Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkät hiukset sopii todella harvoille suomalaisille.

Vierailija
07.04.2025 |

Ne näyttää huonolta sekä ohuthiuksisilla että paksuhiuksisilla. Tavallisen suomalaisen on usein vaikea saada niihin riittävää tekstuuria edes vaikka tukkaa olisi sinänsä paljon, kun ne ovat tyypillisesti suorat ja sileät. Useimmiten se rehottava kuontalo näyttää vain epäsiistiltä. 

Kommentit (213)

Vierailija
161/213 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle sopii. Poskipääni ovat korkeat ja leuka on vahva vaikka kasvoni ovat sirot

---

Mistä syystä tuollaiseen kasvojen muotoon sopisi pitkät hiukset?

Samaa ihmettelin. Korkeat poskipääthän näyttää erityisen hyvältä nimenomaan pixien tai lyhyen polkan kanssa, pääsee oikeuksiinsa. Tavallisempi pyöreä taikinanaama sen sijaan yrittää piiloutua pidemmän tukan taakse. 

Vierailija
162/213 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorilla tytöillä on pitkät hiukset usein siksi, kun ne vielä kasvavat hyvin, ovat vahvat ja kauniit.  Iän myötä kasvu hidastuu, hiukset kuluu ja ohenee.  Usein raskausaikana huikset kasvavat hyvin ja ovat vahvat mutta ohenevat sen jälkeen.  Kun vielä hoitaa lasta, joka käy heti kiinni hiuksiin, kun vaan ylettyy, niin moini leikkauttaa tukkanssa, koska se on helppo.  Kaikkein pahin on tätä nykyinen muoti, tasapitkät hiukset leukaan asti, jakaus keskellä tai sivulla  (esim Purra, hänellähän oli kauniit pitkät hiukset aikaisemmin)  onhan se kyllä helppo, mutta ei sitten muuta.  Onko tämä se tehy-tukka?  useinhan ainakin nuoremmilla hoitajilla on poninhäntä tai jonkinlainen nuttura.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/213 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkät hiukset näyttää harvemmin hyvältä suomalaisella, ja erityisen harvoin ne näyttää hyvältä 40+ ikäisellä. Ja varsinkin sellaiset lapaluiden alle ulottuvat on käytännössä aina epäsiistin näköiset. Ihan hirveet varsinkin jos hiukset on ohuehkot ja suorat, sellainen surullinen hiirenhäntä 

---

Mitä tarkoitat "suomalaisella"? Suomessa on niin paljon erilaisia ihmisiä, ettei voida puhua suomalaisen prototyypistä.

Vierailija
164/213 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle sopii. Poskipääni ovat korkeat ja leuka on vahva vaikka kasvoni ovat sirot

---

Mikä muu malli sitten?

Vierailija
165/213 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 58 enkä todellakaan aio leikkauttaa mitään ankanperse,lokinpaska vaihdevuosikampausta!

Vierailija
166/213 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

---

Samaa ihmettelin. Korkeat poskipääthän näyttää erityisen hyvältä nimenomaan pixien tai lyhyen polkan kanssa, pääsee oikeuksiinsa. Tavallisempi pyöreä taikinanaama sen sijaan yrittää piiloutua pidemmän tukan taakse. 

Millaista kampausta suosittelisit pyöreälle taikinanaamalle?

Vierailija
167/213 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kahvilassa  lounaalla. Vieressä on nuori nainen, hiukset tiukalla ponnarilla. Nuori näyttää mummolta, jolla tiukka nuttura.

Vierailija
168/213 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

---

Mikä muu malli sitt

---

Jonkinlainen tyylikäs, hienostunut glamournuttura esim. Pehmentää ilmettä.

Jokin huolettomampi kampaus. Pitkät suorat hiukset korostavat liikaa esim. korkeita poskipäitä. Liian jyrkkä vaikutelma.

Vierailija
169/213 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

---

Millaista kampausta suosittelisit pyöreälle taikinanaamal

---

Vastaan sivusta. Minusta pitkät hiukset sopivat pyöreisiin ja soikeisiin kasvoihin.

