"Puolisosta kuoriutui persuja äänestävä mies"
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/54b54508-8dc1-4a35-93bd-a7a41ae53035
Persuja äänestävä mies joutaa vaihtoon.
Kommentit (684)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piilopersun tunnistaa siitä, että jos siltä kysyy jostain "kiistanalaisesta" asiasta, niin se ei vastaa suoraan, vaan sanoo, että haluaa itse muodostaa oman mielipiteensä. Tää on jenkeissä jo ihan läppä. "I like to do my own research" ts. en usko asiantuntijoita, vaan haluan mielummin kaivaa jostain netin syövereistä omia uskomuksiani tukevia friikkejä.
Pitää itseään NIIIIIN paljon älykkäämpänä kuin kaikkia LAMPAITA, että on kykeneväinen selvittämään TOTUUDEN jokaisesta asiasta ihan itse, vaikka ilman mitään koulutusta :D :D Kyllähän sen tietää millainen kumppani tuollainen besserwisser sitten on..
"Asiantuntija" = vasemmistolaisessa yliopistossa vasemmistolaisten opettajien vasemmistolaisilla opintosuunnitelmilla oikein ajattelemaan opetetettu.
Sorrettujen pedagogiikka tuottaa halutun lopputuloksen.
Kiitos esimerkistä! Juuri näin trumpistit ja persut kyseenalaistavat koulutuksen arvoa. Heillä on se oikea totuus, koska ovat niin ylivertaisen älykkäitä ja viileän loogisia :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen demareiden oikeaa laitaa äänestävä akateeminen mies, enkä koskaan kerro kenellekään äänestyksistäni. Ihan vapaasti voi lähteä kesken treffien pois, jos ihmisoikeudet eivät kiinnosta. Ja kyllä, poliittinen kanta ja sen salaaminen ovat ihmisoikeuksia.
No niin, olemme siis samaa mieltä siitä, että treffit on hyvä lopettaa tuossa vaiheessa.
Kyllä. En hyväksy salattavien asioiden onkimista. Kuulostaa ihan suoraan sanottuna mielenterveysongelmilta, mikä e
Ja minä 20 vuotta tänä vuonna. Kannattaa kuunnella kokeneempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Joko sä kunniotat ihmisoikeuksia, demokratiaa ja naisten ja vähemmistöjen oikeuksia tai et. Marin oli sitä mieltä ja niin olen minäkin. Ole sinä ihan vapaasti eri mieltä. Sitä on mielipiteen vapaus.
Suurin kysymys onkin kenen määrittämiä ihmisoikeuksia, naisten ja vähemmistöjen oikeuksia? Demokratia on ainoa näistä jolle on olemassa selkeä määrittely ja normisto. Kaikki nämä muut voivat pitää sisällään tuhansia eri asioita ja eri määrittelyjä. Vasemmiston kannattajat ovat ainoita jotka katsovat olevansa niin paljon muiden yläpuolella että heillä on oikeus määrittää kuka näitä kunnioittaa ja mitkä ovat ne toimenpiteet joilla osoitetaan näiden kunnioitus. Muita näkemyksiä ja tulkintoja ei suvaita. Vasemmiston kannattajien näkökulmasta vain vasemmalla olevat puolueet ja heidän kannattajansa
Onhan se kieltämättä käsittämätöntä, miksei joku haluaisi parisuhteeseen tällä tavalla ajattelevan ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sekä Aura että hänen puolisonsa ovat kolmikymppisiä. Heidän kantansa ovat siis varsin vakiintuneet. Politiikasta puhuminen aiheuttaa välillä hankalia tilanteita.
Se loppuu aina siihen, että ilmoitan, etten pysty jatkamaan enää ja lähden kävelemään, sanoo Aura."
Että sellainen naislapsi.
Niin, pitäisi vaan kuunnella naama peruslukemilla kun puoliso oksentaa rasismia ja naisvihaa. Siitä persu tykkäisi. Normalisoidaan vihaoksennus.
Olet rasisti vaaleita kohtaan. Silti tällainen kaasuvalotusyritys, mutta ei se nykyään enää tehoa ihmisiin. Ihmiset näkevät tummien rasismin, raiskaukset ja puukotukset. Sinä et, koska olet niin pahuuden kyllästämä, että pidät niitä normaaleina. Hyvinvointivaltio tulee tiensä päähän ja se kirpa
Taas tuota ra*skauksilla ratsastamista. Kun tekijä taas on kantasuomalainen, h*orittelet uhria. Kuinka viehättäcää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen demareiden oikeaa laitaa äänestävä akateeminen mies, enkä koskaan kerro kenellekään äänestyksistäni. Ihan vapaasti voi lähteä kesken treffien pois, jos ihmisoikeudet eivät kiinnosta. Ja kyllä, poliittinen kanta ja sen salaaminen ovat ihmisoikeuksia.
No niin, olemme siis samaa mieltä siitä, että treffit on hyvä lopettaa tuossa vaiheessa.
Kyllä. En hyväksy salattavien asioiden onkimista. Kuulostaa iha
Sulla on kokemusta sun parisuhteesta. Me ei haluta samanlaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piilopersun tunnistaa siitä, että jos siltä kysyy jostain "kiistanalaisesta" asiasta, niin se ei vastaa suoraan, vaan sanoo, että haluaa itse muodostaa oman mielipiteensä. Tää on jenkeissä jo ihan läppä. "I like to do my own research" ts. en usko asiantuntijoita, vaan haluan mielummin kaivaa jostain netin syövereistä omia uskomuksiani tukevia friikkejä.
