Pitkät hiukset sopii todella harvoille suomalaisille.
Ne näyttää huonolta sekä ohuthiuksisilla että paksuhiuksisilla. Tavallisen suomalaisen on usein vaikea saada niihin riittävää tekstuuria edes vaikka tukkaa olisi sinänsä paljon, kun ne ovat tyypillisesti suorat ja sileät. Useimmiten se rehottava kuontalo näyttää vain epäsiistiltä.
Kommentit (213)
Saiko Raamatun naisilla olla hiukset kiinni?
taas tämä sama ketju:) Jollakin on ongelma suomalaisten naturellisti vaaleista silkkisistä hiuksista heh.
Hartiamitta sopii melkein kaikille. Olen samaa mieltä että ohut ja huonokuntoinen rotanhäntä ei pue ketään. Liian lyhyt tukka taas on monella tätimäinen.
Huoleton on tehy-tukalla varustettu nainen.
Pitkät hiukset sopivat kelle vain. Vika on leikkuumallissa eli kampaajien osaamisessa, jos pitkä hiusmalli ei näytä hyvältä.
joo tai hiusten värissä. Minusta suurin osa näyttää paremmalta kun pitkiä hiuksia kerrostaa varsinkin edestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta taas monella on liian lyhyet hiukset.
Monelle oikeasti sopisi pidemmät hiukset. Sellainen ihan lyhyt, tyypillinen vanhahtava leikkaus, jota suomalaiset kampaajat mielellään kynivät varsinkin keski-ikäisten hiuksiin, on monelle epäpukeva malli. Olisi hyvä myös kunnioittaa asiakkaan toivetta, eikä leikata pois viittä senttiä jos asiakas pyytää latvojen tasoitusta.Tämä!! Jotenkin älytön ajatus, että kun tulee tiettyyn ikään, pitää kynäistä sellainen lyhyt tukka. Se jos mikä vanhentaa ja paljon! Siihen shokkiväri ja vino otsatukka, niin voi taivas miltä martalta näyttää
Joskus vähän nuorempana kun olin kiinnostunut yhdestä naisesta ja siihen aikaan oli enemmän muodissa tuo kouvolatyyli, niin nainen meni leikkauttamaan kauniit pitkät hiuksensa ja otti tollaisen kananperse tukan. Oli kyllä turn-off ja meni maku kyseisestä naisesta vähäksi aikaa. Neito varmaan ihmetteli miksi en ollut enää niin kiinnostunut 😄 mutta kasvoihan se tukka lopulta takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Pitkät hiukset sopivat kelle vain. Vika on leikkuumallissa eli kampaajien osaamisessa, jos pitkä hiusmalli ei näytä hyvältä.
joo tai hiusten värissä. Minusta suurin osa näyttää paremmalta kun pitkiä hiuksia kerrostaa varsinkin edestä.
Mikä ironista, tämän tekstin alapuolella oli mainos jossa oli Susanna Laine pitkissä hienoissa hiuksissa 😄
Vierailija kirjoitti:
taas tämä sama ketju:) Jollakin on ongelma suomalaisten naturellisti vaaleista silkkisistä hiuksista heh.
Tai kun on tummanruskeat, runsaat hiukset ja luonnonkiharaa.
Vierailija kirjoitti:
Huoleton on tehy-tukalla varustettu naine
---
Millainen on tehy - tukka?
Vierailija kirjoitti:
joo tai hiusten värissä. Minusta suurin osa näyttää paremmalta kun pitkiä hiuksia kerrostaa varsinkin e
---
Voisin pitää pitkiä hiuksia vain jos minulle maksettaisiin.
Olisi pakko laittaa ne kiinni.
Sain leikauttetua pitkät hiukseni 11 - vuotiaana enkä ole niitä kaivannut.
Vierailija kirjoitti:
joo tai hiusten värissä. Minusta suurin osa näyttää paremmalta kun pitkiä hiuksia kerrostaa varsinkin e
---
Ei kaikille. Minulle ei ikinä sopisi. Ne kuuluvat lapsuuteen.
Löytyisikö kuvaa tehy - tukasta?
Vierailija kirjoitti:
Ei näytä parhaalta Linda pitkissä hiuksissa, vaan lyhyissä. Aivan kuten Cindy Crawford tai Monica Bellucci pitkissä hiuksissa, ei lyhyissä.
Siihen on syynsä, miksi Linda tehnyt uransa nimenomaan pitkälti lyhyillä hiuksilla, ja Cindy pitkillä ja kuohkeilla. Kaikille ei leikata lyhyttä.
Cindyllä on hörökorvat. Pitkät hiukset peittää ne. Lisäksi piirteet on aika miehekkäät, joten pitkät hiukset pehmentävät ilmettä.
Minulle sopii. Poskipääni ovat korkeat ja leuka on vahva vaikka kasvoni ovat sirot.
Vierailija kirjoitti:
Ketjun aina copypasteaa sama venäjän trolli ap, koska heidän tehtävänään on ruplapalkalla syöttää naisvihamielistä paskaa lännen someen. Luulevat että joku nainen tästä pahoittaa mielensä.
Saman trollin muut aiheet: hiusvärit, tatuoinnit, bikinit, ehkä tyhmin aiheensa on "paksut talvitakit tekevät naisista ruman näköisiä". Villasukkatrollaus samaa sarjaa.
Ei viddujakaan kiinnosta mitä joku hiuksistani ajattele.
Vierailija kirjoitti:
Minulle sopii. Poskipääni ovat korkeat ja leuka on vahva vaikka kasvoni ovat sirot
---
Mistä syystä tuollaiseen kasvojen muotoon sopisi pitkät hiukset?
Kasvot joihin sopii pitkät hiukset:
Lapsenkasvot.
Aikuisella:
Soikeat. Ei erottuvia piirteitä, kuten korkeat poskipäät.
Soikeat, pitkähköt kasvot. Mielellään saisi olla aika pitkä ja hoikka ihminen.
Pitkät hiukset näyttää harvemmin hyvältä suomalaisella, ja erityisen harvoin ne näyttää hyvältä 40+ ikäisellä. Ja varsinkin sellaiset lapaluiden alle ulottuvat on käytännössä aina epäsiistin näköiset. Ihan hirveet varsinkin jos hiukset on ohuehkot ja suorat, sellainen surullinen hiirenhäntä niskassa.
Kuvista päätellen vanha ystäväni on kasvattanut pitkät hiukset. Pakko sanoa, että ne kyllä vanhentavat häntä huomattavasti. Mutta varmaan ovat helpot, sen kun laittaa ponnarille. Ennen hänellä oli aina tyylikäs, lyhyehkö leikkaus, mutta se vaati kampaajalla käyntiä noin kuuden viikon välein.
Itselläni on ollut sekä pitkät että lyhyet hiukset ja eniten kehuja olen saanut aina silloin, kun olen ne leikkauttanut lyhyiksi. Nyt ne ovat taas kasvaneet, kun en ole päässyt aikoihin kampaajalle, elämässä on ollut muuta pohdittavaa, En kyllä tykkää itsekään näistä pitkistä ja menen leikkauttamaan lyhyiksi (rikottu polkka sopii minulle erinomaisesti) heti, kun saan muut asiat järjestykseen.
P.s. joku kirjoitti, että miehet pitävät vain pitkistä hiuksista. Oma mieheni on sitten poikkeus, koska hänen mielestään minulle sopii paremmin lyhyet hiukset.