"Puolisosta kuoriutui persuja äänestävä mies"
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/54b54508-8dc1-4a35-93bd-a7a41ae53035
Persuja äänestävä mies joutaa vaihtoon.
Kommentit (684)
Vierailija kirjoitti:
Onpa jännä että mies äänestää puoluetta joka haluaa viedä naisilta ihmisoikeudet ja väittelyssä mies pysyy rauhallisena, nainen suuttuu.
Mistä ihmeestä voisi johtua?
Onpa jännä että mies pyytää perusteluja ja kun nainen perustelee, mies käskee perustella perustelutkin. Kyllä minäkin minäkin suuttuisin tuollaisesta ala-arvoisesta vähättelystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen persujen kanssa monessa asiassa samaa mieltä, mutta niin olen myös eri mieltä. En ole äänestänyt persuja, mutta en vihervasuriakaan. Olenko minä nyt sitten razisti, varmaan ainakin puoliksi koska olen jossain määrin samaa mieltä persujen kanssa. Huh, nyt tuli identiteettikriisi.
Jos Sanna Marin Ensimmäinen Suurelta kysytään niin kyllä, kyllä olet. Katsos kun Hänen mukaansa olet joko puolesta tai vastaan, keskitietä ei tämä Oikein Ajattelijain joukkio tarjoa.
Jos tulee punakapina niin sinut tapetaan väärin ajattelijana.
Oi voi, tulehan jo tähän päivään sieltä sisällisota-ajoista.
Te persuissa katsotte asioita henkilöpalvonta-lasien läpi, koska teillä itsellänne on tämä Oi Mestari-kultti. Sekä Purran "Empatia ei kuulu politiikkaan" sm-kultti.
Eli Sanna Marin Suuri ei pitänyt julkista puhetta jossa jakoi ihmiset Hyviin ja Pahoihin sekä teki selväksi ettei mitään välimuotoja suvaita? Näin Hän ei tehnyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi outo ketju. En mä menisi sanomaan persulle, että sä oot ihan sairas, jos et anna mahdollisuutta tolle ylisuvaitsevalle viherpiiperölle - ja saattaahan se olla ettei se ees äänestä vihreitä tai oo noiden kanssa kaikesta samaa mieltä. Sanoisin, että vaikeetahan tuosta varmaan tulee, mutta itepä valitset suuntaan tai toiseen.
Se on juuri se, että konservatiiveilla on aina ollut halu määräillä naisia pariutumaan niille konsuille sopivalla tavalla. Tässä ei ole kyse mistään muusta kuin siitä.
Ne tietää ettei konservatiivimiehille muuten riitä naisia.
Todella moni korkeakoulutettu mies on oikealle kallellaan ja ainakin jossain määrin konservatiivi, etenkin ns. kovilla
Niin ja täällä ei kummankaan kaltainen taida kelvata vasemmistonaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen persujen kanssa monessa asiassa samaa mieltä, mutta niin olen myös eri mieltä. En ole äänestänyt persuja, mutta en vihervasuriakaan. Olenko minä nyt sitten razisti, varmaan ainakin puoliksi koska olen jossain määrin samaa mieltä persujen kanssa. Huh, nyt tuli identiteettikriisi.
Jos Sanna Marin Ensimmäinen Suurelta kysytään niin kyllä, kyllä olet. Katsos kun Hänen mukaansa olet joko puolesta tai vastaan, keskitietä ei tämä Oikein Ajattelijain joukkio tarjoa.
Tämä nykyinen trendi on ihan sairas. Tätä kannattaa ja kuuluttaa varsinkin nuoret naiset. Kaikki on niin mustavalkoista ja totaalisen oikeaa tai väärää. Mitään keskitietä ei ole. Itseä suorastaan kauhistuttaa tällainen radikalisoituminen, jolle ollaan täys
Nuo edelliset eivät kuvaa demareita/vasemmistoa. Enemmän tuollaista mustavalkoisuutta ja ehdottomuutta on juurikin persuissa. Ei tarvitse kuin palstaa lukea, niin sen näkee.