Pitää itseään NIIIIIN paljon älykkäämpänä kuin kaikkia LAMPAITA, että on kykeneväinen selvittämään TOTUUDEN jokaisesta asiasta ihan itse, vaikka ilman mitään koulutusta :D :D Kyllähän sen tietää millainen kumppani tuollainen besserwisser sitten on..
"Asiantuntija" = vasemmistolaisessa yliopistossa vasemmistolaisten opettajien vasemmistolaisilla opintosuunnitelmilla oikein ajattelemaan opetetettu.
Sorrettujen pedagogiikka tuottaa halutun lopputuloksen.
No pitääkö sitä sosialistista näkökulmaa ujuttaa jokapaikkaan, onko pakko???
teillä on jollain Perus suomalaisista väärä käsitys, kyllä meillä siellä jäsenten joukossa on varmasti ihan asiallisiakin miehiä ja ei me kaikki sellaisia olla kuin netistä lukee.
äänestäkää Perus Suomalaisia Kiitos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. En hyväksy salattavien asioiden onkimista. Kuulostaa iha
Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. En hy
Ja me ei haluta sinun parisuhdettasi. Ja korjaan, olen ollut 20 vuotta naimisissa, parisuhteessa 24 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Joko sä kunniotat ihmisoikeuksia, demokratiaa ja naisten ja vähemmistöjen oikeuksia tai et. Marin oli sitä mieltä ja niin olen minäkin. Ole sinä ihan vapaasti eri mieltä. Sitä on mielipiteen vapaus.
Suurin kysymys onkin kenen määrittämiä ihmisoikeuksia, naisten ja vähemmistöjen oikeuksia? Demokratia on ainoa näistä jolle on olemassa selkeä määrittely ja normisto. Kaikki nämä muut voivat pitää sisällään tuhansia eri asioita ja eri määrittelyjä. Vasemmiston kannattajat ovat ainoita jotka katsovat olevansa niin paljon muiden yläpuolella että heillä on oikeus määrittää kuka näitä kunnioittaa ja mitkä ovat ne toimenpiteet joilla osoitetaan näiden kunnioitus. Muita näkemyksiä ja tulkintoja ei suvaita. Vasemmiston kannattajien näkökulmasta vain vasemmalla olevat puolueet ja heidän kannattajansa
Et pidä mm. vasemmistolaisia, naisia ja tummia ihmisinä. Sinulle ihminen on valkoinen heteromies. Muilla ei olesinusta ihmisoikeuksia.
Vierailija kirjoitti:
teillä on jollain Perus suomalaisista väärä käsitys, kyllä meillä siellä jäsenten joukossa on varmasti ihan asiallisiakin miehiä ja ei me kaikki sellaisia olla kuin netistä lukee.
Mulla on se käsitys, että perussuomalaisia äänestäneet miehet ovat äänestäneet perussuomalaisia. Se riittää. En halua sellaisen kanssa läheiseen ihmissuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. En hy
Ole hyvä vaan.
onhan niillä nainen puolueen johdossa. siinä on monelle likalle ihailtavaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin kysymys onkin kenen määrittämiä ihmisoikeuksia, naisten ja vähemmistöjen oikeuksia? Demokratia on ainoa näistä jolle on olemassa selkeä määrittely ja normisto. Kaikki nämä muut voivat pitää sisällään tuhansia eri asioita ja eri määrittelyjä. Vasemmiston kannattajat ovat ainoita jotka katsovat olevansa niin paljon muiden yläpuolella että heillä on oikeus määrittää kuka näitä kunnioittaa ja mitkä ovat ne toimenpiteet joilla osoitetaan näiden kunnioitus. Muita näkemyksiä ja tulkintoja ei suvaita. Vasemmiston kannattajien näkökulmasta vain
Näin intersektionaaliset feministit uhrikehällään ovat päättäneet, vain valkoinen heteromies voi olla täysivaltainen ihminen. Jos feministit kykenesivät luopumaan intersektionalismista olisivat he toki tervetulleita ihmisten joukkoon, se on täysin heistä kiinni. Kovaa yritystä intersektionalismista luopumisesta ei ole näkyvissä.
hullut fanittaa politiikkaa. ei mua kiinnosta ketä vaimo äänestää tai äänestääkö ollenkaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on se käsitys, että perussuomalaisia äänestäneet miehet ovat äänestäneet perussuomalaisia. Se riittää. En halua sellaisen kanssa läheiseen ihmissuhteeseen.
miten se muka sitten näkyy ihmisessä? onhan siellä Riikka Purra myös jos ihan jäseneksi haluaa liittyä
Vierailija kirjoitti:
hullut fanittaa politiikkaa. ei mua kiinnosta ketä vaimo äänestää tai äänestääkö ollenkaan
Mua kiinnostaa myös asiat joita en fanita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miten se muka sitten näkyy ihmisessä? onhan siellä Riikka Purra myös jos ihan jäseneksi haluaa liittyä
Miten sen pitäisi näkyä ihmisessä? Mua ei kiinnosta miltä persu näyttää, en silti haluaisi heistä kumppaneita tai ystäviä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen lääkäri ja äänestänyt persuja ainakin 15 vuotta.
Minä olen lääketieteen, fysiikan ja kemian professori enkä ikinä äänestäisi persuja
Tämä. Tästä johtuen en pidä sosialisteja ihmisinä.