valkoisen heteromiehen ihmisarvo.
Jos feminismi tarkoittaa sinulle jotain muuta, ole hyvä ja ala moderoimaan noiden valtavirtafeministien käytöstä. Jos pöydässä istuu kymmenen ihmistä ja yksi feministi kyseenalaistaa jonkun ihmisryhmän ihmisarvon muiden ollessa hiljaa, on pöydässä kymmenen feministiä jotka kyseenalaistavat yhden ihmisryhmän ihmisarvon.
Niin kauan kuin ette puutu väkivalloin noiden feministien käytökseen, pidän teitä samana saastana kuin miksikä Saara Särmä luonnehtii minua.
https://www.ku.fi/artikkeli/3704425-saara-sarma-onko-valkoinen-heteromi…
Toisinsanoen, minun tehtäväni ei ole selvittää mitä on "oikea" feminismi. On teidän ongelmanne jos se on profiloitunut avoimeksi miesvihaksi. Sitä päivää ei tulla näkemään että yksikään teistä paskahousuista tekisi asialle yhtään mitään. Siivotkaa omat rivinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen maskulinisti ja ajan tasa-arvoa. Ajan tosin samalla tavalla kuin feministitkin naiset etunenässä tasa-arvoa miesten asiat prioriteetissa ensimmäisenä. Kunhan miesten tasa-arvoasiat saadaan kaikki kuntoon sen jälkeen voidaan keskittyä naisten epäkohtiin. Bai tö wei määrittelen että maskulismi on se oikea tasa-arvoa ajava liike ja muut ovat väärässä.
Miesten syöpäseulonnat ykkösprioriteetiksi, tasa-arvoinen aborttilaki, dnaperustainen isyystesti pakolliseksi, kovemmat rangaistukset vääristä raiskaussyytöksistä, pakollinen asevelvollisuus myös naisia koskevaksi.
Olen aina luullut ettei miehellä ole mitään oikeuksia abortista päätettäessä. Onko miehellä siis sananvaltaa päätettäessä oman jälkeläisen terminoinnista?
Naisasialiitto Unioni mm kannattaa sukupuolineutraalia asepalvelusta. Eli feministit kannattavat sitä.
Ketkä taas vastustavat? Konservatiivimiehet. Ketkä koko systeemin loivat? Miehet.
"Miten syyte todistetaan vääräksi?"
Sepä se. Syytön, kunnes toisin todistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Naisasialiitto Unioni mm kannattaa sukupuolineutraalia asepalvelusta. Eli feministit kannattavat sitä.
Ketkä taas vastustavat? Konservatiivimiehet. Ketkä koko systeemin loivat? Miehet.
Kysy Naisasialiitolta onko naisen turvallisempaa kohdata metsässä karhu kuin tummaihoinen mies.
"Onko tasa-arvo sitä että toiset saavat tehdä halutessaan vain kivoja juttuja mutta ne toiset eivät saa? Yhtäkkiä heidän halveksituin ominaisuutensa testosteroni/ aggressio onkin äkkiä käyttökelpoinen. Jokin tässä kuviossa mätii ja pahasti.
Yhteiskunta joka on sisäisesti näin kaksinaamainen syö ahnaasti oman olemassaolonsa perustaa. Häiritseekö tämä omahyväistä feminismiä?"
Miten feministit ovat syyllisiä siihen, että miehet eivät ole halunneet naisia armeijaan? Naishallitukset ovat aika uusi juttu, armeija miehille taas ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina luullut ettei miehellä ole mitään oikeuksia abortista päätettäessä. Onko miehellä siis sananvaltaa päätettäessä oman jälkeläisen terminoinnista?