Sanna Marin on kaukana radikaalista. Sen sijaan sellaisena voisi pitää Halla-ahoa, joka on sanonut mm., että väkivalta on aliarvostettu keinona. Tai Purraa, joka 3-kymppisenä, siis täytenä aikuisena, on fantasioinut m-muuttajalasten ampumisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on erikoista, että vaaditaan tietää ihmisen puoluekanta tai äänestyspäätös. Mitä ihmettä tällä asialla on merkitystä, jos se ihminen on muuten sinulle sopiva? Ja useimmista ihmisistä ei pysty ulospäin tai käytöksen perusteella päättelemään äänestyspäätöstä.
Koen ahdistavana nykykulttuurin, jossa pyritään jopa aktiivisesti selvittämään ihmisen äänestyskäyttäytymistä. Polittiinen puoluekanta tai äänestyspäätös eivät kuulu muille.
Sitten pariutuu sellaisen ihmisen kanssa, joka niistä vähät välittää.
Tietysti ja onneksi iso osa ihmisistä onkin selväjärkisiä asian suhteen. Mietin vain, että miksi esim. vasemmistonainen lähtisi kesken treffien pois, jos muuten siisti, kohtelias, koulutettu ja mukava mies ei kertoisi äänestyspäätöstään? Olettaako hän automaat
No mitä sillä oikeastaan on väliä? Riittänee tietää, että nyt kiinnostukset ei kohtaa. Sama kuin kyselisi, että miksi joku mies lähtee kesken treffien kun naisen kilot ei miellytä, vaikka se muuten on koulutettu ja mukava ja siisti ja kohtelias. Mitä sitten? Eteenpäin.
Yhtäläinen arvomaailma on parisuhteen kulmakiviä. Ei tuollaista kannata edes kokeilla kuin panosuhteena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on erikoista, että vaaditaan tietää ihmisen puoluekanta tai äänestyspäätös. Mitä ihmettä tällä asialla on merkitystä, jos se ihminen on muuten sinulle sopiva? Ja useimmista ihmisistä ei pysty ulospäin tai käytöksen perusteella päättelemään äänestyspäätöstä.
Koen ahdistavana nykykulttuurin, jossa pyritään jopa aktiivisesti selvittämään ihmisen äänestyskäyttäytymistä. Polittiinen puoluekanta tai äänestyspäätös eivät kuulu muille.
Tietysti ja onneksi iso osa ihmisistä onkin selväjärkisiä asian suhteen. Mietin vain, että miksi esim. vasemmistonainen lähtisi kesken treffien pois, jos muuten siisti, kohtelias, koulutettu ja mukava mies ei kertois
Vaikka muuten kaikki kiinnostuksenkohteet kohtaisivat, niin sinulle olisi kynnyskysymys, että et tiedä äänestyspäätöstä, joka on vaalisalaisuuden suojaama? Ihmisen ylipaino ei muuten ole salattava asia ja onhan se vakava terveysuhka. Joten eivät mitenkään ole verrattavissa toisiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te persuissa katsotte asioita henkilöpalvonta-lasien läpi, koska teillä itsellänne on tämä Oi Mestari-kultti. Sekä P
Niin? Joko sä kunniotat ihmisoikeuksia, demokratiaa ja naisten ja vähemmistöjen oikeuksia tai et. Marin oli sitä mieltä ja niin olen minäkin. Ole sinä ihan vapaasti eri mieltä. Sitä on mielipiteen vapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä nykyinen trendi on ihan sairas. Tätä kannattaa ja kuuluttaa varsinkin nuoret naiset. Kaikki on niin mustavalkoista ja totaalisen oikeaa tai väärää. Mitään keskitietä ei ole. Itseä suorastaan kauhistutt
Vain toinen näkökanta sulkee toisen näkökannan pois yhteistyövaihtoehdoista. Tämä näkökanta pitää itseään Edistyksellisenä ja Suvaitsevaisena jota kaikkien tulee joko kannattaa tai on VIHOLLINEN. Intersektionaalinen sosialismi johtaa perikatoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti ja onneksi iso osa ihmisistä onkin selväjärkisiä asian suhteen. Mietin vain, että miksi esim. vasemmistonainen lähtisi kesken treffien pois, jos muuten sii
Juu, haluan tietää millainen poliittinen arvomaailma miehellä on. Jos ei kiinnosta sitä avata niin löydämme molemmat varmaan sopivampaa seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä nykyinen trendi on ihan sairas. Tätä kannattaa ja kuuluttaa varsinkin nuoret naiset. Kaikki on niin mustavalkoista ja totaalisen oikeaa tai väärää. Mitään keskitietä ei ole. Itseä suorastaan kauhistutt
Olet niin radikaali ettet edes näe sitä.