Vierailija
170/213 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kahvilassa  lounaalla. Vieressä on nuori nainen, hiukset tiukalla ponnarilla. Nuori näyttää mummolta, jolla tiukka nuttu

--

Pah.

Kukaan nuori ihminen ei näytä mummolta.

Vierailija
171/213 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 58 enkä todellakaan aio leikkauttaa mitään ankanperse,lokinpaska vaihdevuosikampausta!

---

- ankanprsetukka

- lokinpskatukka

- kouvolatukka

- tehytukka

Vierailija
172/213 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Samaa ihmettelin. Korkeat poskipääthän näyttää erityisen hyvältä nimenomaan pixien tai lyhyen polkan kanssa, pääsee oikeuksiinsa. Tavallisempi pyöreä taikinanaama sen sijaan yrittää piiloutua pidemmän tukan taakse. "

alun luettuna meinasin ryhtyä komppaamaan täysillä, mutta sitten näin tuon lopun mikä on vain ruman ja katkeran neitokaisen mätäoksennus :D

Vierailija
173/213 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

---

- ankanprsetukka

- lokinpskatukka

- kouvolatukka

- tehytukka

Enkä riitta pukari-tukkaa

Vierailija
174/213 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Samaa ihmettelin. Korkeat poskipääthän näyttää erityisen hyvältä nimenomaan pixien tai lyhyen polkan kanssa, pääsee oikeuksiinsa. Tavallisempi pyöreä taikinanaama sen sijaan yrittää piiloutua pidemmän tukan taakse. "

alun luettuna meinasin ryhtyä komppaamaan täysillä, mutta sitten näin tuon lopun mikä on vain ruman ja katkeran neitokaisen mätäoksennus

---

En tiedä onko ruma, mutta katkera tuntuu olevan.

Vierailija
175/213 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kahvilassa  lounaalla. Vieressä on nuori nainen, hiukset tiukalla ponnarilla. Nuori näyttää mummolta, jolla tiukka nuttura.

Ite olet mummo.

Vierailija
176/213 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

---

- ankanprsetukka

- lokinpskatukka

- kouvolatukka

- tehytukka

Enkä riitta pukari-tukk

---

Onko kuvaa?

Vierailija
177/213 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä että sulla tosiaan on melko pahat vaihdevuosioireet. 😂

Vierailija
178/213 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkät hiukset on käytännölliset. Nopea aamulla harjata, helppo poninhännällä urheillessa. Ei tarvitse koko ajan rampata kampaajalla.

Joo ja puolipitkät vielä käytännöllisemmät

Vierailija
179/213 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorilla tytöillä on pitkät hiukset usein siksi, kun ne vielä kasvavat hyvin, ovat vahvat ja kauniit.  Iän myötä kasvu hidastuu, hiukset kuluu ja ohenee.  Usein raskausaikana huikset kasvavat hyvin ja ovat vahvat mutta ohenevat sen jälkeen.  Kun vielä hoitaa lasta, joka käy heti kiinni hiuksiin, kun vaan ylettyy, niin moini leikkauttaa tukkanssa, koska se on helppo.  Kaikkein pahin on tätä nykyinen muoti, tasapitkät hiukset leukaan asti, jakaus keskellä tai sivulla  (esim Purra, hänellähän oli kauniit pitkät hiukset aikaisemmin)  onhan se kyllä helppo, mutta ei sitten muuta.  Onko tämä se tehy-tukka?  useinhan ainakin nuoremmilla hoitajilla on poninhäntä tai jonkinlainen nuttura.

Kas kun mun hiuksille ei käynyt noin. Ne on ne geenit ja elämäntavat! prkl

Vierailija
180/213 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä että sulla tosiaan on melko pahat vaihdevuosioireet. 😂

Ei muuten ole,käytän hormonihoitoa. Ja turha nauraa ne on sullakin edessäpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän