Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Puolisosta kuoriutui persuja äänestävä mies"

Vierailija
06.04.2025 |

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/54b54508-8dc1-4a35-93bd-a7a41ae53035

Persuja äänestävä mies joutaa vaihtoon.

Kommentit (684)

Vierailija
461/684 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa jännä että mies äänestää puoluetta joka haluaa viedä naisilta ihmisoikeudet ja väittelyssä mies pysyy rauhallisena, nainen suuttuu.

Mistä ihmeestä voisi johtua?

Siis mitä ihmisoikeuksia ne haluaa viedä?

Niinpä. Persu ei edes tunne sanaa ihmisoikeus. 

Nolo. Kun ei ole mitään oikeita argumentteja, eikä faktoja niin pelkkää tunneperäistä suunsoittoa, jossa vastapuolta yritetään solvata. Tätä vasemmiston trollausta on tällä palstalla runsaasti.

Vierailija
462/684 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen lääkäri ja äänestänyt persuja ainakin 15 vuotta.

Minä olen lääketieteen, fysiikan ja kemian professori enkä ikinä äänestäisi persuja 

Professori eli intersektionaalisen ajattelun ylipappi feministisessä yliopistossa.  Te teette tämän niin helpoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/684 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hullut fanittaa politiikkaa. ei mua kiinnosta ketä vaimo äänestää tai äänestääkö ollenkaan

Mua kiinnostaa myös asiat joita en fanita

se on vaalisalaisuus, aina ollu. kyseletkö vuositulojakin moukka

Vierailija
464/684 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen lääketieteen, fysiikan ja kemian professori enkä ikinä äänestäisi persuja 

Et ole mitään näistä. Et ole edes ymmärrä, mitä nämä ovat. Vassarit eivät osaa matematiikkaa, eivätkä luonnontieteitä.

Vierailija
465/684 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole mitään näistä. Et ole edes ymmärrä, mitä nämä ovat. Vassarit eivät osaa matematiikkaa, eivätkä luonnontieteitä.

en ole uskovainen niinkun persut olen tietäväinen.

Vierailija
466/684 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et pidä mm. vasemmistolaisia, naisia ja tummia ihmisinä. Sinulle ihminen on valkoinen heteromies. Muilla ei ole sinusta ihmisoikeuksia.

Voi jestas kun olet yksinkertainen. Missä kohtaa sanoin noin?

Vierailija
467/684 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

teillä on jollain Perus suomalaisista väärä käsitys, kyllä meillä siellä jäsenten joukossa on varmasti ihan asiallisiakin miehiä ja ei me kaikki sellaisia olla kuin netistä lukee.

äänestäkää Perus Suomalaisia Kiitos

Mulla on se käsitys, että perussuomalaisia äänestäneet miehet ovat äänestäneet perussuomalaisia. Se riittää. En halua sellaisen kanssa läheiseen ihmissuhteeseen. 

miten se muka sitten näkyy ihmisessä? onhan siellä Riikka Purra myös jos ihan jäseneksi haluaa liittyä

Jos mä olisin lesbo niin en totisesti kävisi Purraa treffailemaan.

Vierailija
468/684 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hullut fanittaa politiikkaa. ei mua kiinnosta ketä vaimo äänestää tai äänestääkö ollenkaan

Mua kiinnostaa myös asiat joita en fanita

se on vaalisalaisuus, aina ollu. kyseletkö vuositulojakin moukka

Katso kommenttketju johon vastaat

Vierailija
469/684 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju on erinomainen todiste sen puolesta, että yhteinen arvomaailma on tärkeä 😂.

Vierailija
470/684 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te joiden mielestä pitäisi luopua omista arvoistaan parisuhteen vuoksi: miksi? Oletteko itse valmiita samaan eli luopumaan itsellenne tärkeistä arvoista? 

Vierailija
471/684 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piilopersun tunnistaa siitä, että jos siltä kysyy jostain "kiistanalaisesta" asiasta, niin se ei vastaa suoraan, vaan sanoo, että haluaa itse muodostaa oman mielipiteensä. Tää on jenkeissä jo ihan läppä. "I like to do my own research" ts. en usko asiantuntijoita, vaan haluan mielummin kaivaa jostain netin syövereistä omia uskomuksiani tukevia friikkejä.

Pitää itseään NIIIIIN paljon älykkäämpänä kuin kaikkia LAMPAITA, että on kykeneväinen selvittämään TOTUUDEN jokaisesta asiasta ihan itse, vaikka ilman mitään koulutusta :D :D Kyllähän sen tietää millainen kumppani tuollainen besserwisser sitten on..

"Asiantuntija" = vasemmistolaisessa yliopistossa vasemmistolaisten opettajien vasemmistolaisilla opintosuunnitelmilla oikein ajattelemaan opetetettu.

Sorrettujen pedagogiikka tuottaa halutun lopputuloksen.

Kiitos esimerkistä! Juuri näin trumpistit ja persut kyseenalaistavat koulutuksen arvoa. Heillä on se oikea totuus, koska ovat niin ylivertaisen älykkäitä ja viileän loogisia :D

Eihän tuokaan väite pidä taaskaan edes paikkaansa. Persuissa hyvin ymmärretään tieteen, osaamisen ja innovaatioiden merkitys jo pelkästään taloudellisista näkökulmista.

Sen sijaan pseudotieteet kuten joki naistutkimus tai mikä tahansa intersektionaalihörhöilyä mukaan sekoittava humanistinen "tieteenala" voikin olla jo toinen juttu. Ja ihan syystäkin.

Vierailija
472/684 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi muuten olla jonkinlainen korrelaatio tuossa. Tai lähinnä niin, että vasemmistolaisesti ajattelevat ovat enemmän kiinnostuneita sosiaalitieteistä. Matemaatikoista moni saattaa olla myös vähän tai paljon autistinen, joka saattaa puolestaan korreloida persuuden kanssa: jokaiseen ongelmaan on heistä olemassa rationaalisesti pääteltävissä oleva ehdottoman oikea ratkaisu, ei ole harmaan sävyjä, jne.

Vierailija
473/684 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piilopersun tunnistaa siitä, että jos siltä kysyy jostain "kiistanalaisesta" asiasta, niin se ei vastaa suoraan, vaan sanoo, että haluaa itse muodostaa oman mielipiteensä. Tää on jenkeissä jo ihan läppä. "I like to do my own research" ts. en usko asiantuntijoita, vaan haluan mielummin kaivaa jostain netin syövereistä omia uskomuksiani tukevia friikkejä.

Pitää itseään NIIIIIN paljon älykkäämpänä kuin kaikkia LAMPAITA, että on kykeneväinen selvittämään TOTUUDEN jokaisesta asiasta ihan itse, vaikka ilman mitään koulutusta :D :D Kyllähän sen tietää millainen kumppani tuollainen besserwisser sitten on..

No jos olet seurannut jenkkien mediaa lainkaan viime vuodet niin ei pitäisi tulla yllätyksenä ettei siihen voi ihan hirveästi aina tukeutua jos haluaa jotain ymmärtää maailmanmenosta. Eihän jenkeistä suurin osa edes luota enää valtamediaansa, oikealla tai vasemmalla, ja siihen on kyllä syynsä.

Mutta mitäpä se kaltaistasi vasurivouhottajaa kiinnostaa.

Vierailija
474/684 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos olet seurannut jenkkien mediaa lainkaan viime vuodet niin ei pitäisi tulla yllätyksenä ettei siihen voi ihan hirveästi aina tukeutua jos haluaa jotain ymmärtää maailmanmenosta. Eihän jenkeistä suurin osa edes luota enää valtamediaansa, oikealla tai vase

Tuo juuri on yksi syy, miksi ihmissuhde persun kanssa kiinnostaa vähemmän kuin kuumien parsinneulojen työntäminen silmämuniin.