Olen demareiden oikeaa laitaa äänestävä akateeminen mies, enkä koskaan kerro kenellekään äänestyksistäni. Ihan vapaasti voi lähteä kesken treffien pois, jos ihmisoikeudet eivät kiinnosta. Ja kyllä, poliittinen kanta ja sen salaaminen ovat ihmisoikeuksia.
Vierailija kirjoitti:
Olen demareiden oikeaa laitaa äänestävä akateeminen mies, enkä koskaan kerro kenellekään äänestyksistäni. Ihan vapaasti voi lähteä kesken treffien pois, jos ihmisoikeudet eivät kiinnosta. Ja kyllä, poliittinen kanta ja sen salaaminen ovat ihmisoikeuksia.
No niin, olemme siis samaa mieltä siitä, että treffit on hyvä lopettaa tuossa vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti ja onneksi iso osa ihmisistä onkin selväjärkisiä asian suhteen. Mietin vain, että miksi esim. vasemmisto
Todella erikoista käyttäytymistä. Poliittinen kanta ei määrittele ihmisen arvoja millään muotoa. Osa äänestää jopa eri puolueita eri vaaleissa tai ei ollenkaan. Asia ei nyt vaan yksinkertaisesti kuulu muille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te persuissa katsotte asioita henkilöpalvonta-lasien läpi, koska teil
En kunnioita vasemmiston määritelmää ihmisoikeuksista. En kunnioita vasemmiston määritelmää demokratiasta enkä kunnoita vasemmiston määritelmää naisten ja vähemmistöjen oikeuksista.
Millä oikeudella yrität pakottaa muita käyttämään vasemmiston määritelmiä käsitteistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, olemme siis samaa mieltä siitä, että treffit on hyvä lopettaa tuossa vaiheessa.
Kyllä. En hyväksy salattavien asioiden onkimista. Kuulostaa ihan suoraan sanottuna mielenterveysongelmilta, mikä ei tänä päivänä ole mitenkään harvinaista, koska hoitoon ei pääse.
Ei kai siitä haittaa ole parisuhteessa, jos vaan äänestää Persuja? Jokaisella on oikeus äänestää, ketä haluaa.
Mutta jos joutuu niitä Persu-juttuja kotioloissakin kuuntelemaan, niin siinä tapauksessa en kyllä itse Persun kanssa deittailisi tai asuisi. Kaikki jotka käyvät äänestämässä, eivät välttämättä silti ole niin kiinnostuneita politiikasta, että siitä myös puhuisivat muiden kanssa, vaikka äänensä käyvätkin antamassa. Joten asia riippuu ihan siitä, kuinka liukkaasti sen Persu-kannattajan suu käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te persuissa katsot
Käytä sinä ihan haluamiasi käsitteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. En hyväksy salattavien asioiden onkimista. Kuulostaa ihan suoraan sanottuna mielenterveysongelmilta, mikä ei tänä päivänä ole mitenkään harvinaista, koska hoitoon ei pääse.
Edelleen, molemmin puolin hyvä ettei edetä kättelyä pidemmälle.
Tietysti ja onneksi iso osa ihmisistä onkin selväjärkisiä asian suhteen. Mietin vain, että miksi esim. vasemmistonainen lähtisi kesken treffien pois, jos muuten siisti, kohtelias, koulutettu ja mukava mies ei kertoisi äänestyspäätöstään? Olettaako hän automaattisesti, että kyseessä on "persu"? Monet koulutetut miehet nyt kuitenkin ovat oikealle kallellaan Kokoomuksen äänestäjinä.