Raskaana oleva päättää abortista, ei kukaan muu ja niin kuuluu ikuisesti ollakin. Jos mies on raskaana, silloin hänellä on päätösvalta omasta raskaudestaan tottakai.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki vasemmisto, vihreät ja demarinaiset kuuluu naisunioniin. Samoin moni Kokkari ja Persurouvakin. Miksi eivät tee eduskunnassa asian eteen mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaat että nainen pakotettaisiin aborttiin, koska mies haluaa niin? Miten tämä tapahtuisi? Nainen pakettiin ja suukapulaan ja lääkärin pöydälle kintut levälleen ja lääkäri kaapii sikiön sieltä väkisin pois? Mietipä nyt toiseen kertaan.
Hyvä, että Suzannella on järki päässä. 👍
Feminismistä on tullut miesvihaa kanattava aate.
"Olen aina luullut ettei miehellä ole mitään oikeuksia abortista päätettäessä. Onko miehellä siis sananvaltaa päätettäessä oman jälkeläisen terminoinnista? "
On jos miehellä on kohtu ja jälkeläinen kasvaa hänen sisällään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy Naisasialiitolta onko naisen turvallisempaa kohdata metsässä karhu kuin tummaihoinen mies.
Miten kysymyksesi liittyy sukupuolineutraalin asepalveluksen kannattamiseen?
Vastaus on karhu. Miehen etnisyydellä ei ole skenaariossa merkitystä.
Olen naaras eli nainen, en ole feministi enkä tule olemaan. Deal with it.
Vierailija kirjoitti:
Feminismiä on : "Kill all men" ja sitä että valtion tuella pyöritetään feminististä ajatuspajaa, jonka ulostuloja on kyseenalaistaa valkoisen heteromiehen ihmisarvo.
Jos feminismi tarkoittaa sinulle jotain muuta, ole hyvä ja ala moderoimaan noiden valtavirtafeministien käytöstä. Jos pöydässä istuu kymmenen ihmistä ja yksi feministi kyseenalaistaa jonkun ihmisryhmän ihmisarvon muiden ollessa hiljaa, on pöydässä kymmenen feministiä jotka kyseenalaistavat yhden ihmisryhmän ihmisarvon.
Niin kauan kuin ette puutu väkivalloin noiden feministien käytökseen, pidän teitä samana saastana kuin miksikä Saara Särmä luonnehtii minua.
https://www.ku.fi/artikkeli/3704425-saara-sarma-onko-valkoinen-heteromi…
Toisinsanoen, minun tehtäväni ei ole selvittää mitä on "oikea" feminismi. On teidän ongelmanne jos se on profiloitunut avoimeksi miesvihaksi. Sitä päivää ei tulla näkemään että yksikään teistä paskahou
Minua ei suuresti kiinnosta, mitä sinun kaltaisesi miehet/naiset ovat mieltä feminismistä. Lueskele sinä vaikka persujen veronmaksajien rahoin pyörittämän ajatuspajan Totuus kiihottaa -peflettejä siitä, miten naiset tekee pihtaamisellaan miehistä pedofiilejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tuo ihonväri tuohon tupsahti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tummaihoinen mies kuulu loogisesti miesten kategoriaan? Miksi kukaan kysyisi mitään noin typerää?
Suomalainen feminismi on sitä että lähi-idän siskot jätetään oman onnensa nojaan. Itse pidän irvokkaana että te paskahousut ette uskalla sanoa poikittaista sanaa kun siskoja kivitetään Afghanistanissa koska naisen sana painaa puolet miehen sanasta ja raiskaus on naisen vika kunnes löytyy neljä todistajaa raiskaajaa vastaan.
Ette te pelkurit ansaitse puhua tasa-arvosta mitään.
Onko tasa-arvo sitä että toiset saavat tehdä halutessaan vain kivoja juttuja mutta ne toiset eivät saa? Yhtäkkiä heidän halveksituin ominaisuutensa testosteroni/ aggressio onkin äkkiä käyttökelpoinen. Jokin tässä kuviossa mätii ja pahasti.
Yhteiskunta joka on sisäisesti näin kaksinaamainen syö ahnaasti oman olemassaolonsa perustaa. Häiritseekö tämä omahyväistä feminismiä?