Vierailija
475/684 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Asiantuntija" = vasemmistolaisessa yliopistossa vasemmistolaisten opettajien vasemmistolaisilla opintosuunnitelmilla oikein ajattelemaan opetetettu.

Sorrett

Miksi yliopistoissa mielikuvitusteorioissa päänsä sekoittaneet vasemmistolaiset vaativat muitakin osallistumaan kollektiivisiin harhoihinsa?  Muut sukupuolet, intersektionaaliset sortorakenteet jne?

Miksi sosialistit aina lankeavat maagiseen ajatteluun, ks. Trofim Lysenko? 

Kymmenien miljoonien kuolema ei ole niin tärkeää kuin ideologian oikeassa olo.

Vierailija
476/684 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te joiden mielestä pitäisi luopua omista arvoistaan parisuhteen vuoksi: miksi? Oletteko itse valmiita samaan eli luopumaan itsellenne tärkeistä arvoista? 

Vastustan islamisaatiota, äärimmäistä kultuurista misogyniaa sekä sosiopatiaa, kunniaväkivaltaa, pakkoavioliittoja, länsimaihin tunkeutuvia identiteettinsä valehtelevia seksirikollisia ja elintasohuijareita. En osaa nähdä miten voisin muuttaa mielipiteeni suvaitsevaisemmaksi tällaisia ilmiöitä kohtaan.

Vierailija
477/684 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eihän tuokaan väite pidä taaskaan edes paikkaansa. Persuissa hyvin ymmärretään tieteen, osaamisen ja innovaatioiden merkitys jo pelkästään taloudellisista näkökulmista.

Sen sijaan pseudotieteet kuten joki naistutkimus tai mikä tahansa intersektionaalihörhöilyä mukaan sekoittava humanistinen "tieteenala" voikin olla jo toinen juttu. Ja ihan syystäkin."

Tässä puolestaan esimerkki persujen ajattelun ahtaudesta. Ainoastaan absoluuttisen tarkasti mitattavat asiat voivat olla totta, muusta on turha edes puhua. Heillä monella ehkä haasteita empatian, vuorovaikutuksen ja/tai joustavan ajattelun kanssa, siksi ahdistuvat monimutkaisista kysymyksistä ja siksi leimaavat ne hörhöilyksi.

Vierailija
478/684 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi muuten olla jonkinlainen korrelaatio tuossa. Tai lähinnä niin, että vasemmistolaisesti ajattelevat ovat enemmän kiinnostuneita sosiaalitieteistä. Matemaatikoista moni saattaa olla myös vähän tai paljon autistinen, joka saattaa puolestaan korreloida persuuden kanssa: jokaiseen ongelmaan on heistä olemassa rationaalisesti pääteltävissä oleva ehdottoman oikea ratkaisu, ei ole harmaan sävyjä, jne.

Kyllä nuo vasemmistolaiset mustavalkoisessa ehdottomassa Star Wars/SJW-maailmassaan ovat hyvin usein autistisia ja myös muuten mt-ongelmaisia. Laita vaikka youtuben hakuun "leftist/democrat meltdowns" niin saat runsaasti todistusaineistoa tähän.

Vierailija
479/684 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastustan islamisaatiota, äärimmäistä kultuurista misogyniaa sekä sosiopatiaa, kunniaväkivaltaa, pakkoavioliittoja, länsimaihin tunkeutuvia identiteettinsä valehtelevia seksirikollisia ja elintasohuijareita. En osaa nähdä miten voisin muuttaa mielipiteeni suvaitsevaisemmaksi tällaisia ilmiöitä kohtaan.

Vasemmiston mieliksi voisit rasvata peräaukkosi ja pyllistää.

Vierailija
480/684 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos olet seurannut jenkkien mediaa lainkaan viime vuodet niin ei pitäisi tulla yllätyksenä ettei siihen voi ihan hirveästi aina tukeutua jos haluaa jotain ymmärtää maailmanmenosta. Eihän jenkeistä suurin osa edes luota enää valtamediaansa, oikealla tai vase

Siis tieteeseen ei voi tukeutua, vai? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi